انتشار این مقاله


روژه : لذت خرید آنلاین و مطمئن محصولات مراقبت از پوست و مو

فروشگاه اینترنتی روژه ، یکی از بزرگترین مراجع تخصصی آنلاین فروش محصولات مراقبت از پوست و مو در کشور، فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی از سال ۱۳۹۴ آغاز نموده است.

روژه : لذت خرید آنلاین و مطمئن محصولات مراقبت از پوست و مو

فروشگاه اینترنتی روژه ، یکی از بزرگترین مراجع تخصصی آنلاین فروش محصولات مراقبت از پوست و مو در کشور، فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی از سال ۱۳۹۴ آغاز نموده است. این فروشگاه مورد تایید وزارت بازرگانی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره است.

ایده اولیه Rogeh بر اساس یک پروژه دانشگاهی و تقاضای روز افزون افراد جهت خرید محصولات مراقبت از پوست و مو به صورت آنلاین و همچنین افزایش چشم گیر استفاده کنندگان از اینترنت برای رفع نیازهای خود شکل گرفت و پس از بررسی بازار در این عرصه و مقایسه آنها اقدام به راه اندازی این فروشگاه آنلاین شد.

  • اما چرا امروزه، فروشگاه اینترنتی روژه به عنوان یکی از بهترین مراجع تخصصی آنلاین محصولات مراقبت از پوست و مو مطرح است؟

اولین دلیل انتخاب روژه توسط کاربران، فراهم آوردن تنوع بالایی از محصولات مراقبت از پوست و مو است. روژه از میان بیش از صدها برند متفاوت در تمامی زمینه ها به شما حق انتخاب می دهد. در روژه شما به راحتی به محصولات معتبرترین برندهای مختلف ایرانی و خارجی همچون اگو ، آدرما ، آی پلاس ، آیوما ، اس او اس ، اس وی آر ، استادرم ، ال بی ، الارو ، ام کیو ، اورفین فارما ، اورلن ، اوریاژ ، اوسرین ، ایزدین ، اینتسا ، اینگرید میه ، ایوروشه ، باباریا ، بیبی کوکول ، بیتروی ، بیلکت ، بیودرما ، بیوکلین ، پریم ، پایو ، پلاسنتور ، پی یر اوژه ، جی اف لازارتیگ ، دایت استاتیک ، درما ساینس ، درمدن ، درمولب ، دکتر مورد ، دکلره ، دوکری ، رگال ، رنه فورتر ، رینفولتیل ، ژونزک ، ژیلت ، ساسکین ، سانوسان ، سبامد ، سپیژن ، سسدرما ، سن ژروه ، سنسوداین ، سوئیس لاین ، سوتیس ، سی گل ، سینره ، شوارتسکف ، فلکسیتول ، فیتو ، فیلورگا ، کاپوس ، کامفورت زون ، کپیدرما ، کدلی ، کلوران ، کلینیانس ، کلیون ، کیوت اسکین ، گارنیه ، گلنیک ، لابراتوارهای دی اس ، لاروش پوزای ، لاکابین ، لاکورت ، لاناتورا ، لانژه ، لانسون ، لورآل ، لیراک ، ماوالا ، محصولات اچ سی ، اریکه ، اسکین کد ، اون ، ای سی ام ، موستلا ، میبلین ، میس ادن ، نواکسپرت ، نوروا ، نوکس ، هیدرودرم ، ویشی ، ویکتوریا سکرت و یانسی دسترسی دارید. بدون اغراق چنین تنوعی را در کمتر فروشگاه اینترنتی می توان یافت.

در ضمن به خاطر داشته باشید که هر هفته دوشنبه ها در صفحه آفتایم روژه یا زمان تخفیف روژه می توانید محصولات برخی از این برندها را همراه با تخفیف فوق العاده خریداری کنید. دوشنبه ها روزهای پر از سورپرایزهای شگفت انگیز خواهد بود. کافی است اینستاگرام روژه به آدرس rogeh_shop را دنبال کنید یا حتما روزهای دوشنبه به صفحه آفتایم روژه سر بزنید!

دومین مزیت فروشگاه اینترنتی روژه، تسهیل فرآیند ارسال محصولات مراقبت از پوست و مو است. بدین معنی که شما خریداران محترم دیگر نیازی به حضور در مغازه های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها نداشته و می توانید به راحتی از خانه و یا محل کار خود تنها با چند کلیک، محصولات را در هر نقطه ای از ایران دریافت کنید و مطمئن باشید که اطلاعات شخصیشان نزد فروشگاه روژه به امانت خواهد ماند. همچنین با خرید آنلاین محصولات، علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، میتوانید به مشکل ترافیک و آلودگی هوا نیز کمک کنید.

ارسال محصولات در روژه جهت رفاه حال خریداران محترم، برای خریدهای بالای ۱۵۰ هزارتومان کاملا رایگان صورت می پذیرد و نیازی نیست که سفارش دهنده متحمل هزینه ارسال شود. همچنین روژه برای ارسال محصولات از سیستمی کاملا خاص استفاده می کند که سالم رسیدن محصولات تا مقصد را تضمین می کند.

سومین مزیت فروشگاه اینترنتی روژه، دسته بندی بسیار مناسب محصولات است. دسته بندی روژه به ۷ دسته مراقبت از پوست ، مراقبت از مو ، آرایشی ، بهداشتی ، مادر و کودک ، لوازم برقی و ادکلن تقسیم می شود که در این دسته بندی ها می توانید گروه های مختلف مانند خط چشم ، سایه چشم ، کرم ضد چروک ، کرم مرطوب کننده ، پاک کننده پوست ، کرم ضد آفتاب ، ضد لک و روشن کننده ، سرم مو ، شامپو ضد ریزش مو و ضد شوره ، محصولات مرتبط با بهداشت دهان ، دندان و بدن و … را به راحتی پیدا کنید.

شما در روژه به محتوای تخصصی محصولات با بالاترین استانداردها دسترسی دارید و می توانید توضیحات تفصیلی محصولات را به آسانی مطالعه کنید. همچنین امکان جست و جوی پیشرفته محصولات و نشان دادن محصولات مشابه در هر بخش وجود دارد. با فراهم کردن این کار امکان مقایسه انواع محصولات در طرح ها و قیمت های متفاوت فراهم می آید و سفارش دهنده می تواند بهترین محصول را متناسب با سلیقه اش انتخاب کند. چنانچه موفق به انتخاب محصول موردنظر خود در میان طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست و مو نشدید می توانید از کارشناسان ما که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند، به صورت رایگان مشاوره گرفته و بهترین محصول را متناسب با پوست و مو خود انتخاب کنید.

آخرین مزیت فروشگاه اینترنتی روژه که آن را به یکی از محبوب ترین سایت های فروش محصولات مراقبت از پوست و مو تبدیل کرده، ارائه محصولات مناسب با قیمت منصفانه و مناسب است.

یکی از مشکلاتی که در خرید محصولات به صورت آنلاین وجود دارد، قیمت بالای آنهاست. در همین راستا روژه سعی کرده که تمامی محصولات را با قیمتی منصفانه و مناسب عرضه کند تا تمامی اقشار جامعه با هر سطح درآمدی بتوانند از پس هزینه های آن برآیند.البته در نظر گرفتن این نکته به هیچ عنوان باعث پایین آمدن کیفیت محصولات نخواهد شد و تمامی محصولات دارای کارت گارانتی کیفیت و اصالت می باشند.

در آخر فروشگاه اینترنتی روژه برای جلب اطمینان هر چه بیشتر افراد به خرید اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین، محصولات خود را ضمانت می کند. به این صورت که اگر به هر نحو محصولات با آنچه در وبسایت قرار داده شده مغایرت داشت، تا ۷ روز پس از رسیدن محصول به دست خریدار، کالا مرجوع و تمامی وجه محصول به خریدار بازگردانده می شود.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید