انتشار این مقاله


۵ روش ساده برای تشخیص خیانت همسر

خیانت کبریت کشیدن در انبار کاه است! تلخ است و زجر آور اما به هر حال اگر بتوانیم راه های تشخیص خیانت همسر را بدانیم شاید بتوانیم جلوی این فاجعه را هرچه زودتر بگیریم. نشانه ها را دست کم نگیرید. خیانت در زندگی مشترک زندگی های زیادی را سمت طلاق و جدایی سوق داده است. پس بنابراین می بایست […]

خیانت کبریت کشیدن در انبار کاه است! تلخ است و زجر آور اما به هر حال اگر بتوانیم راه های تشخیص خیانت همسر را بدانیم شاید بتوانیم جلوی این فاجعه را هرچه زودتر بگیریم. نشانه ها را دست کم نگیرید. خیانت در زندگی مشترک زندگی های زیادی را سمت طلاق و جدایی سوق داده است. پس بنابراین می بایست توجه ویژه ای به این موضوع داشت.

تشخیص خیانت همسر (مهربانی افراطی)

یکی از روش هایی که می توان به خیانت کردن همسر تعمیم داد، مهربانی افراطی است! مهربانی خوب است و هرگز صفات منفی محسوب نمی شود اما اینکه به یکباره مسیر افراطی را در پیش بگیرد می تواند یکی از نشانه های خیانت همسر باشد. برای تشخیص خیانت همسر بهتر است نوع مهربانی و میزان مهربانی وی را از گذشته تا به امروز بررسی کنید. مثلاً در گذشته همسر شما در پرداخت پول به شما کمی محتاط تر بود و سعی به پس انداز داشت و یا معتقد بودید که همسر شما خسیس است اما امروزه می بینید که مبالغ زیادی به شما پرداخت می کند و اصرار دارد هر مشکلی که در زندگیتان ایجاد می شود را با پول حل کند! این تصور به طور کلی سبب می شود که جنبه های پنهانی زندگی مشخص شوند. مهربانی افراطی بیشتر در زمینه مادیات رخ می دهد. مثلاً همسر شما زمان و حوصله کافی برای معاشقه با شما ندارد اما سعی می کند با واسطه پول این مشکل را برطرف سازد.

تشخیص خیانت همسر (کتمان واقعیت)

کتمان واقعیت از دیگر موضوعاتی است که به تشخیص خیانت همسر کمک می کند. مثلاً همسران تا دیروز به سادگی تلفن همراه خود را در اختیار هم قرار می دادند، اما امروزه سعی می کنند برای تلفن خود رمز در نظر بگیرند، پیامک ها را سریع پاک می کنند و زمانی که با هم هستند سعی می کنند تلفن همراه خود را پنهان کنند. اما معتقد هستند که فرد روبرو دچار توهم شده است. همیشه می گویند که رمزگذاری تلفن همراهشان هیچ دلیل خاصی ندارد. این تلفن همراهشان همیشه در حال سکوت است هیچ ربطی به خیانت ندارد و مدام چنین جملاتی را تکرار می کنند. در خصوص تشخیص خیانت همسر به خصوص آقایان اگر فرد شبها دیر به منزل می آید و مدام اصرار دارد که در جلسه های کاری حضور دارد در صورتی که در گذشته چنین مورد نبوده است می بایست به شرایط موجود تا حدی شک کرد.

تشخیص خیانت همسر (ایجاد دشمنان فرضی)

این روش کمی عجیب است اما در سال های اخیر بارها به آن برخورده ایم. اگر آقا به طور عجیبی شروع می کند به ایراد گیری و سوال در خصوص رفتار و پوشش و اخلاق سایر بانوانی که با آنها در ارتباط هستید. مدام انتقاد می کند. سعی می کند از سطح حجاب یک زن دیگر ایراد بگیرد. تصور می کند که باید در مورد سایر بانوان نظر دهد. این رویکرد به شکل شدید تر به صورتی است که از همسر خود میخواهد، زنان دیگر را اصلاح کند. این موارد نیز راه های تشخیص خیانت همسر محسوب می شود. در واقع او دشمنان فرضی ایجاد می کند تا زن گول بخورد و یا خاطر جمع شود. این روش کارایی موثری دارد و خیانت را زودتر آشکار می کند. این افراد معمولاً در صحبت های خود به شکل بدجنسانه ای از دیگران بد می گویند. یک مثال ساده اینکه همسر شما مدام از پوشش منشی شرکتش با شما صحبت می کند و همیشه هم بد می گوید! و خاطر شما جمع می شود که او از منشی شرکت ناراضی است! در صورتی که کاملاً برعکس است! صحبت کردن در خصوص یک موضوع دلیل بر اهمیت آن است و باید جدی گرفته شود. آقایان در این گروه بسیار ثابت قدم هستند. مثلاً هدف اصلی آنها بدگویی از یک خانم دیگر است اما عملاً درگیر همان فرد یا افراد مربوط به آن هستند. دقت کنید که دنیای خیانت کمی پیچیده است و تشخیص خیانت همسر باید بر اساس نشانه های مختلف صورت بگیرد تا نتیجه بخش باشد.

تشخیص خیانت همسر (شیک پوشی و رفاه طلبی)

این موضوع هم شامل حال خیانت بانوان است و هم آقایان. مثلاً آقایان هر روز صبح که سرکار میروند، بیشتر به خودشان می رسند، لباس های جذاب تر به تن می کنند و معتقد هستند باید گرانترین ادکلن را بزنند، در صورتی که در داخل منزل به شلخته ترین حالت ممکن ظاهر می شوند. بانوانی که تا دیروز چندان اهمیتی به سر و وضع خود نمی دانند و به لباس های معمولی راضی بودند. امروز به دنبال رفاه طلبی می روند. مدام دوست دارند شیک ترین لباس ها را به تن کنند. رفاه طلبی خاص خود را دارند. از شرایط فعلی معمولاً گله می کنند و معتقد هستند که حقشان زندگی بالاتری است. در این راستا بانوان در منزل وضعیت عادی دارند و یا به دنبال زمانی هستند که سریعاً از منزل خارج شوند و مشخص است که برای داخل منزل هیچ شور و اشتیاقی ندارد. این تصورات متاسفانه مشکلات زیادی ایجاد می کند و ممکن است به کل افراد داخل منزل آسیب برساند.

تشخیص خیانت همسر (پرخاشگری و اعتراض افراطی)

پرخاشگری از دیگر نشانه هایی است که برای تشخیص خیانت همسر بسیار مهم است. فرض کنید زن و مرد در داخل محیط منزل یا ساکت هستند یا مدام با هم دعوا می گیرند. پرخاشگری می کنند و سعی می کنند طرف مقابل را باعث و بانی همه اشتباه موجود بدانند. آنها دیگر نگران حرمت شکنی ها نیستند. سعی می کنند تنها هم اتاقی باشند. این رویکرد در روابط جنسی افراد نیز تاثیرات زیادی می گذارد و همه چیز در محدود ترین حالت ممکن دنبال می شود. از سوی دیگر اعتراضات شدیدی به ظاهر و اندام هم دارند. از محیط خانه ناراضی هستند و به نوعی قصد دارند آرامش همدیگر را زیر سوال ببرند. از یاد نبرید که پرخاشگری افراطی بیشتر در بانوان رخ می دهد و آقایان معمولاً درگیر مهربانی افراطی هستند. در تشخیص خیانت همسر بهتر است شرایط و رفتارهای حال با گذشته و میزان تفاوت ها بررسی شود. اگر تفاوت ها زیاد باشد بهتر است فکری به حال شرایط صورت بگیرد. از یاد نبرید که تشخیص خیانت همسر نیاز به مشاوره دارد و باید همه چیز به طور دقیق بررسی شود. زن و مرد دیگر نیاز احساسی هم را برطرف نمی سازند و اهمیتی به نارضایتی هم نمی دهند سعی می کنند انگشت اشاره خود را همیشه به سمت هم بگیرند و این بدترین حسی است که در راستای تشخیص خیانت همسر صورت می گیرد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

کسب مشاوره برای تشخیص خیانت همسر

شاید ده ها و صدها نشانه برای تشخیص خیانت همسر وجود داشته باشد که در این مقاله تنها ۵ مورد از شایع ترین آن اعلام شده است. برای بررسی روش های جدید تشخیص خیانت همسر میتوانید از خانم دکتر لیلا جبلی کمک بگیرید. یک اصل را به خاطر بیاورید، که خیانت در نمی زند! گاه درست زمانی درگیر خیانت می شوید که حتی فکرش را نمی کردید! به خودتان می آیید و می بینید زندگی که سالها برایش زحمت کشیده اید، امروز دیگر هیچ اعتباری ندارد و هیچ رشدی به خود نمی گیرد و دیگر جایگاهی در آن ندارید. وقتی تکنیک های تشخیص خیانت همسر به درستی بررسی شود می توان پیش از آنکه دیر شود. اقدام کرد. نشانه هایی که شاید یک فرد عادی نتواند به آن توجه کند اما از دید دقیق روانشناسی هرگز پنهان نخواهد ماند و راه گشا می شود.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید