انتشار این مقاله


آموزش زبان کودک در دوران جنینی؛ علمی و اثبات‌شده

آموزش زبان در دوران بارداری و جنینی قبل از تولد | معرفی یک تکنیک جدید روانشناسی اگر برای شروع آموزش زبان کودک خود، منتظر بزرگ ‌شدن او هستید، تفکر خود را تغییر دهید. آموزش زبان انگلیسی برای افزایش مهارت‌های زبانی به سال‌ها تمرین و یادآوری نیاز دارد. به همین دلیل بهتر است این آموزش‌ها از دوران کودکی […]

آموزش زبان در دوران بارداری و جنینی قبل از تولد معرفی یک تکنیک جدید روانشناسی

اگر برای شروع آموزش زبان کودک خود، منتظر بزرگ ‌شدن او هستید، تفکر خود را تغییر دهید. آموزش زبان انگلیسی برای افزایش مهارت‌های زبانی به سال‌ها تمرین و یادآوری نیاز دارد. به همین دلیل بهتر است این آموزش‌ها از دوران کودکی و حتی دوران جنینی آغاز شوند. علم روانشناسی جدید با توجه به اهمیت آموزش در دوران کودکی و جنینی، امکان آموزش زبان کودک در بارداری مادران را نیز فراهم کرده است. این تکنیک که برای اولین‌بار در ایران توسط دکتر مانی سلیمانی ابداع شده و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود مهارت‌های انگلیسی را در ذهن کودک تثبیت می‌کند.

آموزش زبان کودک در دوران جنینی چیست؟

تعجب نکنید، عنوان را درست خوانده‌اید. تکنیک‌های جدید آموزش زبان، شرایط یادگیری این مهارت مهم را از دوران جنینی و پیش از تولد برای فرزندان شما به وجود می‌آورند. این تکنیک با تاکید بر ناخودآگاه ذهن، فرایند آموزش زبان کودک را به‌صورت پیوسته و مانند زبان مادری به کودکان شما می‌آموزد.

بر اساس علم روانشناسی آموزش زبان مادری از دوران جنینی شروع می‌شود و مادر باردار طی حرف‌زدن با خود و تصویرسازی‌های ذهنی‌اش، مفاهیم اولیه زبانی را در ناخودآگاه ذهن جنین ثبت می‌کند. مکانیزم عملکرد آموزش زبان کودک در دوران جنینی نیز به همین صورت است.

شما در دوران بارداری با استفاده از فایل‌های صوتی و تصویری، فرایند آموزش زبان را انجام می‌دهید. این فرایند با تاکید بر ناخودآگاه ذهن جنین و تثبیت و نهادینه‌سازی واژگان و دستور زبان انگلیسی در ذهن او صورت می‌گیرد. برای خرید مناسب‌ترین پکیج آموزش زبان کودک، ما به شما دوره‌های دکتر سلیمانی را پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی‌های تکنیک آموزش زبان‌ کودکان در دوران جنینی

زبان‌شناسان حوزه کودکان، تاثیر سن را در درک مطالب آموزشی زبان بسیار مهم می‌دانند. مطالعات در این زمینه نشان می‌دهد که هر چه زبان انگلیسی را در سنین پایین‌تری بیاموزید، موانع کم‌تری در این مسیر پیش روی شما قرار می‌گیرند. ذهن کودکان توانایی بالایی در فهم کلمات و حفظ‌کردن آن‌ها دارد و متد دکتر سلیمانی با تاکید بر همین مسئله، آموزش زبان کودک را از دوران جنینی آغاز می‌کند.

متد ابداعی دکتر سلیمانی تحت عنوان پکیج آموزش زبان مانی انگلیش، با روشی منحصربه‌فرد زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان مادری دوم به کودکان می‌آموزد. این متد بر اساس روانشناسی زبان مادری انجام شده و شامل ۳ مرحله می‌شود که عبارت‌اند از: نهادینه‌سازی واژگان انگلیسی، تسلط بر واژگان انگلیسی و یادگیری زبان انگلیسی. با کمک روش‌های موجود در این متد کودکان می‌توانند بیش از ۱۰ هزار واژه را به ذهن سپرده و پس از مدتی انگلیسی را بسیار روان صحبت کنند.

انگلیسی در دوران بارداری

چه عواملی مانی انگلیش را متمایز می‌کنند؟

پکیج آموزش زبان مانی انگلیش با هیچ‌کدام از دوره‌های آموزش زبان که تابه‌حال دیده‌اید، یکسان نیست. این دوره از به‌روزترین متدهای دنیا کمک می‌گیرد و با انتقال مناسب مفاهیم، به‌سادگی آموزش زبان کودک را از دوران جنینی آغاز می‌کند.

ویژگی‌های متمایزکننده مانی انگلیش از سایر دوره‌ها عبارت‌اند از:

  • یکدستی از نظر لهجه انگلیسی
  • آرام و قابل فهم از نظر سرعت بیان
  • با توجه به این که جنین بیشتر احساس کلمات را دریافت می‌کند، در این دوره جملات همراه با احساس بیان می‌شوند
  • تصویرسازی واژگان و جملات برای تاثیرگذاری بر نیمکره راست مغز مادر و جنین
  • استفاده از بیان ملودیک و شعرگونه برای جملات
  • تحریک حواس هفت‌گانه جنین

دوره آموزش زبان مانی انگلیش چطور بر ذهن جنین تاثیر می‌گذارد؟

صدا در دوران جنینی از طریق پردازش گفتار شنیده می‌شود. پکیج آموزش زبان کودک مانی انگلیش، با کاهش صداهای دریافتی جنین و تمرکز بر دریافت صوت‌های انگلیسی و با تاکید بر ناخودآگاه ذهن، امکان پردازش صوت انگلیسی را برای جنین شما در دوران بارداری به وجود می‌آورد. فرایند آموزشی این دوره از زمان جنینی شروع شده و تا پایان ۶ سالگی او ادامه می‌یابد. به‌محض حرف‌زدن کودک در اوایل کودکی‌اش، زبان انگلیسی به‌عنوان زبان مادری دوم در ذهن او ثبت می‌شود.

پکیج مانی انگلیش با استفاده از ابزارهای زیر آموزش زبان کودک شما را پیش می‌برد:

  • برنامه آموزشی منسجم: برنامه‌ریزی دقیق و مدون و انبوهی از داده‌های آموزش زبان مرتبط با عملکرد مغز کودک از دوران جنینی تا پایان ۶ سالگی
  • تقویت خودباوری و اعتمادبه‌نفس کودکان و مهارت‌های یادگیری: برای استفاده موثرتر از زبان دوم
  • تکرار محسوس و نامحسوس: تکرار اثربخش واژگان و جملات با روش‌های متنوع و سرگرم‌کننده
  • فایل‌های صوتی آلفا: استفاده از قصه، ترانه و جملات انگیزشی برای انتقال واژگان انگلیسی
  • فایل‌های تصویری آلفا: استفاده از ویدئوها و انیمیشن‌های جذاب متناسب با روانشناسی کودک
بهترین دوره آموزش زبان کودکان

پکیج مانی انگلیش؛ بهترین دوره آموزش زبان کودکان شما

تا دلتان بخواهد دوره‌ها و پکیج‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان در بازار وجود دارند. اما پکیج مانی انگلیش با تجارب بالای دکتر سلیمانی در حوزه روانشناسی کودک و آموزش زبان، با متدی کاملا علمی و اثبات‌شده آموزش‌ زبان کودک شما از دوران جنینی را آغاز می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از روش‌های آموزشی این پکیج و شناخت مزایای آن به سایت مانی انگلیش مراجعه کنید.

تیم دکتر مجازی