انتشار این مقاله


مهمترین نکات برای تزریق ژل + باید ها و نباید های حیاتی

این روزها تزریق ژل در سعادت‌آباد به عنوان یک روش کاملا موثر و ایمن در زمینه زیبایی و حتی درمانی توانسته کارایی سودمندی داشته باشد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و طرفداران زیادی در نقاط مختلف جهان جذب آن شوند. آیا تزریق ژل در سعادت‌ آباد مضر است؟ تزریق ژل یکی […]

این روزها تزریق ژل در سعادت‌آباد به عنوان یک روش کاملا موثر و ایمن در زمینه زیبایی و حتی درمانی توانسته کارایی سودمندی داشته باشد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و طرفداران زیادی در نقاط مختلف جهان جذب آن شوند.

آیا تزریق ژل در سعادت‌ آباد مضر است؟

تزریق ژل یکی از اقدامات زیبایی سرپایی محسوب می‌شود که به صورت کاملا غیرتهاجمی توسط پزشک متخصص در کلینیک زیبایی انجام می‌گیرد. اینکه آیا تزریق ژل کار خطرناک و مضری است یا نه، بحثی است که همواره در میان متقاضیان تزریق ژل در سعادت‌آباد و پزشکان در جریان است.

اما آنچه مسلم است این است که مزایای فوق العاده ی تزریق ژل در زمینه‌های زیبایی، جوانسازی و درمانی موجب شده است تا مورد توجه عموم مردم واقع شود. در صورتی که تزریق فیلر در یک کلینیک معتبر با تجهیزات استاندارد توسط پزشک متخصص و باتجربه کافی انجام شود، هیچگونه خطری متقاضیان انجام آن را تهدید نخواهد کرد و بدون شک این افراد با رضایت مندی کلینیک را ترک خواهند کرد.

 نکته مهمی که در این خصوص وجود دارد، مراقبت‌ های بعد از تزریق ژل و باید ها و نباید های مربوط به آن است که اگر به درستی رعایت شوند، در نتیجه ی نهایی بسیار موثر خواهند بود.

باید ها و نباید ها در زمان تزریق ژل در سعادت‌آباد

در قدم اول انتخاب یک پزشک خوب و مراجعه به کلینیک معتبر و تخصصی با تجهیزات پیشرفته، بخش مهمی از ماجرای تزریق ژل است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب و ایده‌آل و عدم تجربه عوارض جانبی و ناخوشایند، حتماً باید نکات مراقبتی و توصیه های پزشک پس از تزریق ژل را جدی بگیرید.

از مواد مرغوب و استاندارد استفاده کنید

ژل‌های مورد استفاده برای تزریق ژل در لب، انواع گوناگونی دارند؛ برخی از آن‌ها از محبوبیت و کیفیت بیشتری برخوردار هستند و برخی دیگر اینطور نیستند. توجه به این نکته ضروریست که هرچه ژل مورد استفاده برای تزریق کیفیت بیشتری داشته باشد، احتمال بروز عوارض پس از عمل تزریق را کاهش می‌یابد.

در واقع توصیه ما این است که برای جلوگیری از هر گونه عارضه جانبی احتمالی و مشکلات بعدی ناشی از تزریق ژل، حتما در انتخاب برند فیلر دقت کرده و سعی کنید ژل‌های شناخته شده و تهیه شده از ترکیبات طبیعی را استفاده کنید چراکه عوارض بسیار کمتری دارند.

تزریق ژل باید توسط پزشک متخصص و حاذق انجام شود.

 شما باید حتماً کار انجام تزریق ژل خود را به یک پزشک آگاه یا یک جراح پلاستیک ماهر بسپارید؛ چراکه او از آناتومی ناحیه مورد نظر به‌ خوبی آگاه است. در نتیجه احتمال پیش آمدن عارضه خاصی برای متقاضیان بسیار کم خواهد شد. معمولاً عارضه ی تزریق ژل با درد، قرمزی و کمی تورم همراه است و این موضوع کاملاً عادی و طبیعی است و جای نگرانی ندارد. عموماً افرادی که این کار را انجام می‌دهند، با چنین عوارض سطحی مواجه می‌شوند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

همانطور که از ابتدای مقاله گفته شد برای رسیدن به نتیجه مطلوب و ‌ایده‌آل بعد از تزریق ژل و جلوگیری از ایجاد عوارض جانبی احتمالی، رعایت برخی نکات در زمینه مراقبت ‌های بعد از تزریق ژل، بسیار مهم است.

مهمترین اقدامات ضروری بعد از تزریق ژل در سعادت‌آباد 

  1. پرهیز از اعمال هر گونه فشار بر روی لب 

لازم است که در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق ژل، از اعمال هر گونه فشار زیاد و مالش در ناحیه تزریق خودداری شود. در غیر این صورت فشار اعمالی می‌تواند باعث جابجایی و نامتقارن شدن ژل تزریق شده گردد و ایجاد نامتقارنی در لب را پدید آورد.

  1. بهتر است در روز اول پس از تزریق، از انجام دادن کار‌ها و ورزش‌های سنگین اکیدا خودداری نمایید. همچنین بهتر است از خم کردن سر به طرف پایین و اعمال فشار به آن جلوگیری کنید.
  2. در عده ی معدودی از افراد که پوست حساسی دارند، عوارض جانبی مثل التهاب و کبودی مشاهده شده است. توصیه به این افراد آن است که از کمپرس سرد بر روی لب بدون اعمال فشار استفاده کنند.
  3. زمانی که فردی احساس درد بعد از تزریق ژل دارد، می‌تواند با پزشک مشورت کند و از قرص‌های مسکن تجویز شده توسط پزشک استفاده کند.
  4. معمولاً پزشکان توصیه می کنند تا در هفته اول بعد از تزریق ژل ، از دوش گرفتن با آب داغ یا رفتن به سونای خشک و سونای بخار خودداری کنید.
  5. از آنجایی که تزریق ژل، باعث تحریک پوست می شود بهتر است در روز‌های اولیه پس از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید جدا خودداری نمایید.
  6. معمولاً پزشکان به افرادی که به طور معمول مستعد تبخال بر روی لب و اطراف دهان هستند، توصیه می کنند؛ تا پس از تزریق ژل در سعادت‌آباد از قرص های مخصوص پیشگیری از تبخال استفاده کنند.

چنانچه تمامی نکات عنوان شده در بالا را به درستی رعایت کردید، بدون تردید می توانید از انتخاب تزریق ژل رضایت کامل داشته باشید. چرا که به سرعت متوجه نتایج سریع آن خواهید شد و همچنین می‌توانید بدون استرس و نگرانی از مزایای انتخاب هوشمندانه خود بهره مند شوید.

سخن پایانی

اگر به دنبال تزریق ژل هستید می توانید با مراجعه به کلینیک ایران از تخصص، تجربه و توانمندی پزشکان حاذق مجموعه و مواد استاندارد و باکیفیت استفاده کنید و تجربه ی یک تزریق خوب و رضایت مند را در ذهن خود ثبت نمایید.

برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره شما می توانید برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک ایران با تلفن های ۰۲۱۷۵۱۱۳ و ۰۹۱۲۴۱۴۵۱۳۲ در تماس باشید.

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن بر عهده ندارد.