انتشار این مقاله


۵ نکته ذهنی برای یک زندگی متعادل

هیچ چیز مانند تعادل کار و زندگی وجود ندارد، مسئه فقط انتخاب کار و زندگی است.

انرژی خود را کجا صرف می‌کنید؟

یک بار شنیدم Jack Welch می‌گوید هیچ چیز مانند تعادل کار و زندگی وجود ندارد، مسئه فقط انتخاب کار و زندگی است. کلید توازن تعهدات در زندگی شما این است که انتخاب کنید چگونه وقت خود را صرف کنید. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، برای افراد یا کارهایی که شما برای آن مدت زمان تعیین کرده‌اید، آماده باشید. کنترل کردن برنامه خود نیاز به یک کنترل عاطفی خاص دارد که در آن شما به خود اجازه می‌دهید، به رویدادهای عادی زندگی واکنش داشته باشید، اما شما همچنین خود را برای یک انتظار واقع بینانه آماده می‌کنید.

Carisa Miklusak، مدیر عامل، رئيس tilr

دیوید توماس در لحظه حضور دارد، بدون توجه به جایی که هستم. حتی با در نظر گرفتن خیلی زیاد، توجه دارم که وقتی که من در محل کار هستم، متعهد ام که کار کنم، اما زمانی که با خانواده‌ام هستم و به طور کامل در اختیار آن‌ها می‌باشم. این به من کمک می‌کند بیشتر در مورد جایی که انرژی خود را صرف می کنم احساس راحتی کنم.

دیوید توماس، یکی از بنیانگذاران، مدیر عامل شرکت،  Evident ID

آدام مندلر زمان یک منبع محدود است و توازن لیست طولانی تعهدات بالقوه مستلزم توانایی بیان است. من سعی می‌کنم از تعهداتی که برای من ارزشی ندارند اجتناب کنم و راهی برای به دست آوردن زمان برای چیزهایی که به آنها توجه می‌کنم، پیدا نمایم. من ترجیح می‌دهم صبح روز یکشنبه خود را در سالن ورزش، بعد از ظهر در استادیوم و شب برای شام با والدینم به جای خوابگردی در طول روز صرف بکنم.

آدام مندلر، مدیر عامل، The Veloz Group

همسر آرون میشل، که یک مدیر اجرایی در یک شرکت Fortune 500 است، می‌گوید من در مورد نحوه اداره تعادل کار و زندگی زیاد فکر کردم. من، زمانی که کار می کنم، به سختی کار می‌کنم، و آن را در اولویت قرار می‌دهم تا برای شام به خانه بروم و سپس در اواخر شب و آخر هفته برای تکمیل کارهایی که واقعا باید انجام شود، وقت می‌گذارم. زمانی بود که یک فرزند همراه با حرفه‌ای داشتم و هنوز می‌توانستم با قرار ملاقات ‌هایی با همسرم و با دوستان داشته باشم، اما در نهایت باید چیزی را تسلیم می‌کردم. در مورد من، کارهایی را انجام می‌دهم که در کنار گردهم‌آیی های اجتماعی ضروری نیستند و برایم معنی پیدا نمی‌کند.

آرون میشل، مدیر عامل، PathSource

من به مختلف بودن منابع شادی [بیش از تعادل کار و زندگی] اعتقاد دارم، بنابراین من سعی می‌کنم آن یک چیز را پیگیری کرده و آن را تغییر دهم. به عنوان مثال، اگر من یک هفته کار طولانی داشتم، سعی می‌کنم آخر هفته را به دوستان و خانواده اختصاص دهم. من در تعادل شکست می‌خورم، همانطور که همه می‌دانند، اما همچنین می‌دانم که تلاش بیش از حد برای خوشحالی، تعادل و کاربردی بودن در واقع منجر به نتیجه مخالف می‌شود.

-Rebecca Devaney ،یکی از بنیانگذاران، مدیر عامل، Hunter

زهرا اکبرزاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید