انتشار این مقاله


اَپ‌نامه (۶): از جنینی تا ۹ سالگی با نی‌نی‌بان!

“اَپ‌نامه” به بررسی برترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزۀ پزشکی و سلامت می‌پردازد. اَپ‌نامه را چهارشنبۀ هر هفته در “دکترمجازی” بخوانید. سازمان بهداشت جهانی (WHO) مرجع سازمانی نظارت بر بهداشت جهانی وابسته سازمان ملل متحد است. اپلیکیشن WHO Info، برنامه‌ی رسمی این سازمان است که شما را در جریان به‌روزترین اخبار و اطلاعات حوزه‌ی سلامت قرار می‌دهد. لینک‌های دانلود نی‌نی‌بان، […]

اَپ‌نامه” به بررسی برترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزۀ پزشکی و سلامت می‌پردازد. اَپ‌نامه را چهارشنبۀ هر هفته در “دکترمجازی” بخوانید.


سازمان بهداشت جهانی (WHO) مرجع سازمانی نظارت بر بهداشت جهانی وابسته سازمان ملل متحد است. اپلیکیشن WHO Info، برنامه‌ی رسمی این سازمان است که شما را در جریان به‌روزترین اخبار و اطلاعات حوزه‌ی سلامت قرار می‌دهد.

who-info-app-virtualdr
امتیاز در پلی‌استور گوگل: ۴.۴/۵

لینک‌های دانلود

app_store_iconGooglePlay-Iconmyket_icon


نی‌نی‌بان، جامع‌ترین راهنمای بارداری و کودکیاری به زبان فارسی است. این اپلیکیشن موضوعات متنوعی از جمله حاملگی، بارداری، ناباروری، سزارین، واکسیناسیون، سقط جنین و موارد مشابه دیگر را پوشش می‌دهد.

امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن:

  • دسته‌بندی کاربردی و ساده بیش از ۲۰هزار مقاله
  • به‌روزرسانی محتوای برنامه با ۵۰ مطلب جدید در هر روز
  • مشاوره‌ی آنلاین رایگان با متخصصان در زمینه‌های مختلف
  • تولید بسته‌های محتوایی ارزشمند در حوزه‌ی بارداری و کودکیاری با نظارت متخصصین
  • ارائه‌ی ابزارها و چک‌لیست‌های کاربردی برای خانواده
  • چندین ابزار ویژه و کابردی از جمله ابزار پیشرفتۀ جستجوی نام کودک، ابزار پیش‌بینی جنسیت نوزاد، ابزار محاسبه‌ی میزان اضافه‌وزن در دوران بارداری، ابزار محاسبه‌ی میزان کالری موردنیاز روزانه و ابزار دینامیک زمان‌بندی واکسیناسیون کودک
niniban-app-virtualdr
امتیاز در اندرویدمارکت مایکت: ۴.۷/۵

لینک دانلود

myket_icon

محمد‌سالار حسینی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید