انتشار این مقاله


دندانپزشکی اقساطی در مشهد؛ انجام خدمات زیبایی و درمانی با اقساط ۵ ماهه

کلینیک دندانپزشکی بارانا، ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی، درمانی و ترمیمی بخشی از خدمات خود را به صورت قسطی ارائه کرده و هزینه خدماتی از جمله لمینتف کامپوزیت و ایمپلنت را در ۵ مرحله دریافت می نماید.

انتخاب بهترین دندانپزشکی مشهد که بتواند خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی را به صورت یکجا و برای گروه های سنی مختلف از کودک گرفته تا بزرگسال ارائه دهد کار دشواری است. کلینیک بارانا با بهره مندی از حضور بهترین متخصصان دندانپزشکی مشهد، شرایطی را فراهم کرده تا اعضای خانواده از فرزند گرفته تا والدین بتوانند به صورت همزمان خدمات دندانپزشکی دریافت نمایند. همچنین این کلینیک به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان شرایط پرداخت

اقساطی خدمات خود از جمله لمینت، ایمپلنت، کامپوزیت و ارتودنسی دندان را فراهم کرده و شما می توانید هزینه این خدمات را طی ۵ مرحله پرداخت نمایید.

بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته

ایمپلنت در مشهد بهترین جایگزینی است که امروزه می توان از آن برای پرکردن جای خالی دندان های از دست رفته یاد کرد. ایمپلنت دندان به خوبی در میان دندان های شما قرار گرفته و کسی متوجه غیرطبیعی بودن آن نمی شود. اگر دندان از دست رفته دارید یا به دلایل مختلف مجبور به کشیدن دندان خود هستید نگران نباشید، زیرا این روش مشابه دندان دائمی است و اگر از برندهای مطرح استفاده شود می تواند به صورت مادام العمر برای شما کارایی داشته و نیازی به تعویض نداشته باشد.

images_1685252186_6472e85a48c19.jpg

مزیت ایمپلنت دندان نسبت به سایر روش های کاشت دندان

همان طور که اشاره شد، ایمپلنت، از مواد سازگار با بدن ساخته شده و به خوبی درون استخوان فک قرار می گیرد. فرقی ندارد دندان های جلویی خود را از دست داده باشید یا مجبور باشید دندان های عقبی خود را بکشید، ایمپلنت دقیقا مشابه دندان دائمی برای شما عمل کرده و احتمال شکستگی و لق شدن آن نزدیک به صفر است.

کلینیک بارانا با بهره مندی از بهترین متخصص ایمپلنت دندان در مشهد، این خدمت را با ضمانت مادام العمر به شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ایمپلنت در مشهد می توانید به سایت ما سری بزنید.

مشاوره رایگان طرح لبخند شما در کلینیک بارانا

اگر شما هم به دنبال دندان هایی سالم و جذاب هستید و نمی دانید باید از چه مرحله ای شروع کنید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. اولین گام برای اصلاح طرح لبخند، دریافت مشاوره و برنامه ریزی برای اقدامات درمانی مورد نیاز است. لمینت و قیمت کامپوزیت دندان مشهد از جمله مواردی هستند که می توانند برای شما مفید باشند و لبخند هالیوودی برای شما به ارمغان بیاورند.

چرا کامپوزیت دندان؟

کامپوزیت دندان یکی از روش های اصلاح طرح لبخند است که به دلیل مزیت های بسیار زیاد آن، امروزه مورد استقبال زیباجویان قرار گرفته است.

شاید بتوان گفت اصلی ترین مزیت کامپوزیت دندان نسبت به سایر روش های اصلاح طرح لبخند، هزینه کمتر آن است. در این روش مبلغ کامپوزیت به ازای هر واحد دندان محاسبه شده و شما می توانید متناسب با بودجه خود و مشورت دندانپزشک از برندهای مختلف سوئیسی، آمریکایی، آلمانی، ژاپنی و کره ای که کیفیت بسیار مطلوبی دارند استفاده نمایید.

یکی دیگر از مزیت های کامپوزیت دندان نسبت به لمینت، حفظ ساختار اصلی دندان است. دندانپزشک متخصص برای انجام لمینت، مینای دندان را تراش داده و از آن ها قالب گیری می کند تا به لابراتوار ارسال نماید. سپس روکش های آماده شده توسط چسب مخصوص به دندان ها متصل می شوند، اما در کامپوزیت دندان، پوسیدگی های سطحی برداشته شده و مواد کامپوزیت توسط چسب یا سمان روی دندان قرارگرفته و شکل دهی می شوند.

images_1685252201_6472e8697dc94.jpg

سخن پایانی

در کلینیک دندانپزشکی بارانا، بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد، معاینه دندان و مشاوره طرح لبخند به صورت کاملا رایگان انجام شده و توصیه های لازم به شما ارائه خواهد شد. پرداخت اقساطی و چندرحله ای نیز از دیگر مزیت های این مجموعه نسبت به مراکز مشابه است که با استقبال خوب شهروندان مشهدی مواجه شده است. یکی از مشکلاتی که معمولا غلب افراد هنگام مراجعه به کلینیک ها، درمانگاه ها و مطب های دندانپزشکی با آن مواجه می شوند زمان انتظار طولانی است. پرسنل بارانا تمام تلاش خود را برای نظم بخشیدن به سیستم نوبت دهی دندانپزشکی مشهد به کار بسته اند و با وجود مراجعه کنندگان زیاد، بیماران با کمترین میزان اختلاف نسبت به زمان نوبت دهی ویزیت شده و روند درمانی خود را طی می کنند. شاید بتوان گفت این اصلی ترین مزیت کلینیک بارانا در مقایسه با مجموعه های مشابهی است که به صورت همزمان به چند بیمار نوبت داده و ارزشی برای وقت و زمان بیماران قائل نیستند.

هزینه های دریافتی در کلینیک بارانا با توجه به مواد مورد استفاده و تجهیزات و بهره مندی از حضور بهترین دندانپزشکان مشهد مقرون به صرفه بوده و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و بهترین برندهای روز دنیا ارائه می شود.

برای دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ با شماره های ۰۵۱۳۷۶۰۹۰۰۹ و ۰۹۱۵۷۶۰۹۰۰۹ تماس حاصل نمایید.

تیم دکتر مجازی