انتشار این مقاله


معرفی پیج های ایرانی با بیشترین فالوور اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام در ایران دارای محبوبیت بسیار زیادی است و اغلب مردم روزانه زمان خاصی از زندگی روزمره را به گشت‌وگذار در این پلتفرم اختصاص می‌دهند، رقابت چشمگیری در جذب فالوور اینستاگرام واقعی در کشور به وجود آمده است. بسیاری از افرادی که در لیست ۱۰ نفر برتر با بیشترین فالوور اینستاگرام قرار گرفته‌اند، به […]

از آنجایی که اینستاگرام در ایران دارای محبوبیت بسیار زیادی است و اغلب مردم روزانه زمان خاصی از زندگی روزمره را به گشت‌وگذار در این پلتفرم اختصاص می‌دهند، رقابت چشمگیری در جذب فالوور اینستاگرام واقعی در کشور به وجود آمده است. بسیاری از افرادی که در لیست ۱۰ نفر برتر با بیشترین فالوور اینستاگرام قرار گرفته‌اند، به دلیل فعالیت حرفه‌ای خود در دنیای ورزش و سینما در اینستاگرام هم پرطرفدار شده‌اند، در حالی که عده‌ای دیگر با فعالیت در این فضا توانسته‌اند دنبال کنندگان زیادی را به دست آورند. در ادامه به معرفی ۱۰ نفر از ایرانیان با بیشترین فالوور و تعداد فالوورهای آن‌ها خواهیم پرداخت.

پیج اینستاگرام حسن ریوندی

۱.      حسن ریوندی

حسن ریوندی با آی‌دی اینستاگرامی hassan_reyvandi@ اولین هنرمند ایرانی با بیشترین فالوور در میان سایر هنرمندان است. این کمدین معروف ایرانی در صفحه اینستاگرامی خود انواعی از محتواهای طنز از جمله استندآپ کمدی و ویدئوهایی از اجرای زنده خود را پست می‌کند. به این ترتیب افراد علاقمند به این زمینه او را دنبال کرده و در حال حاضر تعداد دنبال کنندگان این هنرمند به چیزی بالغ بر ۱۹ میلیون فالوور می‌رسد.

۲.      مهناز افشار

مهناز افشار دومین دارنده بیشترین فالوور در ایران با آی‌دی اینستاگرامی mahnaz_afshar@ است که در حال حاضر دنبال کنندگان او در این پلتفرم به ۱۸ میلیون نفر می‌رسند. در مجموع محبوبیت زیاد این بازیگر در کنار حواشی ایجاد شده در خصوص زندگی کاری و شخصی او موجب افزایش چشمگیر فالوورها شده است.

پیج اینستاگرام گلشیفته فراهانی

۳.      گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی با آی‌دی اینستاگرامی golfarahani@ از دیگر بازیگران محبوب و پرطرفدار ایرانی است که با مهاجرت از ایران و بازی در فیلم‌های هالیوودی و غیره شهرت خود را چندین برابر کرد. حال با برخورداری از حدود ۱۷ میلیون فالوور رتبه سوم بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران را به خود اختصاص داده و انواعی از پست‌های سیاسی، اجتماعی و شخصی را در صفحه خود قرار می‌دهد.

۴.      دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت با آی‌دی اینستاگرامی donya@ چهارمین ایرانی با تعداد فالوور بسیار زیاد است. این کاربر اینستاگرام برخلاف سایر موارد قبلی در دسته هنرمندان، بازیگران و چهره‌های مشهور سینمایی قرار نمی‌گیرد، بلکه با روش مخصوص به خود توانست تعداد فالوورهای صفحه شخصی خود را در این پلتفرم افزایش دهد. در واقع جنجال‌ها و حواشی زندگی این فرد و رابطه‌ای که با یکی از خوانندگان ایرانی داشت، موجب جلب توجه بسیاری از افراد و بالطبع افزایش فالوور رایگان اینستاگرام شد. از این رو در حال حاضر در سال ۱۴۰۲ یکی از پیج‌های ایرانی با فالوور زیاد و تعداد دنبال کننده حدود ۱۶ میلیون است.

۵.      علی کریمی

علی کریمی با آی‌دی اینستاگرامی aliiiiiiiikarimi8@ به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازیکنان فوتبال ایران، دارای تعداد فالوورهای نزدیک به ۱۵ میلیون است. از این رو یکی از دارندگان بیشترین فالوور اینستاگرام است و در صفحه خود علاوه‌بر انتشار پست‌های مربوط به زندگی خود، مسائلی مرتبط با مسائل روز کشور را هم پست می‌کند.

۶.      رضا گلزار

رضا گلزار با آی‌دی اینستاگرامی rezagolzar@ نفر ششم در لیست مذکور است که به دلیل فعالیت هنری و حرفه‌ای خود در زمینه‌های مختلف از جمله خوانندگی، مجری‌گری و از همه مهمتری بازیگری، طرفداران و فالوورهای زیادی را جذب کرده است. البته تعداد فالوورهای این چهره مشهور در این پلتفرم از زمان ازدواج و پست کردن تصاویر یا ویدئوهای مربوطه، افزایش یافت و در حال حاضر به حدود ۱۳ میلیون می‌رسد.

پیج اینستاگرام علی دایی

۷.      علی دایی

علی دایی با آی‌دی اینستاگرامی alidaei@ به‌عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران و یکی از فعالان اجتماعی، نفر هفتم با بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران است. این بازیکن و مربی معروف، طرفداران و هواداران بسیاری دارد و از این رو در حال حاضر ۱۲ میلیون فالوور دارد.

۸.      رامبد جوان

رامبد جوان با آی‌دی اینستاگرامی rambodjavan1@ به‌عنوان یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران با بازی در بسیاری از فیلم و سریال‌های پرطرفدار، شهرت زیادی را به دست آورد و سپس با مجری‌گری در برنامه خندوانه شهرت و آوازه خود را چندین برابر کرد. از این رو در حال حاضر نفر هشتم با بیشترین فالوور و تعداد فالوورهای نزدیک به ۱۲ میلیون است.

۹.      سحر قریشی

سحر قریشی با آی‌دی اینستاگرامی saharghoreyshiofficialpage@ یکی از بازیگران معروف در سینمای کشور به شمار می‌رود که در فیلم و سریال‌های تلویزیونی معروفی بازی کرده است و طرفدارانی به دست آورده است. البته افزایش فالوور این بازیگر و رسیدن تعداد آن‌ها به نزدیک ۱۲ میلیون، مربوط به حواشی اخیری است که در خصوص زندگی شخصی او با یکی از خوانندگان معروف به وجود آمد.

۱۰.  ابی

ابراهیم حامدی معروف به ابی با آی‌دی اینستاگرامی ebi@ یکی از خوانندگان قدیمی و خاطره‌ساز ایرانی است که طرفداران زیادی در همه سنین مختلف دارد و از این رو در لیست افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران قرار گرفته است. با این حال علی‌رغم اینکه از معدود کسانی است که به دلیل هنر خاص خود فالوورهای زیادی به دست آورده است و نه به دلیل ایجاد حواشی، نفر دهم لیست با تعداد فالوور حدود ۱۱ میلیون است.

کلام آخر

زمانی که در این سایت بیشترین فالوور اینستا با افرادی که دارای بیشترین تعداد فالوور در ایران و جهان بودند، آشنا می‌شدید، شاید بسیاری از آن‌ها کسانی بودند که انتظار این حجم از محبوبیت را از آن‌ها نداشتید. جالب است بدانید که شاید عده‌ای از این افراد دارای فالوور واقعی نبوده باشند، بلکه خرید فالوور انجام داده باشند یا حتی فالوور رایگان جذب کرده باشند. با این وجود عده‌ای از این اشخاص هم دارای هنر خاصی هستند و به این ترتیب محبوب مردم شده‌اند و بالطبع هواداران و طرفداران زیادی دارند. در نتیجه به دست آوردن بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام توسط هر کاربر به نحوی انجام شده و در این مطلب به معرفی برترین آن‌ها پرداختیم.

منبع:

https://www.followdeh.com