انتشار این مقاله


معرفی مهم ترین راز زیبایی توسط شیکرو

قطعا تمام بانوان یکی از مهم ترین نکاتی که در زندگی خود سعی می کنند رعایت کنند، سلامت زیبایی و چهره خودشان است.

قطعا تمام بانوان  یکی از مهم ترین نکاتی که در زندگی خود سعی می کنند رعایت کنند، سلامت زیبایی و چهره خودشان است. فروشگاه شیکرو که یکی از فروشگاه های برتر در حوزه فروش لوازم آرایشی است، اقدام به معذفی محصولاتی که کرده که با استفاده از آن ها شما سلامت زیبایی خود را تضمین می کنید و از تمام مشکلات پوستی و زیبایی در امان خواهید بود. برای دانستن این راه حل ها، با ما همراه باشید.

ِیکی از بهترین راه ها برای داشتن پوستی زیبا، پیشگری از ایجاد مشکلات پوستی است. اما می توان از این راه حلی که میخواهیم خدمتتان ارائه دهیم هم برای پیشگیری و هم برای درمان استفاده کنیم.

این راه حلی که به عنوان یک معجزه برای پوست صورت عمل می کند، استفاده از ماسک صورت است. اما قطعا برای شما این سوال پیش می آید که آیا ماسک های صورت انقدر که از آن ها تعریف می شود و طرفدار دارد، مفید است یا خیر؟

ماسک های صورت به صورت متنوعی در بازار زیاد شده اند و هر کدام از آن ها نیز خواص مخصوص به خود را دارند که می توانند برای پوست به عنوان یک نقش معجزه گر در بیاید. شما می توانید برای دیدن یک تنوع بی نظیر و دانستن خواص بی نظیر آن ها و همچنین اقدام به خرید ماسک صورت از فروشگاه های شیکرو، خانومی، روژان، مو تن رو و .. کنید.

انواع ماسک صورت

ماسک صورت چه اهمیتی دارد؟

همانطور که گفته شد، ماسک صورت به عنوان نقش پیشگیری کننده و درمان کننده برای پوست دارد. برای مثال پوستی که دچار خشکی زیاد شده است، باید از ماسک صورتی استفاده کند که دارای خاصیت آبرسانی در روی پوست باشد.

یکی از مهم ترین فواید استفاده از ماسک، دادن حس آرامش و ریلکسی به شخص است. برای مثال استفاده از روغن های رزماری می تواند حس آرامش روانی را به فرد دهد. به گزارش شیک رو، باقی ماندن لوازم آرایشی بر روی صورت یا آلودگی ها و ناخالصی هایی که بر روی پوست باقی می ماند، باعث ایجاد مشکلات پوستی برای افراد می شود. بنابر این استفاده از ماسک های صورت به عنوان یک لایه بردار قوی و کمک کننده به حذف این آلودگی ها و ناخالصی ها بر روی پوست می تواند مفید باشد.

در حین استفاده از ماسک های صورت، ممکن است کمی پوست سوزن سوزن شود و یا سطح پوست دچار قرمزی شود، این اتفاقات نشان می دهد خون در این قسمت ها جریان پیدا کرده است. این اتفاق باعث می شود بعد از برداشتن ماسک پوست بسیار درخشان و زیبا شود.

استفاده از ماسک های صورت باعث می شود سرم ها و مواد مغذی که برای پوست استفاده می کنید، بسیار راحت تر جذب پوست شود. بنابر این بهتره قبل از استفاده از سرم ها و مواد مغذی حتما از ماسک های صورت استفاده کنید.  

انواع ماسک صورت

همانطور که گفته شد برای داشتن یک زیبایی بی نظیر استفاده از ماسک های صورت، گزینه بسیار مناسب و ایده آلیه. ماسک های صورت در انواع مختلف و خواص گوناگون تولید شده اند. بنابراین شما برای داشتن یک پوست زیبا، ابتدا باید نوع پوست خود و سپس نوع مشکلی که دارید را بشناسید تا بتوان بهترین ماسکی که برای شما مفید است را انتخاب کرد. شیکرو به بررسی انواع مشکلات پوستی پرداخته است و برای آن ماسک هایی را پیشنهاد می کند. این ماسک های فوق العاده در پایین به صورت مختصر توضیح داده شده است.

آکنه و جوش صورت

بنابر گزارش shikru.com  ماسک های صورت یک روش عالی و دقیق برای از بین بردن دائمی و جلوگیری از جوش ها روی پوست نیستند. اما می توانند به پاکسازی پوست بپردازند و گرد و غبار و ناخالصی هایی که روی پوست قرار دارد، را از بین ببرد و منافذ پوست را به اندازه کافی باز کنند. برای انتخاب ماسک هایی که برای درمان جوش و آکنه کاربردی هستند، توجه کنید که دارای موادی طبیعی مانند ماست یا موادی نظیر سالیسیلیک اسید، بنزوئیل پروکسید در ساختار خود باشد.

برای مثال یکی از لایه بردارهای قوی که پوست را می تواند از وجود جوش های سرسیاه خالی کند، ماسک زغال سودا یا قرص ماسک زغالی است که با هزینه بسیار کم می تواند شما را از شر جوش های سر سیاه که بر روی بینی و صورت قرار دارد، خلاص کند.

ماسک صورت پوست جوش دار

پوست خشک

پوست خشک قطعا نیاز به آبرسانی دارد و باید در ترکیبات ماسکی که خریداری می کنید، هالورونیک اسید وجو داشته باشد. برای مثال ماسک های ورقه ای مانند سیب، پرتقال و کیوی از برند بیوآکوا یکی از بهترین گزینه ها هستند.

از طرفی مرطوب کننده های طبیعی نیز بسیار برای آبرسانی پوست مناسب هستند. یکی از بهترین آبرسان های طبیعی برای پوست آووکادو است.

ماسک مناسب پوست چرب

مهم ترین چیزی که از یک ماسک صورت مناسب پوست چرب انتظار داریم، کم کرئن جربی پوست و همچنین کاهش منافذ باز پوست است. برای چنین کارکردی به دنبال ترکیباتی نظیر سید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک، سولفور و زغال در ماسک مورد نظر خود باشید.

باید دقت کنید انواع ماسک های صورت، روش استفاده مخصوص به خود را دارند یعنی هر کدام مشخص است در هفته چندبار، در روز چند بار باید مورد استفاده قرار بگیرد. بعضی از آن ها خاصیت خود جذبی روی پوست دارند. اما بعضی از آن ها،  در کنار تمام این ویژگی ها می توان با انجام یک سری اقدامات، نتیجه بهتری را از استفاده از محصولات گرفت.

 شیک رو با بررسی هایی که انجام داده است، به یک سری نکات حیاتی در استفاده از ماسک ها رسیده است که به صورت خلاصه به آن ها اشاره می کنیم و برای دانستن بیشتر این موضوع می توانید به سایت شیکرو مراجعه کید. بنابراین در پایین ترفندهایی را به شما معرفی می کنیم که تاثیر استفاده از ماسک های صورت را تا چندین برابر افزایش دهد.

ماسک صورت ورقه ای
  • همیشه قبل از استفاده از ماسک های صورت، بهتر است صورت خود را با یک محلول شستشو دهنده با PH خنثی شستشو دهید تا منافذ پوست کاملا باز شوند. این کار باعث می شود ماسکی که استفاده می کنید بیشتر جذب پوست شود. همچنین برای پاکسازی بیشتر پوست می توانید از فیس براش هولوگرامی استفاده کنید.
  • ماسک را به اندازه ای که سازنده آن توصیه کرده است، روی پوست صورت قرار دهید. برای مثال اگر یک ماسک باید به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست بماند، آن را به مدت ۱ ساعت روی پوست قرار ندهید. این کار باعث می شود پوست دچار التهابات زیادی شود.
  • برای اینکه یک ماسک برای شما نتیجه دلخواه را داشته باشد، باید از آن به طور منظم استفاده کنید. به صورت متوسط هر ماسک را باید ۶ تا ۸ هفته استفاده کنید تا نتیجه و اثری که می خواهید را ببینید. هیچ موقع این اشتباه را نکنید که ماسک ها را برای تفریح استفاده کنید. چرا که این کار فقط باعث هدر رفتن زحمت و پول شما خواهد شد.
  • همانطور که بالاتر نیز گفته شد، هر ماسکی خواص مخصوص به خودش را دارد و باید برای یک نوع کارکرد و خواص مورد استفاده قرار بگیرد. اما اشتباهی که بسیاری از خانم ها مرتکب می شوند، این است که به دنبال ماسک های گران قیمت در بازار هستند. لزوما هر ماسکی که گران قیمت است برای شما مناسب نیست و نمی توان از آن انتظار داشت که روی پوست شما به صورت آنی معجزه کند!
  • یکی دیگر از نکاتی که هنگام استفاده از ماسک های ورقه ای ( شیت ماسک ها) باید مورد توجه قرار داد، این است که قبل از استفاده آن را به مدت ۱ دقیقه در آب گرم قرار دهید تا تمام موادی که داخل آن هستند شارژ شوند و روی پوست شما قرار گیرد. اگر خواستید ماسک ورقه ای را مجدد و در روزهای بعد استفاده کنید، حتما ان را داخل یخچال قرار دهید.

شما با موارد گفته شده و انجام مراقبت های پوستی، هر آنچه برای داشتن یک پوست سالم، زیبا و شاد است را به دست خواهید آورد.

منبع: سایت فروش لوازم آرایشی و مراقبت پوستی شیکرو

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید