انتشار این مقاله


خمیر دندان BioMin F ؛ یک فناوری جدید در سلامت دهان

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۴۰ درصد بزرگسالان در مرحله‌ای از زندگی خود حساسیت دندان را تجربه کرده‌اند.برای مبارزه با این امر، خمیر دندان BioMin F به تدریج کلسیم، فسفات و یون‌های فلورید را آزاد می‌کند تا یک لایه محافظ روی سطح دندان تشکیل دهد. این لایه به طور موثر هر گونه لوله‌های دنتینی […]

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۴۰ درصد بزرگسالان در مرحله‌ای از زندگی خود حساسیت دندان را تجربه کرده‌اند.برای مبارزه با این امر، خمیر دندان BioMin F به تدریج کلسیم، فسفات و یون‌های فلورید را آزاد می‌کند تا یک لایه محافظ روی سطح دندان تشکیل دهد.

این لایه به طور موثر هر گونه لوله‌های دنتینی باز را می‌پوشاند که علت اصلی حساسیت دندان، به دلیل ارتباط مستقیم آن‌ها با سیستم عصبی مرکزی است.

گرفتن اعتبارنامه بنیاد سلامت دهان

مدیر اجرایی BioMin، whatley Richard، ابراز رضایت خود را از اعطای اعتبارنامه بنیاد سلامت دهان اعلام کرد و گفت: ” اعتبارنامه بنیاد سلامت دهان، تایید بسیار مهمی برای خمیر دندان ما است. این شرکت به مصرف کنندگان اطمینان می‌دهد که BioMin F توسط یک هیئت مستقل از متخصصان دندان‌پزشکی و دانشگاهیان بین‌المللی مورد ارزیابی قرار گرفته‌است.

” این متخصصان همه ادعاهای مطرح شده را را به دقت مورد مطالعه قرار داده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که آن‌ها درست هستند و از سوی شواهد علمی قابل‌اعتماد پشتیبانی می‌شوند.”


مقاله مرتبط:چگونه بهترین خمیر دندان را انتخاب کنید؟


دکتر کارتر، مدیر اجرایی بنیاد سلامت دهان، با اظهار نظر در مورد این خبر گفت: ” افزودن مهر تایید ما به BioMin F بسیار لذت بخش است.”

حساسیت دندان و فقدان مینای دندان می‌تواند موجب درد برای بسیاری از مردم شود. برای کسانی که به دنبال یک خمیرِ دندان ساز هستند که با حساسیت و مینای دندان مبارزه می‌کنند، BioMin Fیک گزینه خوب و موثر است.”

بنیاد سلامت دهان دارای بیشترین اعتبار در طرحهای سلامت دهان در جهان است.

یک هیات مستقل و متخصص از این موسسه ادعاهای محصول را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که آن‌ها قابل‌اعتماد هستند و می‌توانند توسط شواهد علمی مورد حمایت قرار بگیرند.

هر محصولی که از این برنامه عبور می‌کند، با علامت بادبادک نشان دار می‌شود تا نشان دهد ادعاهای آن به طور کامل بررسی شده و به طور موثر تایید شده‌اند.

امین موسوی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید