انتشار این مقاله


شرکت دارو صنعت ویانا

شرکت دارو صنعت ویانا در سال ۱۳۹۵ بر پایه دانش و تجربه جمعی از بزرگان صنعت داروسازی کشور جهت تامین محصولات سلامت محور مورد نیاز بیماران باکیفیتی منطبق بر به‌روزترین استانداردهای بین المللی تاسیس شده است. کیفیت و نوآوری دو رکن اصلی شکل‌گیری مجموعه بوده و حضور موثر در بازار دارویی ایران و جهان از […]

شرکت دارو صنعت ویانا در سال ۱۳۹۵ بر پایه دانش و تجربه جمعی از بزرگان صنعت داروسازی کشور جهت تامین محصولات سلامت محور مورد نیاز بیماران باکیفیتی منطبق بر به‌روزترین استانداردهای بین المللی تاسیس شده است. کیفیت و نوآوری دو رکن اصلی شکل‌گیری مجموعه بوده و حضور موثر در بازار دارویی ایران و جهان از اهداف این مجموعه می‌باشد. هر عضوی از تیم دارو صنعت ویانا موظف است در چارچوب قواعد اخلاقی و سازمانی، در راستای رسیدن به اهداف شرکت و تولید محصولات باکیفیت و نوآورانه تمام تلاش خود را به کار برد.

شرکت داروصنعت ویانا در حال حاضر با در اختیار داشتن بیش از ۲۰ پروانه تولید انواع داروها و مکمل‌های دارویی در زمینه ضد حساسیت، دیابت، قلب و عروق و عمومی به فعالیت در بازار دارویی کشور و دنیا می‌پردازد. این مجموعه با همکاری با پخش‌های معتبر، به توزیع داروهای خود در سراسر کشور می‌پردازد. همچنین، این شرکت در راستای تحقق هدف توسعه تولید ملی، اقدام به عقد قرارداد همکاری انتقال تکنولوژی و دانش با چندین شرکت معتبر اروپایی، آسیایی و کانادایی کرده است.

شرکت دارو صنعت ویانا

چشم انداز شرکت دارو صنعت ویانا

تولید فرآورده‌های مؤثر باکیفیتی منطبق بر به‌روزترین استانداردهای جهانی است. ماموریت ما متکی بر استفاده از تجربیات دیرینه، به همراه بهره‌گیری از دانش روز و اصول توسعه پایدار می‌باشد.

شرکت دارو صنعت ویانا در زمینه تحقیق و توسعه، تولید دارو، مکمل و ملزومات دارویی فعالیت می‌کند. این مجموعه بر آن است که با استفاده از دانش و تجربه تمامی اعضای تیم حرفه‌ای و با تجربه خود، به تمامی انسان‌ها بدون هیچگونه تبعیض و کوتاهی، زندگی‌ای بهتر، طولانی‌تر، سالم‌تر، پربارتر و لذت‌بخش‌تری هدیه کند.

سلامتی ارزشمندترین دارایی هر انسان است و رسالت حرفه‌ای ما تلاش برای حفظ این دارایی شماست.

تولید فرآورده‌های مؤثر باکیفیت و منطبق بر استانداردهای سیستم‌های نظارتی، با اثربخشی قابل رقابت جهانی و منطبق با نیازهای ملی و جهانی هدف اصلی ماست. ماموریت ماست تا این هدف را با به کارگیری تجربیات دیرینه و ترکیب آن با دانش روز و توسعه پایدار محقق کنیم. ما بر این باوریم که تحقق این مهم جز با نگاهی نظام‌مند در جهت برآورده سازی انتظارات و کسب رضایت حداکثری اعضای خانواده این مجموعه، میّسر نیست. بدین منظور استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استانداردهای GMP-PIC/S را به عنوان راهی مطمئن برگزیده‌ایم. برای تحقق این اهداف ارزشمند اصول زیر را سرلوحه مدیریت کسب و کار خود قرار داده‌ایم.

توسعه فعالیت‌های تحقیق و توسعه به منظور تولید محصولات جدید

تامین رضایت ذی‌نفعان شرکت بالاخص بیماران، جامعه پزشکی، ارگان‌های نظارتی، مدیران و کارکنان و سهامداران شرکت

اجرای طرح‌های توسعه در راستای بکارگیری روش‌ها و فناوری‌های به روز در تولید محصولات

بالابردن کاریی فرآیند های سازمان با استقرار سیستم های نوین کیفیت و بکارگیری دانش مدیریت به روز

توسعه سهم بازار داخلی و حضور مؤثر در بازارهای صادراتی

پویایی مستمر در جهت حصول به کیفیت برتر منطبق با قوانین و مقررات تولید دارو

استقرار سازمانی یادگیرنده با ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه دانش فردی و جمعی کلیه همکاران

ارتقا سطح مهارت و انگیزه کارکنان جهت هم افزایی و مشارکت مؤثر ایشان

تعهد به استفاده بهینه از منابع و تلاش مستمر در کاهش ضایعات و کاهش آلایندگی محیط زیست

با ما در ارتباط باشید

یا از طریق راه های ارتباطی زیر مارا پیدا کنید.

آدرس وب‌سایت: https://vianapharma.com/

ایمیل: info@vianapharma.com

تلفن: ۰۲۱۲۲۹۴۴۷۴۳

آدرس شرکت: انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال بعد از خروجی بابایی شرق خروجی گلزار جنوبی بن بست عرب پلاک ۹ طبقه سوم واحد ۱۰۶

آدرس کارخانه: کیلومتر ۱۰ آزادراه کرج- قزوین، کردان، شهرک صنعتی دارویی – قطعه شماره ۱۸۱ – شرکت دارو صنعت ویانا

Avatar