انتشار این مقاله


۸ راه برای اینکه خودتان را مجبور به ورزش صبحگاهی بکنید

صحبت در مورد اینکه صبح‌ها ورزش کنیم از عمل کردن به ان راحت‌تر است. راحت‌تر است که صبح‌ها در تخت بخوابید تا اینکه که کفش‌های خود را برای پیاده‌روی صبح‌گاهی اماده کنید. شروع روز با ورزش به شما کمک می‌کند چربی بیشتری بسوزانید،اشتها کاذب خود را در طول روز کاهش دهید،فشار خون خود را کاهش […]

صحبت در مورد اینکه صبح‌ها ورزش کنیم از عمل کردن به ان راحت‌تر است. راحت‌تر است که صبح‌ها در تخت بخوابید تا اینکه که کفش‌های خود را برای پیاده‌روی صبح‌گاهی اماده کنید.

شروع روز با ورزش به شما کمک می‌کند چربی بیشتری بسوزانید،اشتها کاذب خود را در طول روز کاهش دهید،فشار خون خود را کاهش دهید و به شما کمک می‌کند شب‌ها راحت‌تر بخوابید.

همه چیز به این بستگی دارد که شب قبل خود را چگونه برای ورزش صبحگاهی اماده کنید.

هافینگتون پست با تعدادی از متخصصان صحبت کرده تا بهترین راه اماده کردن خود برای ورزش صبحگاهی را شناسایی کند.

این‌ها کارهایی است که می‌توانید قبل از خوابیدن انجام دهید تا صبح هیچ بهانه‌ای برای ورزش نکردن نداشته باشید:

۱-لباس‌های خود را اماده کنید

Ron پیشنهاد می‌دهد “با لباس‌های ورزشی خود بخوابید بنابراین صبح تنها کاری که باید انجام دهید این است که صورت خود را بشورید،مسواک بزنید و سوار ماشین شوید”

اگر راحت نیستید که با لباس‌های ورزشی بخوابید حداقل وسایل ورزشی خود را شب قبل اماده کنید.

Sandy Liang  می‌گوید:لباس ورزشی را انتخاب کنید که به شما احساس قدرت و حرکت بدهد.

۲-ساعت زنگدار را دور از دسترس خود قرار دهید

Everline پیشنهاد می‌دهد “ساعت خود را تنظیم کرده و در سمت دیگر اتاق قرار دهید وقتی صبح ساعت زنگ می‌زند شما مجبور خواهید شد از تخت بلند شده و ساعت را خواموش کنید.”

او همچنین تاکید می‌کند چرت زدن در تختخواب عادت بدی است و شما باید سعی کنید چند دقیقه بعد از زنگ زدن ساعت از خواب بیدار شوید. Hodges می‌گوید “اهنگ مورد علاقه‌ی خود را برروی الارم ساعت تنظیم کنید تا صبح شما را سرحال بیاورد”.

۳-شام سبک بخورید

David Greune می‌گوید “از خوردن وعده غذایی سنگین در شب خودداری کنید او پیشنهاد می‌کند وعده غذایی سبک در ساعات اولیه شب بخورید تا صبح زودتر بیدار شده،سرحال شده و اماده‌ی ورزش صبحگاهی شوید.” “علاوه بر سوزش معده و مشکل سوءهاضمه خوردن وعده سنگین در اخر شب باعث می‌شود صبح احساس بی‌حالی کرده و تمایل شما برای ورزش کردن را کاهش می‌دهد.”

“هضم غذا ۶ تا ۸ ساعت طول می‌کشد بنابراین اگر غذای سنگین بخورید امکان تا صبح هضم نشود.” یک شامل سبک و ایده ال شامل برنج قهوه‌ای،بروکلی بخارپز شده و کمی پروتئین است.

۴-وسایل برقی خود را اماده کنید

Tadeo Arnold می‌گوید “مطمئن شوید وسایل الکترونیکی که در هنگام ورزش استفاده می‌کنید به طور کامل شارژ شده باشند مانند هدفون بی‌سیم یا موبایلتان یا هر چیزی که باعث می‌شود ورزش مفیدتری داشته باشید.”

کار دیگری که به شما انگیزه می‌دهد این است که لیستی از اهنگ‌های انرژی بخش برای ورزش صبح روز بعد در گوشی خود اماده کنید.”

۵-بهینه سازی خواب

Martin می‌گوید”راه اطمینان بخش برای اینکه برای ورزش صبحگاهی سروقت بیدار شوید این است که برنامه منظمی برای ساعت خواب خود داشته باشید سعی کنید هر شب سر ساعت معینی به خواب بروید حتی در اخر هفته‌ها،”

او همچنین پیشنهاد می‌دهد فعالیت‌های ارامش‌بخش قبل خواب انجام دهید یا قبل خواب مدیتیشن انجام داده و دمای اتاق را بین ۶۰ تا ۶۸ درجه فارنهایت قرار دهید.”

۶-صبحانه خود را اماده کنید

Taniana.B گفت “اگر شما نیاز دارید قبل از ورزش چیزی بخورید شب آن را آماده کرده تا  صبح برای اشپزی وقت صرف کنید.”

۷-برای کلاس ثبت‌نام کنید

از قبل برنامه ورزش خود را مشخص کنید.اگر در کلاس شرکت می‌کنید شب قبل محل را مشخص کرده و خودرا تشویق کنید تا حتما در کلاس حاضر شوید.

Astrid Swan گفت “اگر شما به تنهایی ورزش می‌کنید باز هم می‌توانید این تمرین را انجام دهید” در تقویم خود تاریخ ورزش خود را همانند تاریخ ملاقات خود با خود بهترتان قرار دهید “شما قرار ملاقات مهمی با خودتان دارید!”

۸-به همکار ورزشیتان متعهد باشید

تحقیقات نشان می‌دهد داشتن یک همکار برای ورزش به شما انگیزه زیادی برای ادامه دادن این مسیر به شما می‌دهد

آریانا آیینی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید