انتشار این مقاله


کاشت ابرو روی تاتو و هاشور به سبک دکتر نیلفروش زاده

تأثیرِ داشتن ابروهایی زیبا و مرتب در آراستگی و زیبایی ظاهری بر کسی پوشیده نیست. ابرو سالم، مرتب و پرپشت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های زیبایی چهره در مردان و زنان است؛ اما همان قدر که این مؤلفه در زیبایی تأثیرگذار است، همواره با گذر زمان دستخوش ترندهای زیبایی متنوع شده. ترندهایی که همیشه به‌راحتی بازگشت‌پذیر […]

تأثیرِ داشتن ابروهایی زیبا و مرتب در آراستگی و زیبایی ظاهری بر کسی پوشیده نیست. ابرو سالم، مرتب و پرپشت یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های زیبایی چهره در مردان و زنان است؛ اما همان قدر که این مؤلفه در زیبایی تأثیرگذار است، همواره با گذر زمان دستخوش ترندهای زیبایی متنوع شده. ترندهایی که همیشه به‌راحتی بازگشت‌پذیر نیستند. 

به‌عنوان مثال می‌توان به ترند اخیر زیبایی که تاتو و هاشور ابرو است اشاره کرد. این ترند بر خلاف تکنیک میکروبلید، ماندگار و دائمی است و اگر به‌دقت کافی انجام نشود، رنگ آن زیر پوست پخش شده و ظاهری مصنوعی و نازیبا به چهره می‌دهد. از سوی دیگر به دلیل دائمی بودن این تغییر حتی اگر تاتو در ابتدای کار، کاملاً حرفه‌ای انجام شود، باز هم به‌مرور زمان از زیبایی آن کاسته شده و رنگ دائمی آن اجازه تغییر فرم ابرو را به فرد نمی‌دهد.

با این حال اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که از تاتوی ابروی خود ناراضی و پشیمان هستند و فکر می‌کنند هیچ راه چاره یا بازگشتی از این تصمیم ندارند، این مطلب برای شما است تا بتوانید به کمک کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده، زیباترین ابرو را بر روی تاتوهای قدیمی خود داشته باشید!

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو درست مانند کاشت مو، به پروسه پیوند زدن مو از بانک موی فرد، به ناحیه‌ای که از نظر تراکم دچار مشکل است می‌گویند. کسانی که ابروهای کم پشتی دارند، دچار ریزش موی ابرو هستند، شکستگی در ابرو خود دارند یا دچار ریزش ابروی عصبی هستند، می‌تواند از این روش استفاده کنند. 

لازم به ذکر است که این یک روش دائمی به شمار می‌رود و باعث رشد مجدد مو در بخش‌هایی از پوست خواهد شد که رشد مو به‌طور کامل در آن‌ها متوقف شده است. 

در کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده این کار به سبک به‌خصوص دکتر نیلفروش زاده به انجام می‌رسد و نتیجه آن ابروهایی سالم و طبیعی برای متقاضیان پیوند ابرو است. همه افراد می‌توانند به کمک کاشت ابرو، ظاهری زیبا به ابروان خود ببخشند و در نتیجه آن چهره‌ای مطابق میل خود داشته باشند؛ با این حال به برخی گروه‌های خاص در بازه‌های زمانی معین انجام کاشت ابرو پیشنهاد نمی‌شود. 

به‌عنوان مثال مادران باردار و شیرده بهتر است برای انجام پیوند ابرو دست نگه دارند زیرا استرس مادران در این دوران می‌تواند نتیجه عمل پیوند ابرو را تحت‌تأثیر منفی قرار دهد. از سوی دیگر در بسیاری از موارد ریزش ابرو در دوران بارداری به دلایل هورمونی یا اضطراب مادر است که به صورت طبیعی پس از گذر از این دوران رفع خواهد شد. 

کاشت ابرو روی تاتو و هاشور

یکی از بهترین کارکردهای کاشت ابرو، بر روی جای اسکار و زخم است. پس از این که زخم به‌طور کامل و به‌خوبی بهبود یافت می‌توانید اقدام به کاشت ابرو روی آن کنید و هم جای زخم خود را بپوشانید و هم ابروهای خود را مجدداً احیا کنید.

این موضوع برای ابروهای تاتو شده و یا هاشور خورده هم صدق می‌کند. اگر از ظاهر تاتو و هاشور ابروی خود ناراضی هستید و ابروهای شما جلوه‌ای غیرطبیعی پیدا کرده‌اند می‌توانید با کاشت ابروی روی تاتو و هاشور، ناحیه تاتو شده به‌خوبی پوشانده و زیبایی طبیعی را به ابروهای خود بازگردانید. 

البته قانونی که درباره کاشت ابرو بر روی زخم و اسکار وجود داشت برای ابروهای تاتو شده هم صدق می‌کند. در واقع شما تنها زمانی می‌توانید اقدام به کاشت ابرو بر روی ناحیه تاتو شده کنید که چندین هفته از تاتوی شما گذشته و التهاب آن به‌طور کامل برطرف شده باشد. این فاصله زمانی برای جلوگیری از رخ دادن عفونت بسیار ضروری است. 

برای این که ابرو شما بهترین فرم ممکن را داشته باشد و از دقت و مناسب بودن سبک کاشت ابروی خود راضی باشید بهتر است که به بهترین دکتر کاشت ابرو مراجعه کنید؛ در این حالت خیالتان از بابت کم بودن عوارض احتمالی و به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن کاملاً راحت خواهد بود. 

در این روش هیچ نیازی به پاک کردن تاتوهای قدیمی نیست، البته به شرطی که مدل ابروهای تاتو شده خود را دوست داشته باشید! در غیر این صورت بهتر است ابتدا اقدام به پاک کردن تاتوی خود کنید تا بتوانید بعد از کاشت ابرو، آن را به فرم دلخواه خود حالت دهید. البته اگر ابروهای تاتو شده شما باریک باشند هم چندان جای نگرانی نیست، چون پس از کاشت ابرو، همچنان فضای کافی را برای فرم‌دهی و حالت دادن به ابروهای خود خواهید داشت. 

کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده به عنوان اولین کلینیک کاشت مو در ایران با بیش از ۳۰ سال تجربه موفق و ۱۲ هزار پرونده کاشت مو و ابرو می‌تواند کاشت ابروهای شما را با جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو انجام دهد و با کمترین عوارض ممکن، ظاهری زیبا و طبیعی به ابروان شما ببخشد. 

عوارض کاشت ابرو بر روی ابرو تاتو شده

برخلاف تصور رایج مشکل خاصی برای کاشت ابرو بر روی ابروی تاتو شده وجود ندارد. در واقع تنها حالتی که ممکن است بتواند باعث بروز برخی عوارض شود این است که بلافاصله بعد از تاتو اقدام به کاشت ابرو کنید و به زخم‌های ایجاد شده در اثر انجام تتو فرصتی برای بهبود ندهید. در این حالت امکان بروز عفونت در ابرو وجود دارد. 

یکی دیگر از تصورات رایج این است که کاشت ابرو بر روی ابروی تاتو شده می‌تواند منجر به ریزش ابرو شود. این موضوع نیز یک تصور رایج غلط است و ریزش موی ابرو پس از کاشت در ابروهایی که قبلاً تاتو شده‌اند و ابروهای عادی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. 

توجه کنید که محدودیتی برای فرم ابرویی که اقدام به کاشت آن می‌کنید وجود ندارد. تنها موضوعی که اهمیت دارد این است که فرم ابروی تاتو شده خود را دوست داشته باشید و بخواهید دقیقاً به همان حالت برای شما ابرو کاشته شود، زیرا در غیر این صورت وجود طرح تاتو در زیر ابروی شما می‌تواند مانعی برای فرم‌دهی مناسب ابرو باشد. 

چگونه از ابرو خود بعد از کاشت مراقبت کنیم؟

زمان لازم برای نقاهت کامل پس از کاشت ابرو، در افراد مختلف یکسان نیست. در طی این مدت زمان ۲ الی هفته پس از عمل کاشت ابرو، انجام مراقبت‌های لازم بیشترین نقش را در دریافت بهترین نتیجه از عمل کاشت ابرو دارد. 

بعد از انجام کاشت ابرو بهتر است:

  • آب کافی بنوشید.
  • از مصرف دخانیات بپرهیزید.
  • از خوابیدن روی صورت خودداری کنید.
  • از مالش و فشار آوردن بر روی ابرو بپرهیزید.
  • ابروهای خود را با روغن‌های تقویت‌کننده چرب کنید.
  • تا در روز اول پس از کاشت از استحمام خودداری کنید.