انتشار این مقاله


اَپ‌نامه (۹): با Lifelog نبض امور را در دست بگیرید!

“اَپ‌نامه” به بررسی برترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزۀ پزشکی و سلامت می‌پردازد. اَپ‌نامه را چهارشنبۀ هر هفته در “دکترمجازی” بخوانید. با نصب Lifelog، فعالیت‌های فیزیکی و تفریحات خود را برنامه‌ریزی و کنترل نمایید. هم‌چنین می‌توانید هدف‌هایی را تعیین کنید و وضعیت فرآیند انجام آن را بررسی کنید. برنامه‌ی Lifelog از رابط کاربری خوبی برخوردار است و دارای […]

اَپ‌نامه” به بررسی برترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزۀ پزشکی و سلامت می‌پردازد. اَپ‌نامه را چهارشنبۀ هر هفته در “دکترمجازی” بخوانید.


با نصب Lifelog، فعالیت‌های فیزیکی و تفریحات خود را برنامه‌ریزی و کنترل نمایید. هم‌چنین می‌توانید هدف‌هایی را تعیین کنید و وضعیت فرآیند انجام آن را بررسی کنید. برنامه‌ی Lifelog از رابط کاربری خوبی برخوردار است و دارای محیط شاد و رنگارنگی است. شما می‌توانید به طور کامل از فعالیت‌های خود مانند گوش دادن به آهنگ، دیدن عکس‌های گالری و… در دستگاه اندرویدی خود باخبر شوید.

lifelog-virtualdr
امتیاز در پلی‌استور گوگل : ۴.۱/۵

لینک‌های دانلود

GooglePlay-Iconbazaar_icon


دکترین اطلاعات پزشکان متخصص و فوق‌تخصص سراسر ایران را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن شامل اطلاعات آدرس و تماس بیش از ۲۶۰۰۰ پزشک متخصص در ۲۰۰ شهر و ۱۰۰ تخصص است.

برخی از قابلیتها و امکانات این برنامه عبارت‌اند از:
• جست‌وجوی هوشمند بر اساس نام و نام خانوادگی پزشک
• جست‌وجوی پزشک بر اساس فیلترهایی مانند تخصص، استان و شهر، جنسیت
• نمایش آدرس پزشک بر روی نقشه
• امکان معرفی پزشک جدید به برنامه به‌وسیله کاربران

doctorin-virtualdr
امتیاز در اندرویدمارکت بازار: ۴.۸/۵

لینک دانلود

bazaar_icon

محمد‌سالار حسینی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید