انتشار این مقاله


راهکارهای زیبایی مانند لیزر موهای زائد، زاویه سازی صورت و فیلر بینی

لیزر موهای زائد یکی از کارهایی است که مدت هاست مورد توجه قرار دارد. زمانی که موهای زبر و سیاه بر روی پوست می رویند، ظاهری بسیار زشت و نازیبا می گیرند و این امر می تواند برای کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند بسیار ناراحت کننده باشد. اما زمانی که لیزر موهای زائد […]

لیزر موهای زائد یکی از کارهایی است که مدت هاست مورد توجه قرار دارد. زمانی که موهای زبر و سیاه بر روی پوست می رویند، ظاهری بسیار زشت و نازیبا می گیرند و این امر می تواند برای کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند بسیار ناراحت کننده باشد. اما زمانی که لیزر موهای زائد انجام می شود، ریشه مو از بین می رود و همین امر باعث می شود که دیگر موهای زائدی که بر روی پوست وجود دارند، زیبایی را تحت تاثیر قرار ندهند. البته باید بدانید روش های دیگری نیز برای زیبایی وجود دارند که از پرطرفدارترین آنها می توان به زاویه سازی صورت و فیلر بینی اشاره کرد. هر چقدر کارهای زیبایی متناسب با ساختار صورت شما باشد، به همان اندازه از زیبایی خود حس بهتر خواهید داشت و می توانید زیبایی را از دریچه دیگری احساس کنید.

لیزر موهای زائد: چگونه موهای زائد را با استفاده از لیزر حذف کنیم؟

لیزر موهای زائد می تواند به شما کمک کند برای همیشه از موهای زائد بدن خود خلاص شوید. البته باید در اینجا به موضوع مهمی اشاره کنیم. لیزر موهای زائد برای موهایی پاسخگو است که ساختار کلفت و سیاه رنگی دارند. اگر موهایی را که نازک هستند، لیزر کنید به زودی سیاه می شوند و مانند موهای زائد در بدن به نظر می رسند. در نتیجه، توصیه می شود برای لیزر موهای زائد به مرکز معتبری مراجعه کنید که به این مسائل توجه دارد و لیزر را بر روی موهای سیاه شما نمی گذارد.

مسئله دیگری که باید بدانید این است که هدف شما از لیزر موهای زائد از بین بردن موهای تیره ای است که در صورت و یا اندام شما وجود دارند. اما لیزر مزایای دیگری نیز دارد. ممکن است دیده باشید زمانی که لیزر موهای زائد انجام می دهید، پوستتان سفت و خوب شده است. دلیل اصلی این امر این است که لیزر تولید کلاژن را در سطح پوست افزایش می دهد و همین امر باعث چین و چروک پوست از بین برود و طراوت آن افزایش پیدا کند. در نتیجه، شما می توانید با لیزر موهای زائد زیبایی را به پوست خود هدیه دهید.

زاویه سازی صورت: چگونه با زاویه سازی صورت، شکل صورت خود را تغییر دهیم؟

در کنار لیزر موهای زائد که می تواند به زیبایی پوست شما کمک کند، شما می توانید زاویه سازی صورت انجام دهید. زاویه سازی صورت به تزریق ژل به صورت گفته می شود که باعث می شود صورت در زاویه خاصی قرار گیرد و همین امر زیبایی آن را دو چندان می کند. اگر هنوز درکی به زاویه سازی صورت ندارید، بهتر است به چهره مدل های هالیوودی نگاهی بیاندازید. همانطور که می بینید چهره های آنها دارای خطوطی است که باعث شده است چهره حالت زیبا و مشخصی به خود بگیرد و همین امر آن را زیبا و جذاب می کند.

کسانی که می خواهند زاویه سازی صورت انجام دهند سوالات زیادی در مورد روش انجام کار دارند. بهتر است بدانید تزریق ژل با توجه به ساختار هر صورت انجام می شود و ممکن است پس از پایان تزریق شما شاهد کبودی بر روی صورت باشید. اما نگران نباشید! این کبودی به زودی از بین می رود و به شما کمک می کند از زیبایی بی حد و حصری که بر روی صورتتان به وجود آمده است بهره مند شوید. بهتر است به مدت ۲۴ ساعت پس از اینکار حمام نروید و به مدت ۷ روز از صورت خود مراقبت کنید که ضربه به آن وارد نشود.

فیلر بینی: چگونه با استفاده از فیلر بینی، ارتفاع بینی خود را کم کنیم و زیبایی بینی خود را افزایش دهیم؟

در کنار لیزر موهای زائد شما می توانید روش دیگری را برای زیبایی تجربه کنید که آن فیلر بینی است. برای اینکار مقدار فیلر به بینی شما تزریق می گردد که باعث می شود فرم بینی تان به فرم دلخواهتان نزدیک شود. به طور مثال، اگر نوک بینی شما کمی افتادگی دارد با استفاده از فیلر بینی می توانید آن را رو به بالا بکشید و از زیبایی آن بهره ببرید. البته باید بدانید فیلر بینی راهکاری موقت برای زیبایی بینی است و در صورتی که شما می خواهید فرم بینی شما حفظ شود باید هر سه و یا شش ماه یکبار به یک مرکز زیبایی معتبر مراجعه نمایید و فیلر را دوباره تزریق کنید.

کلینیک گونه

برای لیزر موهای زائد کجا بروم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد لیزر موهای زائد در اختیار شما قرار دهم. همانطور که متوجه شده اید این کار باعث می شود موهای زبر و خشنی که بر روی مو به وجود آمده اند از بین بروند و پوست ظاهری صاف و یک دست پیدا می کند. از طرف دیگر، لیزر موهای زائد باعث می شود که کلاژن سازی در پوست زیاد شود و در نتیجه پوست زیبا و جذاب به نظر می رسد. اگر به دنبال مرکز معتبری برای کارهای زیبایی خود مانند لیزر موهای زائد، زاویه سازی صورت و فیلر بینی هستید، می توانید به کلینیک گونه مراجعه نمایید.

تیم دکتر مجازی