انتشار این مقاله


آسپیرین، قرص همه کاره!

آسپیرین  که معمولا به عنوان یک مسکن شناخته شده است،میتواند مشکلات شما را از جمله  اکنه، شوره سر و سردرد روزانه  حل کند! اسپیرین همچنین یک دارویی برای پیشگیری از سکته قلبی بکار میرود.پس هر وقت احساس کردید حمله قلبی در فردی رخ میدهد، قبل از رسیدن امبولانس، با اسپیرین فرد را نجات دهید! ۱.ضد […]

آسپیرین  که معمولا به عنوان یک مسکن شناخته شده است،میتواند مشکلات شما را از جمله  اکنه، شوره سر و سردرد روزانه  حل کند! اسپیرین همچنین یک دارویی برای پیشگیری از سکته قلبی بکار میرود.پس هر وقت احساس کردید حمله قلبی در فردی رخ میدهد، قبل از رسیدن امبولانس، با اسپیرین فرد را نجات دهید!

۱.ضد اکنه:

آسپیرین یک داروی ضد التهاب است که برای درمان جوشها و التهابات ناشی ازآفتاب سوختگی و زخم حاصل از گزیدگی حشرات مناسب است.این عملکرد از وجود سالیسیلیک اسید در اسپیرین ناشی می شود به طوری که این اسید در تولید پماد های ضد التهاب بکار می رود.

۲.ترک پاشنه پا:

 اگر شش قرص اسپیرین با کمی ابلیمو واب را به صورت خمیر دراورده و به مدت پانزده دقیقه بر روی پاشنه پای خود قرار دهید سپس با آب ولرم بشویید. به طورموقت از شر ترک ها خلاص خواهید شد! استفاده از کرم های مرطوب کننده بعد از اینکاربرای گرفتن نتیجه مطلوب؛ توصیه می شود.

۳.برق انداختن جواهرات:

 جواهرات بدون روکش خود را می توانید با استفاده ازمسواک و خمیری متشکل از اسپیرین و اب برق بیندازید،با این شرط که بعد از ان، با الکل انها را پاک کنید.

۴.تازه نگه داشتن گل ها:

برای نگه داشتن گل های طبیعی به مدت طولانی و جلوگیری از پژمرده شدن انها، اسپیرین را در اب در دمای اتاق حل کنید و در گلدان مربوطه بریزید.آسپیرین با داشتن اسیدهای مختلف و ازبین بردن باکتری های موجود در محل کشت گیاه، تازگی گل هارا حفظ می کند.

۵.لکه های عرق روی لباس:

یکی از ازار دهنده ترین لکه ی موجود روی لباس ها،که باعث خجالت شما می شود؛ لکه عرق حاصل از ورزش یا کار است! محل لکه ی حاصل از عرق را در ظرفی محتوی اب گرم و سه قرص اسپیرین له شده قرار دهید. سالیسیلیک اسید موجود در اسپیرین مانند یک شوینده عمل خواهد کرد! هم چنین می توانید خمیر حاصل از آسپیرین وآبلیمو و جوش شیرین را به نقاط زیر بغل خود بمالید.اینکارفعالیت غده های عرق را برای مدتی کاهش می دهد.

ماریا معمارزاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید