انتشار این مقاله


کم خطر ترین روش جراحی لابیا پلاستی

در سالیان اخیر زیبایی اندام شخصی هم مانند زیبایی ظاهری، بسیار حائز اهمیت شده است و افراد به جراحی های زیبایی روی آورده اند. یکی از این جراحی هایی که خانم ها برای زیبایی اندام جنسی خود انجام می دهند، جراحی لابیا پلاستی است. اما مانند خیلی از جراحی های زیبایی، این جراحی هم دارای یک سری […]

در سالیان اخیر زیبایی اندام شخصی هم مانند زیبایی ظاهری، بسیار حائز اهمیت شده است و افراد به جراحی های زیبایی روی آورده اند. یکی از این جراحی هایی که خانم ها برای زیبایی اندام جنسی خود انجام می دهند، جراحی لابیا پلاستی است. اما مانند خیلی از جراحی های زیبایی، این جراحی هم دارای یک سری عوارض است. حال برای رساندن این عوارض به حداقل، باید به بهترین پزشک متخصص زیبایی زنان در تهران مراجعه کرد. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که چطور بهترین متخصص لابیا پلاستی را بشناسیم ؟ خب ما در اینجا این پزشک را به شما معرفی می کنیم.

لابیا پلاستی چیست ؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین متخصص زیبایی زنان برویم بهتر است که ابتدا با خود لابیا پلاستی آشنا شویم.

به لبه های اطراف واژن لابیا میگویند. قسمت بزرگ لبه واژن لابیای بیرونی است و با رسیدن فرد به سن بلوغ این قسمت با مو های زائد پوشیده می شود.

لابیا پلاستی یکی از جراحی های زیبایی است که برای کم شدن لابیا مینور یا چین های پوستی که در ناحیه واژن و مجرای ادراری انجام می شود.

پوست های اضافی که در ناحیه واژن خانم ها ایجاد می شود می تواند مشکلاتی نظیر پیچ خوردگی و احساس درد و رابطه جنسی دردناک را ایجاد کند. با لابیا پلاستی می توان این مشکلات را برطرف کرد و یا با هدف زیبایی این جراحی را انجام داد.

جراحی لابیا ضروری است؟

لابیا یکی از اندام جنسی خانم ها است و ظاهر لابیا روی ظاهر کلی اندام بانوان تاثیر می گذارد، با این حال نمی توان گفت ظاهر یک لابیا زشت است. اندام جنسی با هر رنگ و ظاهری جذابیت های خاص خودش را دارد و نمیتوان گفت که اندام کسی زشت است.

لابیا پلاستی یک جراحی زیبایی است و مانند اکثر جراحی های زیبایی ضرورتی ندارد. با این حال جراحی کردن یا نکردن آن، بستگی به خود فرد دارد.

دلایلی که نیاز به انجام لابیا پلاستی است

دلایل پزشکی و فیزیکی

اکثر مواردی که افراد این جراحی را انجام می دهند این است که بزرگ بودن بیش از اندازه لابیای داخلی باعث شده که تا از لابیای بیرونی، بیرون زده و باعث پیچ خوردگی و ایجاد درد می شود.همچین بزرگ بودن لابیای داخلی، باعث می شود که فرد به سختی این ناحیه را تمیز کرده و با جمع شدن باکتری ها در این ناحیه، عفونت لابیا را شاهد باشیم.

دلایل زیبایی

در برخی مواقع افراد برای زیباتر کردن ناحیه تناسلی خود برای جراحی لابیا پلاستی مراجعه می کنند. از آنجایی که شکل ظاهری لابیای خانم ها با

هم متفاوت است هر شخصی برای رسیدن به ظاهر دلخواه خود و همینطور برای بالا تر رفتن اعتماد به نفس هنگام برقراری رابطه جنسی، به بهترین جراح لابیا پلاستیمراجعه می کنند.

لابیا پلاستی چطور انجام می شود ؟

لابیا پلاستی برای بزرگ و یا کوچک کردن لابیا انجام می شود. در صورتی که فرد بخواهد اندازه لابیا کوچک شود، پزشک متخصص بخش های اضافه را برش می دهد و یا با استفاده از لیزر، فرم لابیا را اصلاح می کند. با توجه به حساسیت ناحیه واژن، استفاده از لیزر مانند جوان سازی واژن با RF ریسک کمتری دارد و با توجه به اینکه عصب ها را کمتر درگیر می کند، دوره نقاهت کوتاه تری دارد. اما در صورتی که فرد بخواهد اندازه لابیا را بزرگ تر کند، پزشک از دیگر نقاط بدن مانند شکم یا ران، چربی مورد نیاز را برداشته و یا اسید هالورونیک را به محل مورد نظر طزریق می کند.

خطرات و عوارض لابیا پلاستی

مثل تمامی جراحی های زیبایی، لابیا پلاستی هم عوراض و خطراتی با خود به همراه دارد. قبل از اینکه عوارض این جراحی را بدانید، بگذارید خیالتان را از این بابت آسوده کنیم که این خطرات و عوارض زمانی اتفاق می افتند که پزشک شما تجربه ومهارت بالایی نداشته باشد. اما با مراجعه به متخصصی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت. اما بگذارید اول عوارض این جراحی را برایتان توضیح دهیم.

جراحی لابیا پلاستی عوارض طولانی مدتی ندارد؛ فقط بعد از عمل ، ورم و کبودی را در ناحیه واژن مشاهده خواهید کرد و در حین فعالیت های ورزشی و یا کار های روزمره احساس درد در این ناحیه خواهید داشت.

معرفی بهترین متخصص لابیا پلاستی در تهران

حال نوبت آن است که بهترین جراح واژینو پلاستی و لابیا پلاستی را به شما معرفی کنیم. دکتر فاطمه امیدی فر متخصص زنان، زایمان و زیبایی با چندین سال تجربه در حوزه جراحی زیبایی زنان، جزو بهترین های این حوزه در تهران شناخته می شود. با مراجعه به دکتر امیدی فر برای لابیا پلاستی، عوارض و خطرات این جراحی به صفر می رسد و شما می توانید با خیالی آسوده و گذراندن دوران نقاهت کوتاه تر و آسان تر، به زیبایی اندام خود برسید.

در آخر باید باز هم این نکته را یادآور می شویم که هیچ کدام از اندام های شخصی و ظاهری، زشت نیستند و هرکدام برای هر فرد جذابیت خاص خودش را دارد و اصلا نیازی به جراحی زیبایی ندارند. با این حال اگر برای رفع مشکلات جزئی یا افزایش اعتماد به نفس، تصمیم به انجام این جراحی گرفتید، این یک تصمیم شخصی و قابل احترام است. اما نباید به هر پزشکی مراجعه کنید. بهترین گزینه برای انجام جراحی لابیا پلاستی، دکتر فاطمه امیدی فر است.

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن بر عهده ندارد

تیم دکتر مجازی