انتشار این مقاله


هرگز برای شروع دوباره دیر نیست!

هرگز برای آغاز چیزی که می‌خواهی انجامش دهی، دیر نیست.

هرگز برای آغاز چیزی که می‌خواهی انجامش دهی، دیر نیست. خوشبختانه برای خلاق و نوآور بودن محدودیت سنی وجود ندارد.

بسیاری از مردم هنگامی که به سن مشخصی در زندگی‌شان می‌رسند، با خود می‌گویند: ” ای کاش آن کار را انجام داده بودم.” اکنون زمان آن فرا‌رسیده که دست از این‌گونه تفکرات بردارید و بدانید که شما هرگز برای به دست آوردن اهداف و رویاهایتان پیر نیستید.

آخرین اطلاعات نگاشت از وبسایت “Funders & Founders” به موفق‌ترین و مشهورترین خالقین تجارت که معروف‌ترین ریسک‌ها و اقداماتشان را در سنین بالاتر آغاز کردند، پرداخته‌است.

سازندگان اطلاعات‌نگاشت به بیوگرافی ۱۰۰ نفر از بهترین بنیان‌گذاران که در لیست بزرگ‌ترین کمپانی‌های عمومی فوربز بودند، پرداخته‌اند تا اطلاعات مورد نیاز خود را گردآوری کنند. نتایج نشان داد که سن ۳۵ معمول‌ترین سن برای آغاز یک حرفه و بیزینس است.

چند نمونه از این‌ها مانند دوریس فیشر (Doris Fisher) که Gap را در ۳۷ سالگی، هوگو باس (Hugo Boss) کسی که کمپانی خود را در ۳۸ سالگی ایجاد کرد و ماسارو ایبوکا (Masaru Ibuka) که کمپانی Sony را پایه‌گذاری هم ۳۸ سال سن داشت.

این‌ها باید بهترین منبع الهام برای هر یک از کسانی باشند که در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران “زندگی متوسط” هستند.

هرگز برای رسیدن به رویاها و آرزوهای‌تان دیر نیست، پس منتظر فردا نباشید و همین الان دست به کار شوید و مطمئن باشید که دنیا همه‌ی تصورات خلاقانه‌ی شما را خواهد دید!

دیبا لطفی عطاری


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید