انتشار این مقاله


چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم؟ از نزدیک گوش کنید

گوش دادن کلید درک بسیاری از عناصر زبانی و دانستن نحوه صحبت روان انگلیسی است. به عنوان مثال، تشخیص تأکید و قصد در گفتار آسانتر از خواندن و نوشتن است. به عنوان مثال، جمله «من هرگز نگفتم تو دزدی کردی»، بر اساس جایی که تأکید می شود، می تواند معانی مختلفی داشته باشد. آموزش شطرنج نکاتی […]

گوش دادن کلید درک بسیاری از عناصر زبانی و دانستن نحوه صحبت روان انگلیسی است. به عنوان مثال، تشخیص تأکید و قصد در گفتار آسانتر از خواندن و نوشتن است. به عنوان مثال، جمله «من هرگز نگفتم تو دزدی کردی»، بر اساس جایی که تأکید می شود، می تواند معانی مختلفی داشته باشد. آموزش شطرنج

نکاتی که قبل از شروع باید به آنها توجه کنید “چگونه می توانم انگلیسی را روان صحبت کنم؟” – این آرزوی مشترک بسیاری است، و بسیاری از مردم در حال یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی برای پیشرفت شغلی خود و تعامل با جهانی هستند که زبان انگلیسی در مرکز آن قرار دارد. 

قبل از شروع، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید که به شما کمک می کند از همه چیزهای غیر ضروری اجتناب کنید و روی چیزهای درست تمرکز کنید، علاوه بر این، دانستن نحوه یادگیری روان صحبت کردن انگلیسی شاید مهم تر باشد، زیرا عمدتاً یک فعالیت مشارکتی است. و هیچ مقدار از دانش نظری به شما کمک نمی کند تا علت خود را بیان کنید. این باید با هدف و نیت روشن گفته شود. سخنرانان غیر بومی نیز بیش از حد به دستور زبان اهمیت می دهند، به خصوص اگر شروع به کار کنند. بهترین آموزشگاه طراحی لباس

البته کمی دانش گرامری ضروری است، اما این تنها یک بخش از پازل است. داشتن دانش اولیه گرامر با واژگان بزرگ به دقیق بودن گرامری اما با واژگان کوچکتر ارجحیت دارد. برای صحبت روان و مطمئن به زبان انگلیسی، نیازی نیست که همه چیز را کاملاً بدانید. بنابراین، با در نظر گرفتن این موارد، بیایید مراحلی را که می توانید برای یادگیری نحوه بهبود تسلط به زبان انگلیسی بردارید، در نظر بگیریم.

  • ·      “من هرگز نگفتم دزدی کردی” – یکی دیگر گفت.
  • ·      “من هرگز نگفتم دزدی کردی” – هرگز نگفتم.
  • ·      “من هرگز نگفتم دزدی کردی” – فقط به طور ضمنی به آن اشاره کردم.
  • ·      “من هرگز نگفتم تو دزدی کردی” – شخص دیگری دزدی کرد.
  • ·      “من هرگز نگفتم دزدی کردی” – کار دیگری کرد.

چه در حال تعامل با دیگران، گوش دادن به پادکست یا تماشای یک فیلم، به نحوه بیان کلمات، نحوه استفاده از انقباضات، چرا برخی از کلماتی که املای یکسانی دارند، متفاوت تلفظ می‌شوند و غیره توجه کنید. سپس سعی کنید همان را بگنجانید. در گفتگوهای خودتان ممکن است در ابتدا احساس ناخوشایندی داشته باشید، اما ناراحتی اولیه به زودی برطرف خواهد شد.

چگونه به زبان انگلیسی روان صحبت کنیم. تلفظ را به درستی دریافت کنید.

این ارتباط نزدیکی با گوش دادن دارد و گام مهمی برای یادگیری نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی روان و بدون نقص است. هیچ جادویی برای تلفظ صحیح کلمات وجود ندارد. شما فقط باید مکانیک را پایین بیاورید و گفتن کلمات را تمرین کنید. اگر با کلمه خاصی مشکل دارید، بیایید بگوییم «نقطه‌انگیز بودن»، آن را تجزیه کنید و به قسمت‌هایی تقسیم کنید  – punk-ti-lee-us-ness – با دقت به نحوه زبان، لب‌ها، دندان‌ها و دهانتان. برای تولید صداها حرکت کنید.

اگر در مورد نحوه تلفظ یک کلمه مطمئن نیستید، به سادگی آن را به صورت آنلاین جستجو کنید و نحوه تلفظ آن را بشنوید. انگلیسی دارای “تله‌های” تلفظ زیادی است که می‌توان در آن گرفتار شد و دانستن در مورد آنها نیز مفید است. شعر «عزیزترین مخلوق در آفرینش» خواندنی و کمی سرگرم‌کننده است که تناقضات تلفظی در زبان انگلیسی را برجسته می‌کند و در عین حال شما را آزمایش می‌کند.

چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم. نقاط ضعف خود را بشناسید.

عناصر زیادی در یادگیری نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی روان وجود دارد. گرامر، ساختار جمله، تلفظ، قصد و تاکید و …  تسلط  به زبان انگلیسی بسته به زبان مادری شما می تواند چالش برانگیزتر باشد. با تجربه، متوجه خواهید شد که کدام جنبه های زبان انگلیسی به خصوص برای شما سخت است. و با تمرین، در آنها نیز بهتر خواهید شد. همچنین از نقاط قوت خود قدردانی خواهید کرد و در صورت نیاز به آنها تکیه خواهید کرد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید