انتشار این مقاله


تاثیر رژیم در افزایش عمر

غذا خوردن صحیح در میان سالی میتواند باعث افزایش طول عمر شود. تحقیقات جدید نشان می دهد غذاهایی که در میانسالی خورده می شود در افزایش طول عمر آدمی تاثیر دارد. برخی از گروه های غذایی به نظر میرسد که ارتباطی با کاهش احتمال مرگ دارند که این نتیجه طی یک تحقیق ۲۰ ساله بدست […]

غذا خوردن صحیح در میان سالی میتواند باعث افزایش طول عمر شود.
تحقیقات جدید نشان می دهد غذاهایی که در میانسالی خورده می شود در افزایش طول عمر آدمی تاثیر دارد.
برخی از گروه های غذایی به نظر میرسد که ارتباطی با کاهش احتمال مرگ دارند که این نتیجه طی یک تحقیق ۲۰ ساله بدست آمده است .
این گروه های غذایی شامل گروه میوه ها، آجیل، سبزیجات و حبوبات می شوند.
این تحقیقات نشان می دهد که افراد باید در دوران میانسالی و جوانی به رژیم غذایی خود اهمیت دهند تا در آینده زندگی سالمی داشته باشند.
در این تحقیقات از اطلاعات ۱۱۰۰۰ زن ومرد استفاده شد.این افراد حدود سنی ۴۸ سال داشتند.و هیچکدام از آن ها سابقه حمله قلبی نداشتند.
محققان وضعیت این افراد که در این تحقیق شرکت کرده بودند را طی بازه زمانی ۱۸ ساله بررسی کردند و تعداد مرگ های اتفاق افتاده در اثر حمله قلبی و… را ثبت کردند.
تحقیقات نشان داد کسانی که رژیم غذایی غذایی مدیترانه ای داشتند هیچ مشارکتی در جامعه آماری کسانی که در اثر حمله قلبی مرده بودند نداشتند.
رژیم غذایی مدیترانه ای سرشار از مواد غذایی مفید از قبیل میوه، حبوبات و آجیل است. که این مواد در کاهش احتمال ابتلا به بیماری ها نقش مهمی دارند.
خوردن روغن زیاد و اسید چرب های اشباع شده تاثیرات منفی در سلامتی انسان می گذارد.
این تحقیقات نشان داد که وجود مواد غذایی از قبیل سبزیجات، حبوبات، میوه ها، و آجیل تاثیر زیادی در ارتقاع سلامتی بدن دارند.

وحید گوشه‌درقی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید