انتشار این مقاله


معجزه ایمپلنت دندان  

معجزه ایمپلنت، بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته ایمپلنت های دندانی بهترین گزینه  برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند که دندانپزشکی مدرن می تواند ارائه دهد. این فقط به دلیل ظاهر طبیعی یا میزان موفقیت بالای آن ها نیست. همچنین به دلیل عملکرد، تطبیق پذیری و مزایای بی بدیل آن ها برای […]

معجزه ایمپلنت، بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته

ایمپلنت های دندانی بهترین گزینه  برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند که دندانپزشکی مدرن می تواند ارائه دهد. این فقط به دلیل ظاهر طبیعی یا میزان موفقیت بالای آن ها نیست.

همچنین به دلیل عملکرد، تطبیق پذیری و مزایای بی بدیل آن ها برای سلامت دهان و دندان است. آن ها لبخندی دائمی را به شما هدیه می دهند که احساس شما به آن ها و عملکردشان شبیه دندان طبیعی است  و به شما اجازه می دهند شبیه خودتان باشید و بدون نگرانی از ظاهر دندان ها، لبخندی زیبا بزنید.

وقتی صحبت از عملکرد ایمپلنت ها می شود، بزرگترین ویژگی آن ها احتمالاً توانایی در پیوند با استخوان فک شما از طریق تشویق رشد استخوان است. این توانایی به تمام ویژگی های عملکردی آن ها می افزاید.

پایه های ایمپلنت با قرار گرفتن در استخوان فک از تحلیل استخوانی جلوگیری می کند و گاهی اوقات حتی این روند را معکوس می کنند. از آنجایی که سایر درمان های جایگزینی دندان بسیار سطحی تر هستند، ایمپلنت تنها درمان جلوگیری کننده از تحلیل استخوان فک بعد از از دست دادن دندان می باشد.

دندان های ایمپلنت چه فایده و مزایایی دارند؟

پیوند ایمن بین ایمپلنت و استخوان فک به آن ثبات و استحکام یک دندان طبیعی را می دهد. این ثبات ریشه عمیق، به ایمپلنت کمک می کند تا مانند یک دندان طبیعی عمل کند.

شما می توانید درست مانند دندان طبیعی خود غذا را گاز بزنید، بجوید و بخورید، از استیک های جویدنی گرفته تا سیب های سفت یا تافی. جای نگرانی نیست که ایمپلنت تحت فشار بیافتد. شما می توانید بدون اینکه حتی به ایمپلنت خود فکر کنید استراحت کنید و روز خود را بگذرانید.

آیا اصول زیبایی در طراحی دندان های ایمپلنت رعایت می شود؟

روکش یا تاج دندان، بریج یا پروتز هایی که بر روی پایه های ایمپلنت قرار می گیرند به طور خاص برای شما طراحی می شوند.

آنها از پرسلن تراشیده شده ساخته می شوند و مطابق رنگ و براقیت دندان های طبیعی شما هستند و کسی متوجه فرق آن ها با دندان طبیعی نمی شود. هیچ کس حتی نمی داند که آن ها آنجا هستند.

اگر به فکر کاشت ایمپلنت هستید، کلینیک دندانپزشکی دکتر گشاده رو جز بهترین مراکز در شهر تهران است. در این مرکز از ابزارها و فناوری دندانپزشکی پیشرفته برای ارائه بهترین مراقبت ممکن به بیماران استفاده می شود.

نمونه درمان های دکتر عزیز گشاده رو :

 

مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عزیز گشاده رو:

در مرکز ما درمانهای فوق تخصصی ایمپلنت دندان مثل ایمپلنت فوری ، بازسازی های سه بعدی استخوان فک ، ایمپلنت دیجیتالی،ایمپلنت فوری یکروزه ، سینوس لیفت با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دنیا ، و مواد درجه یک پودر استخوان انجام میشود.

دکتر عزیز گشاده رو ، متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی هستند و استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران( بهترین دانشکده دندانپزشکی ایران) میباشد.دکتر عزیز گشاده رو رتبه اول بورد تخصصی کشور هم در بخش عملی و هم بخش کتبی میباشد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عزیز گشاده رو بهترین برندهای ایمپلنت دنیا در سریعترین زمان ، بدون درد و بدون خونریزی انجام میشود.

‏با توجه به رزومه و سابقه کاری و علمی دکتر عزیز گشاده رو که سابقه بیش از۲۰.۰۰۰ درمان موفق ایمپلنت را دارند، به جرات میتوان ایشان را بهترین متخصص ایمپلنت تهران نامید.

برای دیدن نمونه درمان های بیشتر به وب سایت دکتر عزیز گشاده رو به آدرس    www.drgoshaderoo.com و یا به صفحه اینستاگرام به آدرس     instagram.com/Dr_aziz_goshaderoo   مراجعه بفرمایید 

تیم دکتر مجازی