انتشار این مقاله


آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان و جنین با کمک متدهای پیشرفته

آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان و جنین ممکن است | جدیدترین متدها فرایند زبان‌آموزی برای کودکان دشوار نیست. پیشرفت تکنولوژی، استفاده از دانش بینارشته‌ای، تلفیق علوم تربیتی و آموزش زبان و شناخت نیازهای آموزشی کودکان این فرایند را سرعت بخشیده‌اند. آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان به دلیل قابلیت‌های منعطف ذهن و توانایی بالای […]

آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان و جنین ممکن است | جدیدترین متدها

فرایند زبان‌آموزی برای کودکان دشوار نیست. پیشرفت تکنولوژی، استفاده از دانش بینارشته‌ای، تلفیق علوم تربیتی و آموزش زبان و شناخت نیازهای آموزشی کودکان این فرایند را سرعت بخشیده‌اند. آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان به دلیل قابلیت‌های منعطف ذهن و توانایی بالای آن‌ها در پذیرش مهارت‌های زبانی، متدهای متفاوتی را نسبت به آموزش بزرگسالان نیاز دارد. بر همین اساس به کمک متدهای پیشرفته فرایند تثبیت زبان دوم در ناخودآگاه ذهن آن‌ها صورت می‌گیرد. در این مطلب به معرفی جدیدترین متد آموزش زبان دوم کودکان می‌پردازیم.

جدیدترین متد آموزش زبان به کودکان چه روشی است؟

اگر فرزندان شما استعداد زبانی بالایی دارند، بهترین فرصت برای شروع فرایند آموزش زبان کودک در اختیار شما است. کودکان در این سن ذهنی خلاق‌تر و منعطف‌تر نسبت به بزرگسالان دارند و با استفاده از تکنیک‌های نوین و فراوان، مهارت‌های زبان دوم در ذهن آن‌ها تثبیت می‌شوند. در میان انواع روش‌های آموزش زبان دوم، متد دکتر سلیمانی جدیدترین روش آموزشی است که می‌توان از آن برای آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان استفاده کرد.

بر خلاف سایر روش‌های آموزشی زبان کودک، دکتر سلیمانی باتکیه‌بر اصول روانشناسی کودکان، آموزش‌هایی اصولی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. متد آموزشی ایشان تلفیقی از آموزش زبان و اصول روانشناسی کودک است که از دوران جنینی تا سن ۱۴ سالگی زبان دوم را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

متد دکتر سلیمانی؛ روشی نوین، اصولی و بر اساس شناخت ناخودآگاه کودک

مطالعات روانشناسان حوزه کودکان، تاثیر سن در آموزش زبان دوم را به‌خوبی نشان می‌دهد. در سنین مختلف توانایی‌های منحصربه‌فردی برای آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان شما وجود دارند؛ اما بر اساس این تحقیقات کودکان در سنین پائین توانایی بالاتر و قدرت ذهنی بیشتری برای یادگیری زبان دوم دارند. برای کسب اطلاعات کامل‌تر درباره زبان‌آموزی کودکان می‌توانید مقالات زبان کودک را در سایت مانی انگلیش مطالعه کنید.

جدیدترین متد آموزش زبان دوم، روش آموزشی دکتر مانی سلیمانی است. این روش با شناخت کامل نیازهای زبانی کودکان، روش‌ها و آموزش‌های متنوعی را به کودکان ارائه می‌دهد. کودکان شما حتی از دوران جنینی و پیش از تولد می‌‌توانند با دوره‌های دکتر سلیمانی به سطح مطلوبی از زبان انگلیسی برسند.

آموزش ترکی استانبولی به کودکان

چه چیزی متد دکتر سلیمانی را از دیگر روش‌های آموزش زبان کودکان متمایز می‌کند؟

تسلط کامل دکتر سلیمانی به علم روانشناسی، عامل متمایزکننده متد آموزشی ایشان با سایر روش‌ها است. سرفصل‌های آموزشی متفاوت این متد برای سنین مختلف، به تثبیت زبان دوم در ذهن کودکان کیفیت بالاتری می‌دهند.

علاوه بر استفاده از روش‌های رایج برای آموزش کودکان، تمرکز متد دکتر سلیمانی بر ناخودآگاه ذهن کودکان شما است و آموزش آن‌ها کاملا غریزی و مانند زبان مادری انجام می‌شود. آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان نیز با استفاده از تاکید بر ناخودآگاه ذهن او، دقیقا نتیجه‌ای مشابه با آموزش زبان انگلیسی در پی دارد و می‌توان این روش را به کار گرفت.

تسلط همزمان دکتر سلیمانی به اصول روانشناسی کودک و زبان انگلیسی، روشی نوین را به کودکان شما ارائه می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با کیفیتی مناسب و مانند زبان مادری، این زبان را مانند زبان دوم حرف بزنند. شما می‌توانید با خرید بسته آموزش زبان کودک از سایت آموزش زبان دکتر سلیمانی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، شرایط فراگیری زبان دوم کودک خود در خانه را فراهم کنید.

متد روانشناسی دکتر سلیمانی در سه مرحله انجام می‌شود که این سه مرحله عبارت‌اند از:

  • نهادینه‌سازی واژگان در ذهن ناخودآگاه کودک
  • تسلط و تثبیت واژگان در ذهن ناخودآگاه کودک
  • تسلط کامل مانند زبان مادری به زبان ترکی استانبولی
آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان

ویژگی‌های آموزش زبان دوم با تکنیک روانشناسی دکتر سلیمانی

تکنیک روانشناسی دکتر سلیمانی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان شما، روش‌های متنوعی را شامل می‌شود. این متد با بهره‌مندی از آموزش‌های سرگرم‌کننده و جذاب، مهم‌ترین دروس آموزش زبان انگلیسی را بدون نیاز به دانش شما در امر آموزش، به کودکانتان ارائه می‌دهد. ویژگی‌های آموزش زبان دوم با تکنیک روانشناسی دکتر سلیمانی کیفیت نهادینه‌سازی آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان را افزایش می‌دهد که این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • تقویت مهارت‌های یادگیری: تقویت اعتمادبه‌نفس و خودباوری کودکان برای پذیرش بهتر آموز‌ه‌های زبان دوم
  • برنامه آموزشی دقیق و منسجم: تناسب مطالب آموزشی با عملکرد مغز کودک در سنین مختلف و ارائه سطح آموزشی مناسب از دوران جنینی
  • تکرار محسوس و نامحسوس: استفاده از روش‌های سرگرم‌کننده و متنوع برای تکرار آموزش‌ها به منظور یادگیری عمیق‌تر
  • استفاده از فایل‌های صوتی و تصویری آلفا: استفاده از قصه، ترانه، جملات انگیزشی، ویدئوها و انیمیشن‌های طبقه‌بندی شده متناسب با اصول روانشناسی کودک در سنین مختلف
  • جذاب و سرگرم‌کننده: انتقال مطالب به‌صورت جذاب و سرگرم‌کننده بدون خستگی و کلافگی کودکان

متد دکتر سلیمانی؛ روش مطمئن آموزش زبان دوم به کودکان

دغدغه آموزش زبان کودکانتان را جدی بگیرید. فرصت‌های شغلی متنوع، بهره‌مندی از مزایای حضور در کشورهای خارجی، افزایش مهارت‌های ذهنی و بهبود فعالیت‌های روزمره، تنها بخشی از مزایای آموزش زبان ترکی استانبولی به کودکان هستند. متد دکتر سلیمانی با ایجاد شرایطی مطمئن و بدون واردکردن کم‌ترین فشار ذهنی به کودکان، باکیفیت‌ترین آموزش‌های زبان‌ دوم کودک شما را حتی از دوران جنینی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای آشنایی با کامل با این متد و روش‌های تهیه پکیج‌های آموزش زبان دکتر سلیمانی، با مشاوران سایت ایشان در ارتباط باشید.

منبع: آموزش زبان کودک در جنینی

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و تحریریه دکتر مجازی مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد

تیم دکتر مجازی