انتشار این مقاله


۲ تا از بزرگترین اشتباهات استایل مردانه هنگام پوشیدن کت و شلوار

در این مقاله با ۲ اشتباه استایل مردانه آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

  • استایلِ پوشیدن یک دست کت و شلوار، دایره‌ی نامحدودی دارد.
  • Colin Hunter و همکارش Alton Lane، هیئت مدیره و بنیانگذار شرکت خرید و فروش سفارشی یکی از برندهای کت و شلوار، می‌گوید: وجود پیچیدگی‌های بیش از حد یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که به نظر می‌رسد مردان در هنگام پوشیدن کت و شلوار آن را رعایت نمی‌کنند.
  • او همچنین می‌گوید: مردان تمایل دارند برای خودشان هزینه‌های کمی صرف کنند.

مقاله‌ی مرتبط: چگونه شیک‌پوش باشیم؟


“من همیشه از خرید متنفرم”

Colin Hunter می‌دانست که مردان هنگام خرید لباس چقدر با کشمکش مواجهه می‌شوند. این همان دلیلی است که او شغل خود را به عنوان مشاور مدیریتی ترک کرد تا شرکتی برای خرید و فروش لباس مردانه باز کند؛ با این چشم انداز که مشتری از خرید لباس متنفر است!

Alton Lane در حال حاضر، در سال نهم کسب و کار خود قرار دارد و لباس‌های مشتریان برجسته از جمله رئیس جمهور سابق George H.W. Bush و George W. Bush را نیز تدارک دیده بود.

Hunter به عنوان کسی که در درجه اول با لباس مردان سر و کار دارد، با اشتباهات متداول بسیاری در پوشیدن این لباس‌ها آشناییت دارد. او در صحبت هایش، ۲ اشتباه را به عنوان بزرگترین اشتباهی که به طور مرتب دیده می‌شود، عنوان می‌کند:

۱. از پیچیدگی های بیش از حد خودداری کنید

Hunter می‌گوید:

ما همواره به مشتریانمان زیبایی در سادگی را یادآوری می‌کنیم. از پیچیدگی و یا ترکیب الگو و مدل‌های بیشمار با یکدیگر بپرهیزید؛ این یک اشتباه بسیار بزرگی است که خیلی از مردم آن را انجام می‌دهند.

به گفته‌ی Hunter مردان اغلب سعی دارند الگوهای پوشیدن کت و شلوار را همراه با زیورآلات دیگر با یکدیگر ترکیب و از آن‌ها استفاده کنند که انجام این کار باعث پیچیدگی می‌شود.

او گفت:

اگر قصد دارید چیزی به کت و شلوار اضافه کنید، این موارد را محدود کنید. اگر شما قصد دارید تا از کراوات و دستمال جیبی کت استفاده کنید، سعی کنید تا رنگ آن را با کت و شلوار و یا پیراهنتان ست کنید. انجام این کار برای داشتن استایل بهتر مناسب است و باعث افزایش اعتماد به نفستان خواهد شد.

۲. به اندازه ی کافی هزینه برای خودتان صرف نمی کنید

Hunter می‌گوید:

بسیاری از افراد پول کافی برای خودشان خرج نمی‌کنند؛ چراکه عجیب است همه‌ی روزاهای سال فقط یک کت و شلوار به تن داشته باشند و یا عجیب‌تر آن که فقط در مراسم و مناسبت‌های خاص از آن استفاده کنند.

او در ادامه اشاره کرد:

سرمایه گذاری در پوششِ خود، جدا از سلامت و آموزش و پرورش، برای حرفه و شرایط اجتماعی شما امری حیاتی است. من ترجیح می‌دهم یک کت و شلوار بسیار خوبی داشته باشم تا اینکه چهارتا کت و شلوار نامناسبی داشته باشم! شما می‌توانید از این کت و شلوار اگر بر طبق استایل شما باشد استفاده‌ی طولانی‌تری داشته باشید.

او گفت:

کت و شلوار آبی چیزی است که شما می‌توانید در همه‌ی مکان‌ها، از دفتر کار گرفته تا یک میهمانی آن را بپوشید اما هنگامی که شما آن را به عنوان جلیقه یا شلوار جین چینی بپوشیدید، کمتر شبیه لباس پوشیدن کت و شلوار می‌ماند. به این نکته کمی باید بیشتر دقت کنیم.

بنابراین اگر شما می‌توانید بودجه‌ی خود را برای خودتان صرف کنید، حتما برای خرید کت و شلوار آبیِ زیبا سرمایه گذاری کنید در غیر این صورت استایل کت و شلوار را همراه با استفاده از اکسسوری‌های نامناسب دیگر خراب نکنید!

پونه تیزفهم


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید