انتشار این مقاله


جدید ترین روش کاشت ابرو طبیعی بدون درد

کاشت ابرو طبیعی با جدیدترین تکنولوژی ها توسط پزشک متخصص زیبایی انجام می شود. با این روش می توانید بدون کمترین درد ابروهای زیبا و طبیعی داشته باشید. روش طبیعی کاشت ابرو به دلیل هماهنگی بیشتر با چهره افراد، متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده است. روش های کاشت ابرو رایج ترین روش های طبیعی کاشت […]

کاشت ابرو طبیعی با جدیدترین تکنولوژی ها توسط پزشک متخصص زیبایی انجام می شود. با این روش می توانید بدون کمترین درد ابروهای زیبا و طبیعی داشته باشید. روش طبیعی کاشت ابرو به دلیل هماهنگی بیشتر با چهره افراد، متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده است.

کاشت ابرو طبیعی

روش های کاشت ابرو

رایج ترین روش های طبیعی کاشت ابرو شامل سه مورد زیر هستند:

روش اف یو تی (FUT) یا Follicular Unit Transplantation که در آن از ناحیه ای پشت سر فرد، ریشه مو را جدا می کنند و برای  کاشت در ابرو استفاده می شود.

روش اف آی تی (FIT) یا Follicular Isolation Technique که در آن از یک پانچ کوچک و گرد برای خارج کردن فولیکول های مو استفاده می شود. در این روش، مو (فولیکول و گرانت آن) از یک بخش که تراکم زیادی دارد، به بخش دیگر منتقل می شود.

روش اس. اف یو ای (S.FUE) یا Super Follicular Unit Extraction که تماما هوشمند است و تمامی مراحل توسط دستگاه های خاص تحت نظارت انسان انجام می شود.

کاشت ابرو طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو برای افراد زیر مناسب است:

  • کسانی که قبلا تجربه تتوی ابرو انجام داده اند، با این روش می توانند مدل ابروی خود را تغییر داده و به چهره و حالت صورت خود تنوع بدهند.
  • افرادی که ترجیح می‌ دهند ابروهایی با شکل طبیعی تر داشته باشند و علاقه ای به تتوی ابرو ندارند.
  • افرادی که به علت کهولت سن دچار ریزش ابرو شده اند. روش طبیعی کاشت ابرو چهره را جوان تر و زیبا می کند.
  • افرادی که به طور مادرزادی ابروهای غیر متقارن دارند.
  • افرادی که به طور ژنتیکی ابروهای نازک و کم پشت دارند یا در بخشی از ابرو دچار طاسی هستند.
  • افرادی که به دلیل جراحت یا حادثه‌ بخشی از ابروی خود را از دست داده اند.
  • همچنین افرادی که در بخش پشتی مو بانک موی مناسبی دارند، متقاضی موفقی برای کاشت طبیعی ابرو به حساب می آیند.
  • افرادی که به اندازه کافی درباره روش های کاشت ابرو اطلاعات دارند و انواع نمونه کار کاشت ابرو را دیده اند.

کاشت ابرو طبیعی

مراحل کاشت ابرو طبیعی

پس از بررسی ها و تحقیقات لازم در مورد کاشت ابرو طبیعی، اکنون وقت آن رسیده که اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهید. برای شروع کار بخشی از پشت سر برای انتقال فولیکول بی حس می شود. پزشک برای این کار از بی حسی موضعی استفاده می کند. سپس موی این قسمت با روش تریم کردن منتقل می شود. سپس برای ایجاد شکاف یا منفذ از نیدل یا سوزن خاصی استفاده می شود، استفاده از تیغ موجب اسکار در محل ابرو خواهد شد.

هر واحسد فولیکولی زیر میکروسکوپ برش می خورد و پوست اضافی آن جدا می شود که البته غده چربی و عرق آن حفظ خواهد شد. حال هر واحد فولیکولی طبقه بندی شده و گرافت هایی با یک فولیکول انتخاب می شوند و برای جای گذاری داخل ابرو مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشت ابرو طبیعی درد دارد؟

هنگام جراحی کاشت ابرو، متقاضی هیچ دردی حس نمی کند. پزشک متخصص از بی حسی موضعی استفاده می کند و فرد در حین کاشت اذیت نمی شود. چرا که معمولا هنگام کاشت ابرو، اعصاب ابرو بلاک می شود و همین امر از احساس درد جلوگیری می کند. البته احساس درد جزئی بعد از پیوند ابرو طبیعی است، اما همین درد ناچیز هم با تجویز مسکن توسط پزشک رفع می شود.

کاشت ابرو طبیعی

اقدامات قبل از کاشت ابرو طبیعی

برای جراحی موفق کاشت ابرو باید مراحل خاصی طی شود. کاشت ابرو یک جراحی به حساب می آید که به معاینه پزشکی نیاز دارد. در ابتدا تاریخچه پزشکی فرد بررسی می شود و پزشک علت کاشت ابرو را از شخص جویا می شود. علت اصلی ریزش ابرو و روش درمان آن نیز توسط پزشک بررسی خواهد شد و در نهایت، زمان مناسب کاشت ابرو تعیین می شود.

البته لازم است که قبل از کاشت ابرو، انواع بیماری های پوستی، بافتی و غیره بررسی شده و در صورت نیاز باید آزمایش لازم انجام شوند. در برخی مواقع نیازی به کاشت ابرو نیست و با مصرف ویتامین یا روتین های مراقبتی خاص می توان به نتیجه مطلوب رسید. برای تسریع اقدامات قبل از کاشت ابرو طبیعی بهتر است که یک مشاوره کاشت مو داشته باشید.

افرادی که در روند شیمی درمانی، هورمون درمانی و پرتو درمانی هستند، کاندید مناسبی به حساب نمی آیند. افراد با مشکلات قلبی، غلظت خون بالا و مشکلات کبدی و کلیوی نیز چنین هستند.

یکی از اولین قدم ها در این زمینه، توجه و تعیین زاویه کاشت ابرو است. برای داشتن ظاهر طبیعی و مطلوب پزشک ابتدا باید زاویه مناسب را مشخص کند و سپس اقدام به طراحی فرم ابرو نماید. ضخامت، بلندی و فاصله بین ابرو ها نیز در این مرحله تعیین می شود. همچنین باید به ضخامت و تراکم ابرو توجه شود، چرا که فولیکول ها و گرافت های مو بر اساس آن منتقل می شوند.

چند نکته که قبل از جراحی کاشت ابرو باید به آنها توجه کنید:‌

  • قبل از جراحی کاشت ابرو دوش بگیرید و موی سر و ابرو را با شوینده مناسب بشویید.
  • اگر داروی خاصی استفاده می کنید یا به مواد خاصی حساسیت دارید، حتما به متخصص زیبایی تان اطلاع دهید.
  • یک هفته تا ده روز قبل از انجام جراحی مصرف داروهای رقیق کننده خون و ضد التهاب را متوقف کنید. داروهایی مثل ویتامین B، ویتامین E و آسپرین از جمله این داروها هستند. این داروها باعث خونریزی هنگام کاشت ابرو می شوند.

جمع بندی

برای کاشت اسبرو طبیعی حتما به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. کلینیک دکتر نیلفروش زاده با در نظر گرفتن تمام موارد پزشکی و همچنین طی کردن روند اصولی کاشت ابرو، کمک چشمگیری به گرفتن نتیجه مطلوب می کند. قبل از جراحی  توصیه های پزشک را انجام دهید تا از نتیجه فوق العاده کاشت ابروی خود شگفت زده شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش انجام کاشت ابرو میتوانید به وب سایت دکتر نیلفروش زاده مراجعه کنید.

Avatar