انتشار این مقاله


۳ مدل شامپوی بدون سولفات ایرانی عالی برای موهای کراتینه شده

امروزه شامپوهای متنوعی در بازار موجود هستند که در بسیاری از آنها ترکیبات شیمیایی مانند سولفات، پارابن و … وجود دارد. بهتر است که به عنوان یک مصرف کننده قبل از خرید یا مصرف این محصولات، با ترکیبات و عوارض آن ها بر روی مو آشنا شوید، دقت کنید که در محصولات بهداشتی و مراقبتی […]

امروزه شامپوهای متنوعی در بازار موجود هستند که در بسیاری از آنها ترکیبات شیمیایی مانند سولفات، پارابن و … وجود دارد. بهتر است که به عنوان یک مصرف کننده قبل از خرید یا مصرف این محصولات، با ترکیبات و عوارض آن ها بر روی مو آشنا شوید، دقت کنید که در محصولات بهداشتی و مراقبتی مو هیچگونه ماده شیمیایی از جمله سولفات وجود نداشته باشد. 

سولفات چیست؟ شامپوهای بدون سولفات چه مزایایی دارند؟ بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده کدام است؟

برای رسیدن به پاسخ این سوالات، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

سولفات (sulfate) چیست؟

سولفات یک ماده شیمیایی است که در تولید اکثر شامپوها و شوینده ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد اصلی این ماده در شامپوها و شوینده ها، ایجاد کف می باشد تا با قدرت پاک کنندگی بالا، آلودگی ها و چربی های مو را از بین ببرد، که البته با از بین بردن چربی مو، باعث خشک شدن بیش از حد مو می شود.

این ماده شیمیایی می تواند اثرات جبران ناپذیری را بر روی پوست و مو داشته باشد و موجب از بین رفتن ویتامین ها و چربی های طبیعی پوست و مو شود. در نتیجه استفاده بیش از حد از این ماده باعث ایجاد اگزما، خشکی مو، شوره سر، موخوره و … می گردد.

مزیت شامپوهای بدون سولفات:

شامپو بدون سولفات، یک انتخاب عالی و بی خطر برای انواع موها محسوب می شود چرا که این شامپوها مزایای زیادی دارد که بهتر است با آنها نیز آشنا شوید.

  • خشکی مو را بر طرف می کند.
  • باعث التهاب پوست سر نمی شود.
  • مناسب موهای کراتینه شده می باشد.
  • چربی طبیعی مو را حفظ می کند.

معرفی شامپوهای بدون سولفات:

اگر در هنگام استفاده از شامپو، دچار سوزش چشم، خارش پوست سر و یا خشکی مو می شوید، بهتر است از محصولاتی که فاقد سولفات یا (Sulfate Free) هستند استفاده نمایید.

البته با تنوع شامپوهایی که در بازار موجود است، انتخاب یک شامپو مناسب بسیار سخت به نظر می رسد به همین دلیل در ادامه چند شامپو بدون سولفات را مورد بررسی قرار می دهیم که امیدواریم با شناخت این محصولات خریدی متفاوت را تجربه نمایید.

برای خرید شامپو مورد نظر می توانید بر روی آن کلیک کنید.

  • شامپو بدون سولفات کامان (COMEON)
  • شامپو بدون سولفات مکسی (MAXI)
  • شامپو بدون سولفات گلدلیزار (GOLD LIZAR)

شامپو کامان:

شامپو بدون سولفات کامان، بهترین گزینه برای موهای خشک و رنگ شده است، این شامپو سرشار از پروتئین بوده و به همین دلیل یک ترمیم کننده عالی برای موهای آسیب دیده محسوب می شود و به دلیل نداشتن مواد شیمیایی باعث دوام و ماندگاری کراتین بر روی مو می شود.

شامپو مکسی:

شامپو مکسی یکی از بهترین محصولاتی است که برای موهای کراتینه و بوتاکس شده مناسب می باشد این شامپو حاوی اسید آمینه و روغن آرگان بوده که موجب تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده می گردد.

استفاده دائمی از این شامپو هیچ آسیبی به مو وارد نمی کند و موجب ترمیم ساختار مو می شود و از زبری و خشکی بیش از حد جلوگیری می کند.

شامپو گلدلیزار:

شامپو حجم دهنده و ضد ریزش گلدلیزار به صورت تخصصی برای موهای کراتینه شده طراحی شده است. این شامپو با دارا بودن کراتین و کلاژن باعث می شود که موهای خشک و آسیب دیده به حالت نرم و ابریشمی تبدیل شوند و به دلیل اینکه فاقد سولفات بوده، به افزایش شفافیت و درخشندگی مو نیز کمک می کند. 

در پایان

در انتها با انواع شامپوهای بدون سولفات آشنا شدید، امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورده باشید، تمام شامپوهای معرفی شده در این مقاله در سایت اینترنتی سالن سیتی(https://saloncity.ir) موجود می باشد، با مراجعه به این سایت می توانید شامپو مورد نظر خود را خریداری نمایید.

تیم دکتر مجازی