انتشار این مقاله


عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاشت ابرو

داشتن ابروهای پرپشت و خوش فرم از عوامل ایجاد زیبایی در صورت است که مدل‌‎های مختلف آن تغییرات بسیاری در صورت آقایان و بانوان ایجاد‌ می‌کند. افراد زیادی هستند که از ابرو‌های نازک، کم پشت و بدون حالت رنج‌ می‌برند و به همان نسبت از زیبایی چشم‌ها و جلوه صورتشان کم‌ می‌شود. از طرفی دیگر […]

داشتن ابروهای پرپشت و خوش فرم از عوامل ایجاد زیبایی در صورت است که مدل‌‎های مختلف آن تغییرات بسیاری در صورت آقایان و بانوان ایجاد‌ می‌کند. افراد زیادی هستند که از ابرو‌های نازک، کم پشت و بدون حالت رنج‌ می‌برند و به همان نسبت از زیبایی چشم‌ها و جلوه صورتشان کم‌ می‌شود. از طرفی دیگر بسیاری از افراد با مشکل ریزش ابرو روبه‌رو شده و به دنبال روشی‌ هستند تا این مشکل را رفع کنند. از راه‌های دائمی و طبیعی که‌ می‌توان نتیجه مطلوب را برای این افراد به ارمغان آورد، کاشت ابرو است تا دیگر جای خالی در ابروها وجود نداشته باشد. یکی از مسائل مهم در این زمینه عوامل مختلفی است که‌ می‌تواند بر قیمت کاشت ابرو تأثیر بگذارد و باید به آن‌ها دقت داشت.

با انجام کاشت ابرو دیگر نیاز به استفاده از تاتو،‌ هاشور و سایر راه‌های موقتی و غیرطبیعی که در آینده با مشکلاتی چون کم‌رنگ شدن و از بین رفتن اثر آن مواجه‌ می‌شوید، نخواهید داشت. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر جوانب انجام عمل کاشت ابرو و عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو‌ می‌پردازیم.

معرفی روش‌های کاشت ابرو

به طور کلی ۴ روش مختلف را برای انجام کاشت ابرو پیشنهاد‌ می‌شود که در زیر آن‌ها را بررسی کرده‌ایم:

روش FUT:

از اولین و کم هزینه‌‌‌ترین روش‌ها برای کاشت ابرو که توسط بسیاری از افراد و پزشکان مورد استفاده قرار گرفت روش FUT بود. عملکرد این روش به این صورت است که گرافت‌های مو را از بانک مو در نواحی چون پشت سر به صورت برش نواری که موهایی نازک و ظریف همانند موهای طبیعی ابرو دارند، ایجاد‌ می‌کنند و سپس با انجام بررسی فولیکول‌ها، اقدام به کاشت ابرو خواهند کرد.

روش FUE:

از اهداف اصلی در به کار گرفتن روش FUE برای رفع نواقصی بود که روش FUT شامل آن‌ می‌شد. روش جدید به تجهیزات پیشرفته‌‌ای برای ایجاد برش از بانک ابرو و پس از آن برای کاشت نیاز پیدا‌ می‌کند که همین مسئله از ایجاد زخم و اسکار و نیاز به بخیه جلوگیری خواهد کرد.

روش FIT:

روش جدید دیگری که معرفی شد، به عنوان روش FIT شناخته‌ می‌شود که عوارض کمتری نسبت به روش قبل دارد. در روش FIT با کمک‌گیری از ابزار و تجهیزات خاص، فولیکول‌های مناسب را استخراج و با دقت و بدون کمترین آسیبی در ناحیه ابرو قرار‌ می‌دهند که به عنوان پانچ نیز شناخته می‌شود. عملکرد این روش به این گونه است که گرافت مو به صورت یک به یک از نواحی پشت سر در بخش‌های مختلف ابرو پیوند زده‌ می‌شود. همچنین در این روش نگرانی از بابت ایجاد زخم و اسکار وجود ندارد.

روش SFUE:

روش SFUE نسخه پیشرفته‌‌‌تر از FUE محسوب شده که در فرآیند کاشت ابرو ابزار و تجهیزات پیشرفته‌‌‌تری به کار رفته و نتیجه حاصل شده، ظاهری بسیار طبیعی با حداقل عوارض را به همراه‌ می‌آورد.

چه عواملی بر هزینه کاشت ابرو تاثیر‌ می‌گذارد؟

بررسی هزینه لازم برای انجام کاشت ابرو، از موارد اولیه‌‌ای است که پیش از هر چیز ذهن افراد علاقه‌مند به این کار را به خود درگیر‌ می‌کند. قیمت کاشت ابرو به نسبت موارد زیر، شامل تغییراتی خواهد شد:

انتخاب کلینیک و پزشک معتبر:

از مهم‌‌‌ترین فاکتور‌ها در عمل کاشت ابرو، برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب، انتخاب دکتری با سابقه و حرفه‌‌ای است. یک دکتر متخصص در این زمینه، زیبایی چهره افراد را به راحتی درک کرده و متناسب با نیاز آن‌ها فرم مناسبی از ابرو را ایجاد‌ می‌کند تا جلوه‌‌ای طبیعی و زیبا را به آن‌ها هدیه دهد. تحقیق در خصوص کلینیک انجام دهنده کاشت ابرو و رضایت افراد از انجام عمل در این کلینیک، فاکتور مهم دیگری است که باید در خصوص پاکیزه و بهداشتی و بودن و اصولی انجام شدن فرآیند کاشت، به آن توجه داشت.

روش انجام کاشت ابرو:

پیش‌‌‌تر در مطالب بالا در خصوص انواع روش‌های کاشت ابرو صحبت کرده‌ایم. در این میان هر چه روش پیشرفته و جدید‌‌‌تر را انتخاب کنید، عوارض احتمالی آن کمتر بوده و قیمت کاشت ابرو شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

میزان گرافت موی مورد نیاز برای پوشش نواحی خالی:

از عوامل اصلی بر قیمت کاشت ابرو، تعداد گرافت‌هایی است که در پیوند به آن نیاز پیدا خواهید کرد؛ چرا که بر زمان و تلاش مورد نیاز برای ایجاد ابروهایی زیبا تأثیر مستقیم دارد.

فرم مورد نظر از ابرو:

در خصوص این مورد‌ می‌توان گفت که هر چه ابرو‌های پهن و پر‌‌‌تری را مد نظر داشته باشید، به همان نسبت تعداد در گرافت مو، زمان و پیچیدگی عمل شما افزایش پیدا کرده و به تبع قیمت کاشت ابرو نیز بالاتر‌ می‌رود.

در نتیجه صحبت‌های گفته شده،‌ نمی‌توان میزان دقیقی را برای قیمت کاشت ابرو عنوان کرد و هر فرد برای آگاهی از این هزینه، نیازمند مراجعه و مشورت با یک پزشک حرفه‌ای و با تجربه است.

مزایا و معایب کاشت ابرو

مزایا:

  • با انجام کاشت ابرو می‌توانید به راحتی به فرم دلخواه ابروها و متناسب با صورت خود دست پیدا کنید.
  • امکان تعیین میزان دلخواهی از حجم و ضخامت برای ابروهای شما را ایجاد خواهد کرد.
  • کاشت ابرو یک روش دائمی و طبیعی است.
  • ابرو‌ها به صورت طبیعی رشد می‌کند.
  • عوارض و دوره نقاهت کاشت ابرو کم بوده و به راحتی‌ می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید.

معایب:

در خصوص کاشت ابرو نمی‌توان معایبی ویژه‌‌ای را مثال زد، تنها برخی موارد هستند که به سبب انتخاب پزشک یا کلینیکی نامناسب و یا عوارض کلی که ممکن است رخ دهد که آن‌ها را به شرح زیر بیان‌ خواهیم کرد:

  • متقارن نبودن ابروها
  • فرم نامناسب ابرو با حالت صورت
  • رشد نکردن کامل گرافت‌ها و نارسایی پیوند
  • تفاوت رنگی میان ابرو‌ها
  • درد و حساسیت موقت در برخی افراد
  • تورم ناحیه کاشت ابرو
  • خارش
  • بروز عفونت به دلیل رعایت نکردن موارد مراقبتی و بهداشتی
  • عوارض ناشی از برخی داروها

کاشت ابرو طی چه مراحلی انجام‌ می‌شود؟

مشورت با پزشک مورد نظر کمک‌ می‌کند تا شکلی دلخواه از ابرو، متناسب با حالت صورتتان برای داشتن زیبایی بیشتر، برای شما طراحی شود.

ضدعفونی ناحیه و استفاده از دارو‌های بی‌حسی قدم بعدی است تا در طول فرآیند دردی را احساس نکنید.

پس از بی‌حس شدن کامل، گرافت‌ها به صورت نواری یا تکی از بانک مو برای پیوند برداشته خواهد شد.

فولیکول‌های مناسب پس از انجام بررسی، به صورت تکی با کمک ابزارهای پیشرفته و دقیق در نواحی کم پشت یا خالی ابرو قرار داده‌ می‌شود.

پس از انجام عمل باید به صورت دقیق از دستورات پزشک پیروی کنید که شامل مصرف به موقع دارو و پمادها، نکاتی مثل عدم لمس، خارش یا دست‌کاری ابرو، قرار نگرفتن طولانی در معرض نور خورشید، چگونگی شستشو درست، بخیه و غیره است.

مراجعه به کلینیک دلوان جهت کاشت ابرو

مشکل ابروهای کم پشت و بی‌حالت، اعتماد به نفس بسیاری از افراد را از آن‌ها‌ می‌گیرد و زیبایی چشم‌ها و صورت را تا حد زیادی کم‌ می‌کند. کلینیک دلوان برای رفع این مشکل، از بهترین پزشکان برای طراحی ابرو برای هر فرد استفاده‌ می‌کند تا هر شخصی بدون ذره‌‌ای نگرانی بتواند به فرم دلخواهی از ابرو برسد. قیمت کاشت ابرو برای هر فرد بسته به شرایط آن متفاوت است و حتماً نیاز به بررسی توسط پزشک دارد؛ در نتیجه برای آگاهی بیشتر در این زمینه، با پزشکان و تیم حرفه‌‌ای حاضر در کلینیک زیبایی دلوان مشورت لازم را انجام دهید و سپس برای کاشت اقدام کنید.