انتشار این مقاله


چه زمانی بلیط عسلویه ارزانتر است؟

چه حالی دارد وقتی متوجه می‌شوید که دوستتان هم به عسلویه سفر کرده؛ اما هزینه‌های سفر او کمتر از شما شده ‌است؟ در همان اوقاتی که شما در حال گله‌کردن از قیمت بالای بلیط هواپیما عسلویه و سفر به این بندر هستید؛ دوستتان از راه‌هایی صحبت می‌کند که به او کمک کردند سفر خوش‌قیمتی را تجربه کند. […]

چه حالی دارد وقتی متوجه می‌شوید که دوستتان هم به عسلویه سفر کرده؛ اما هزینه‌های سفر او کمتر از شما شده ‌است؟ در همان اوقاتی که شما در حال گله‌کردن از قیمت بالای بلیط هواپیما عسلویه و سفر به این بندر هستید؛ دوستتان از راه‌هایی صحبت می‌کند که به او کمک کردند سفر خوش‌قیمتی را تجربه کند. برای این‌که دچار این حس بد نشوید و البته شما به جای آن دوست باشید؛ بهتر است با راه‌هایی که سفرتان را ارزان می‌کنند، آشنا شوید. در ادامه راه‌های تهیه بلیط ارزان عسلویه را برایتان نام می‌بریم.

در این اوقات بلیط عسلویه را ارزان بخرید

در فصلی بلیط عسلویه را تهیه کنید که مسافری در این بندر نباشد. زمانی‌که قصد دارید راهی این مقصد شوید، یکی از عواملی که روی قیمت بلیط و محل اسکان شما اثر می‌گذارد، فصل سفر شما است. در تابستان هوای گرم باعث می‌شود که مسافران کمی به این مقصد سفر کنند؛ بنابراین، کمبود تقاضا باعث می‌شود که قیمت بلیط و محل اسکان تا اندازه زیادی نسبت به سایر اوقات سال کمتر باشد؛ پس اگر مایل هستید که سفر ارزانی به عسلویه را تجربه کنید، در فصل گرما راهی این مقصد تماشایی شوید.

اگر سفرتان را در وسط هفته شروع کنید و آخر هفته بدون ترافیک به خانه برگردید؛ حتما بلیط ارزانی نصیبتان می‌شود. قیمت بلیط به مقصد عسلویه در اواسط هفته ارزان‌تر از آخر هفته است؛ چون مسافران در انتهای هفته بعد از فارغ‌شدن از کار و تحصیل خود تصمیم می‌گیرند که به سفر بروند. همین باعث می‌شود که بلیط عسلویه در آخر هفته گران‌تر باشد.

زمانی‌که می‌خواهید به عسلویه سفر کنید، باید سحرخیز باشد. اگر دلتان می‌خواهد بلیط خود را با قیمت پایین‌تری تهیه کنید، جزئیاتی که باید به آن توجه داشته باشید، زمان تهیه بلیط در شبانه‌روز است. قیمت بلیط برای ساعات اولیه روز کمتر از اوقات دیگر محاسبه می‌شود. علاوه‌بر این، در این زمان هم خبری از شلوغی فرودگاه نیست و به‌راحتی و در زمان کوتاهی کارتان انجام می‌شود و سوار هواپیما می‌شوید.

از ایرلاین‌های مناسب بلیط خود را بگیرید

تنها یک هواپیما نیست که به عسلویه پرواز می‌کند. شرکت‌های هواپیمایی مختلفی هستند که این کار را انجام می‌دهند. هر کدام از آن‌ها خدمات مختلفی ارائه می‌دهند؛ همین مساله باعث می‌شود که هزینه‌های دریافتی آن‌ها با هم متفاوت باشد. برای تهیه بلیط ارزان، می‌توانید خدمات و هزینه چند شرکت هواپیمایی را با هم مقایسه کنید و سپس بلیط خود را از ایرلانی بگیرید که قیمت کمتری نسبت به سایر رقبای خود دارد.

بعد از اولین جرقه فکری، بلیط خود را بخرید

اگر می‌خواهید چند هفته دیگر به عسلویه سفر کنید، از همین حالا بلیط عسلویه را بخرید. اگر تاریخ رفتن‌تان به عسلویه مشخص است؛ بلیط عسلویه را همان لحظه تصمیم‌گیری تهیه کنید. این کار در قیمت بلیط اثر مثبت می‌گذارد و باعث می‌شود که نسبت به تاریخ‌های نزدیک به زمان سفر، هزینه کمتری بپردازید. زمان انتخاب تاریخ می‌توانید نگاهی هم به تقویم و نمودار قیمتی سایت فلای تودی بندازید تا زمان‌های خوش‌قیمت‌تر را شناسایی کنید.

در لحظه آخر، قدم اول را بردارید

خرید پرواز چارتر هم روشی است که به شما کمک می‌کند بلیط رفتن به عسلویه را ارزان‌تر تهیه کنید. البته این مساله برای افرادی است که می‌توانند تمام مقدمات سفرشان را در مدت زمان کوتاه چند روز انجام دهند و خود را به پرواز برسانند؛ چون بلیط‌های چارتر و لحظه آخری در چند روز باقی‌مانده به سفر تخفیف‌های فراوانی ارائه می‌کنند که وسوسه‌کننده هستند؛ بنابراین، لازم است چابکی فراوانی داشته ‌باشید و اولین قدم را در لحظه شروع سفر بردارید.

قبل از رفتن به عسلویه، به فکر آمدن باشید

سفر هر چقدر هم که طولانی باشد، روزی باید به خانه خود برگردید. یکی از راه‌های دیگر که به شما در تهیه بلیط ارزان کمک می‌کند، خرید بلیط رفت‌ و برگشت است. اگر می‌دانید که چند روز می‌خواهید در عسلویه بمانید، حتما این کار را انجام دهید؛ چراکه تهیه بلیط دوطرفه به جای بلیط‌های جداگانه برای رفت و برگشت، قیمت پایین‌تری دارند. این مساله در کنار اثر روی قیمت، خیالتان را در طول سفر هم راحت می‌کند. دیگر نگران نخواهید شد که آیا بلیطی خواهد بود که به خانه برگردید یا نه.

از فلای تودی، بلیط عسلویه ارزان را آسان بخرید

خبر خوشی که می‌توانیم به شما بدهیم، تهیه بلیط ارزان از فلای تودی است. تفاوتی ندارد که چه زمانی می‌خواهید بلیط عسلویه بخرید. قیمت بلیط‌ها در فلای تودی پایین‌تر از سایر مراکز است. کافی است به این سایت سر بزنید و برای تاریخی که دلتان می‌خواهد، بلیط خود را بخرید. البته اگر برایتان تاریخ مساله مهمی نیست؛ با دنبال‌کردن نمودار و تقویم قیمتی این سایت، بلیط‌های ارزان به مقصد عسلویه را پیدا کنید. با استفاده از آن‌ها متوجه می‌شوید که تاریخ‌های پرواز به عسلویه برای چه اوقاتی است. سپس، ایرلاین‌های فعال در همان تاریخ را هم با هم مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب کنید. علاوه‌بر خرید بلیط هواپیما، در فلای تودی می‌توانید محل اقامتتان در عسلویه را هم رزرو کنید. در این سایت، هتل‌های فعال در این بندر به شما نمایش داده می‌شود. سپس برای تعداد روزهایی که می‌خواهید مهمان این شهر باشید، مناسب‌ترین را رزرو کنید.

تیم دکتر مجازی