انتشار این مقاله


بهترین مکان برای خرید سمعک در تهران با قیمت مناسب کجاست؟

یکی از راه های رفع کم شنوایی استفاده نمودن از سمعک است. عملکرد سمعک بدین گونه است که صدا ها را در گوش کاربر تقویت می نماید و باعث می شود که صدا ها را بهتر بشنود. جهت خرید سمعک ممکن است سؤالاتی از قبیل: از کجا خرید کنیم؟ قیمت سمعک در کدام مرکز مناسب‌تر […]

یکی از راه های رفع کم شنوایی استفاده نمودن از سمعک است. عملکرد سمعک بدین گونه است که صدا ها را در گوش کاربر تقویت می نماید و باعث می شود که صدا ها را بهتر بشنود. جهت خرید سمعک ممکن است سؤالاتی از قبیل: از کجا خرید کنیم؟ قیمت سمعک در کدام مرکز مناسب‌تر است؟ از کجا مشاوره بگیریم؟ برای شما ایجاد گردد. از آن جا که انتخاب یک کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک معتبر جهت خرید سمعک بسیار اهمیت دارد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم شما را با کلینیک سمعک آلفا واقع در گاندی به عنوان بهترین مکان برای خرید سمعک در تهران با قیمت مناسب آشنا نماییم. در این مرکز خدمات بسیار متنوعی به مراجعه کنندگان ارائه می گردد که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت.

خرید سمعک چگونه انجام می گیرد؟

در تمامی دنیا خرید سمعک شامل مراحلی می گردد و به هیچ عنوان به‌ صورت خودسر انجام نمی‌شود. خرید سمعک مانند خرید گوشی، لپ‌تاپ و تلویزیون نیست و دارای استانداردی است که باید در نظر گرفته شود. طبق روال صحیح، ابتدا باید توسط پزشک متخصص این زمینه تحت آزمایش شنوایی قرار بگیرید و پزشک مربوطه با درنظرگرفتن شرایط شما سمعک مناسبی برای شما تجویز خواهد نمود. درصورتی‌که بدون تجویز پزشک متخصص اقدام به خرید سمعک کنید، ممکن است دچار با مسائل جدی تری روبرو گردید.

بهترین مرکز خرید سمعک در تهران

کلینیک سمعک آلفا در تهران یکی از مراکز جامع سمعک در ایران است که ارائه دهنده انواع سمعک ها و برند های مختلف روز دنیا است. سمعک های پیشرفته و به روز در این مرکز ارائه می شود. در کلینیک سمعک آلفا برخی از خدمات رایگان سمعک و خدمات پس از فروش برای کلیه ی برند های سمعک ارائه می گردد. اطلاعات مربوط به این مرکز را در زیر برای شما عزیزان قرار داده ایم که راحت تر بتوانید برای خرید سمعک خود با قیمت مناسب با این سمعک ارتباط بگیرید.

آدرس: تهران، گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف، واحد یک

بهترین مکان برای خرید سمعک در تهران با قیمت مناسب کجاست؟

خدمات مرکز شنوایی کلینیک سمعک آلفا

مرکز کلینیک سمعک آلفا که در گاندی شمالی تهران قرار دارد در زمینه شنوایی خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تمامی عزیزان بخصوص کسانی که در این منطقه سکونت دارند جهت دریافت کلیه خدمات مربوط به شنوایی و سمعک خود می توانند با کلینیک سمعک آلفا تماس بگیرند و سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند. کلینیک سمعک آلفا در زمینه تمامی خدمات مربوط به شنوایی فعالیت دارد که شامل فعالیت های درمانی و توانبخشی شنوایی بوده و همچنین سمعک های برندهای مختلف و خدمات مربوط به آن ها از جمله تنظیم سمعک، تعمیر سمعک و… ارائه می گردد. در مرکز کلینیک سمعک آلفا تمامی تست های شنوایی لازم از فرد گرفته شده و شرایط او به طور دقیق  مشخص شده، سپسمطابق با آزمایش های انجام شده بهترین سمعک برای وی ارائه می گردد.

قیمت سمعک و نکاتی جهت خرید آن

معمولا اولین سوالی که  قبل از هر خریدی برای شما پیش می آید این است که کالایی که قصد خرید آن را دارید، چند است؟ قیمت سمعک در بازار با نوسانات شدیدی روبه‌رو است بنابراین به صورت قطعی نمی توان گفت قیمت سمعک چقدر است و گفتن قیمت لحظه‌ای ممکن نیست. به خصوص این که سمعک‌ها معمولاً نسبت به تکنولوژی به کار رفته در آن‌، کیفیت و سایز و … قیمت‌گذاری می گردند.

شاید اکثر این گونه بیندیشند که که هر چه قیمت سمعک بیشتر باشد، کیفیت بالاتری را هم ارائه خواهد داد. اما لازم به ذکر است که این باور هیچ‌گونه صحتی ندارد، چرا که نسبت به کم‌شنوایی و شرایط فرد مراجعه کننده برای خرید سمعکی متناسب با نیازهای او تجویز می‌شود و به اندازه‌ای که کاربر به آن نیاز دارد باید به کار گرفته شود، نه کمتر و نه بیشتر. مثلا اگ شما کم‌شنوایی بسیار کمی دارید، اصلا نیاز نیست که یک سمعک پیشرفته و عالی تهیه کنید و هزینه هنگفتی را بابت آن بپردازید. تنها یک سمعک معمولی که تحت‌نظر متخصص شنوایی برای شما تجویز شده باشد کافی است و به نیاز شما پاسخ خواهد داد.

خرید سمعک در تهران از کلینیک آلفا

سمعک مناسب را چگونه و از کجا تهیه کنیم؟

در نظر داشته باشید که سمعک‌هایی که در سایت‌های اینترنتی یا داروخانه‌ها به فروش می‌رسند، هیچ‌گونه اعتبار یا ارزش درمانی ندارند و در نتیجه تضمینی هم برای درست عمل‌کردن آن‌ها و آسیب نرسیدن به شنوایی و گوش وجود ندارد. همان‌طور که تاکید شد سمعک می بایست از سمت یک پزشک متخصص تجویز شده و پس از این مرحله با مراجعه به مراکز درمانی معتبر معرفی شده از سمت متخصص مربوطه خریداری گردد. لطفا در نظر داشته باشید که تعداد زیادی از ادیولوژیست‌ها سمعک‌های با نوع و برندهای مختلف را تعمیر یا تنظیم نمی‌کنند. لذا در نظر گرفتن این موضوع قبل از خرید سمعک و مراجعه به متخصص بسیار مهم است.

تجویز سمعک در منزل

کم شنوایی در هر سنی می تواند ایجاد گردد اما میزان آن در میان افراد سالمند بسیار بیشتر است. با توجه به مشکلاتی که این گروه سنی از جامعه دارند و خصوصا مشکلات حرکتی، ممکن است که حضور این افراد در کلینیک ها با سختی مواجه باشد. جهت برطرف نمودن مسائلی از این دست، کلینیک شنوایی و تجویز سمعک آلفا در تهران تجویز سمعک در منزل را برای این عزیزان انجام می دهد. بدین صورت که پس از تماس تلفنی با کلینیک سمعک آلفا و دریافت مشاوره های تلفنی اولیه در مورد نوع، مدل و قیمت، و همچنین با هماهنگی های قبلی، به محل سکونت فرد مراجعه شده و پس از انجام تست های شنوایی لازم اقدام به تجویز مناسب سمعک توسط متخصصین این مجموعه می گردد. بنابراین جهت رفاه حال عزیزان خود و صرفه جویی در وقت می توانید از خدماتی که توسط این کلینیک ارائه می گردد کمک بگیرید.

تیم دکتر مجازی