انتشار این مقاله


عمل بینی به صورت اقساط هم صورت می گیرد؟

سالیان زیادی از ورود جراحی بینی به دخل زندگی مردم دنیا می گذرد و کماکان این عمل جزء پر و پا قرص ترین عمل زیبایی است.چون اکثریت بر این باورند که هیچ عملی مثل عمل بینی باعث تغییر در چهره آنها نمی شود. به خصوص نوجوانان و جوانان بیشتر از سایرین متمایلند به این عمل. به علت اینکه این جراحی خواهان زیادی دارد، مراکز و کلینیک‌های زیبایی زیادی دست […]

سالیان زیادی از ورود جراحی بینی به دخل زندگی مردم دنیا می گذرد و کماکان این عمل جزء پر و پا قرص ترین عمل زیبایی است.چون اکثریت بر این باورند که هیچ عملی مثل عمل بینی باعث تغییر در چهره آنها نمی شود. به خصوص نوجوانان و جوانان بیشتر از سایرین متمایلند به این عمل.

به علت اینکه این جراحی خواهان زیادی دارد، مراکز و کلینیک‌های زیبایی زیادی دست به تیغ شده اند. همه می دانند که این عمل باید به طور قطع در کلینیک و توسط پزشکان متخصص صورت گیرد تا فرد درگیر مشکلات جبران ناپذیر نشود. قبل از جراحی باید به میزان کافی در مورد کلینیکی که می خواهید جراحی شوید پرس و جو کنید و اگر می توانید با کسانی که قبلا در آنجا عمل شده اند مشورت کنید.

غالب جراحی‌های بینی موفقیت آمیز و موجب رضایت افراد می شود وتعداد افرادی که ناراضی هستند کم است. به ویژه افرادی که بینی آنها نقص‌های چشمگیری دارد و با انجام این عمل نقوصشان بر طرف شده است.

عمل بینی به صورت اقساط هم صورت می گیرد؟

به دلیل هزینه های بالای این عمل، مراکز و کلینیک‌هایی وجود دارند که مخارج این جراحی را یک جا نمی گیرند و دراصل عمل بینی به صورت اقساط هم صورت می گیرد. یعنی ، افرادی که توانایی مالی ندارند هم می توانند این عمل را انجام دهند. مخصوصا نوجوانان و جوانان بیشتر تمایل دارند که به صورت اقساطی هزینه جراحیشان را تقبل کنند.

مخارج این جراحی به طوراقساط یا نقد، شامل دستمزد جراح، متخصص بیهوشی، داروها، وسایل مصرفی، اتاق عمل، بخش بستری و بخش ترمیمی است و مخارج قبل از عمل هم شامل سی تی اسکن، آزمایش خون و عکس آتلیه است که به آنها هم باید توجه کنید.

جراحان مجرب اگر فردی نیاز به جراحی نداشته باشد به او توصیه نمیکنند و به خاطر همین موضوع است با پرداخت اقسطی مشکلی ندارند.

همچنین باید به این موضوع هم اشاره کنیم که بسته به جایی دارد که این عمل قرار است انجام شود و البته هزینه جراحی پزشک معالج با هم فرق دارد و پزشکان چیره و باتجربه هزینه عملشان بیشتر است، که با اقساطی کردن هزینه عمل پرداخت آن راحت تر شده است.

دکتر صوفی زاده

تیم دکتر مجازی