انتشار این مقاله


بهترین روش‌های تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن عملی است که به کوچک‌تر شدن عضله‌های کف لگن کمک کرده و سبب بازسازی فاصله بین واژن و مقعد می‌شود. زمانی که زایمان طبیعی انجام می‌دهید یا روابط جنسی در طولانی مدت دارید ممکن است با گشاد شدن واژن مواجه شوید؛‌ ما در این مطلب شما را با بهترین روش‌های تنگ کردن […]

تنگ کردن واژن عملی است که به کوچک‌تر شدن عضله‌های کف لگن کمک کرده و سبب بازسازی فاصله بین واژن و مقعد می‌شود. زمانی که زایمان طبیعی انجام می‌دهید یا روابط جنسی در طولانی مدت دارید ممکن است با گشاد شدن واژن مواجه شوید؛‌ ما در این مطلب شما را با بهترین روش‌های تنگ کردن واژن آشنا می‌کنیم تا به کمک آن بتوانید ساختار واژن‌تان را به حالت اصلی‌اش برگردانید و کیفیت رابطه جنسی‌تان را تقویت کنید. علاوه بر آن با تنگ کردن واژن، میزان عوارض بیماری‌های کف لگن که بر روی ساختار واژن اثر گذاشته است کاهش پیدا می‌کند!

مزیت‌های تنگ کردن واژن چیست؟

واژن یک کانال عضلانی است که تا دهانه رحم امتداد دارد و در زمان دخول کشیده می شود. پس از دخول، واژن و داخل رحم به اندازه اصلی خود کوچک می‌شوند. در طولانی مدت به دلیل سکس متوالی ممکن است دهانه رحم گشاد شود و لذت جنسی کاهش پیدا کند.

به کمک بهترین روش‌های تنگ کردن واژن می‌توان از لکه بینی در شورت ناشی از بی اختیاری در ادرار جلوگیری کنید و لذت جنسی رابطه‌تان را افزایش دهید. علاوه بر آن با تنگ کردن دهانه واژن توسط یک متخصص زنان خوب می‌توانید سلامت اندام‌تان را در طولانی مدت تضمین کنید.

چرا واژن در طولانی مدت شل می‌شود؟

عوامل زیادی باعث شل شدن عضلات واژن می‌شود که به ترتیب شامل موارد زیر است.

  • داشتن چندین تجربه زایمان طبیعی که باعث کشیدگی عضلات، تاندون‌ها و دیواره‌های واژن می‌شود
  • افزایش وزن و چاقی در طولانی مدت
  • ایجاد آسیب در لگن
  • جا به‌جایی اجسام سنگین
  • یائسگی در سنین بالا
  • کاهش سطح استروژن
  • یبوست در طولانی مدت
  • ورزش های سنگین و بلند کردن دمبل
  • بالا رفتن سن و پیری ماهیچه ها و ضعیف شدن کف لگن می‌شود.
  • نوسانات هورمونی

انواع روش های تنگ کردن واژن

تنگی واژن با روش های مختلفی انجام میشود. با بهترین روش‌های تنگ کردن واژن در ادامه می‌توانید با شل شدن واژن تا همیشه خداحافظی کنید!

تنگ کردن واژن با نخ

تنگ کردن اندام تناسلی با استفاده از نخ روشی به‌روز و جدید است که با نخ‌های جاذب انجام می‌شود. در این روش تمام نخ‌ها جذب پوست بدن شده و نیازی به نگرانی از بابت ماندن جای دوخت نیست. تنگ کردن واژن با نخ روشی سریع است که باعث جوان شدن ناحیه واژینال، تنگی واژن، احیای بافت پرینه پس از زایمان و بالا کشیده شدن بافت واژن می‌شود.

 تنگ کردن واژن با نخ طی عمل سرپایی در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود و فقط به بی حسی موضعی احتیاج دارد. ابتدا دهانه‌ی واژن با نخ از دو طرف به سمت بالا کشیده می‌شود و در انتها با بخیه‌های ریز و نازک، واژن را در همان حالت فیکس می‌کنند.

نخ استفاده شده برای تنگ کردن اندام تناسلی به کاپرولاکتون معروف است و توسط شرکت ایتالیایی پیروم به اندازه‌های ۱۲ سانتی متری ساخته می‌شود.

تنگ کردن واژن با لیزر

از بهترین روش‌های تنگ کردن واژن می‌توان به ایجاد روند کلاژن سازی طبیعی در واژن با استفاده از لیزر co2 اشاره کرد. لیزر واژینال بدون هیچ درد و خونریزی و نیاز به استراحت پس از عمل بوده و سبب جوان شدن بافت واژن در کنار تنگ کردن اندام تناسلی زنانه‌تان خواهد شد.

در لیزر co2 خونرسانی به مخاط واژن افزایش پیدا می‌کند تا با گردش بهتر خون، عضلات واژن برای تنگ شدن تقویت شده و خشکی واژن از بین برود.

اگر به دنبال بهترین روش برای تنگ کردن واژن هستید، لیزر co2 را فراموش نکنید!

تنگ کردن واژن با ار اف

در روش آر اف برای تنگی واژن از امواج رادیویی استفاده می‌شود. برای این کار سر دستگاه RF که پروب نام دارد وارد واژن شده و امواجش را به بافت عمیق واژن وارد می‌کند. ار اف یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌های تنگ کردن واژن است و دارای مزایای زیر می باشد.

  • بالا بردن گردش خون در واژن
  • به وجود آوردن عروق خونی جدید
  • تولید الاستین
  • تحریک کلاژن سازی و جوانسازی بافت واژن
  • درمان بی اختیاری در ادرار
  • از بین بردن افتادگی رحم و بیرون‌ زدگی مثانه
  • از بین بردن خشکی واژن
  • جلوگیری از عفونت واژن

تاثیراتی که دستگاه آر اف در تنگی واژن و افزایش لذت جنسی می‌گذارد نسبت به روش‌های دیگر، کارایی بیشتری دارد و به همین دلیل جزو بهترین روش‌های تنگ کردن واژن به حساب می‌آید.

این عمل به مراقبت و استراحت نیاز ندارد و شما می‌توانید بلافاصله به کار‌های عادی‌تان برگردید. علاوه بر آن  طی سه جلسه در فاصله زمانی ۴ تا ۶ هفته‌ای عملیات تنگ کردن اندام تناسلی به پایان می‌رسد. خوشبختانه برای داشتن تجربه‌ای عالی از جراحی زیبایی‌تان می‌توانید به تیم دکتر مهرنوش امیری سیاوشانی، جراح و متخصص زنان، زایمان و فلوشیپ نازایی مراجعه کنید و به صورت آنلاین و حضوری از ایشان مشاوره دریافت کنید!

تنگ کردن واژن با قرص نتیجه دارد؟

قرص‌های سفت‌کننده واژن ممکن است دارای ترکیبات کاملاً طبیعی باشند و قول نتایج معجزه‌آمیز و طولانی‌مدت را به شما بدهند، اما علم لازم برای تأیید ادعاهای خود را ندارند. در برخی موارد، این قرص ها حتی ممکن است مضر باشند. دقت کنید مصرف مقدار زیادی از مواد طبیعی می‌تواند باعث واکنش های نامطلوب شود.

روش‌های خانگی تنگ کردن واژن

به طور کلی با ورزش، توپک بن وا، واژینال کونز، دارو‌های گیاهی مانند آمله، کوهوش سیاه، مارچوبه، آلوئه ورا، پیوراریا میریفیکا، فندق افسونگر و مواد غذایی مثل سیب، هویج، سویا، دانه سنجد، گردو، دانه شنبلیله و… می‌توان واژن را تنگ کرد. اما آیا این روش‌ها پایه و اساس علمی دارند و برای بدن شما از نظر عدم بروز حساسیت پوستی مفید هستند؟ پیش از انجام دادن هر یک از روش‌های زیر حتما با پزشک زنان خود مشورت کنید یا به صورت آنلاین سوالات‌تان را از او بپرسید تا نسبت به بهترین روش تنگ کردن واژن مطلع شوید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره، دکتر مهرنوش امیری سیاوشانی، متخصص جراحی زیبایی زنان در تهران، راهنمایی‌های لازم جهت تنگی واژن و سایر خدمات زیبایی مانند سفید کردن ناحیه تناسلی ، لابیاپلاستی، تزریق چربی به واژن  و … را در اختیار شما قرار می دهند. 

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن بر عهده ندارد.

تیم دکتر مجازی