انتشار این مقاله


انواع جراحی زیبایی واژن

 جراحی زیبایی واژن یکی از اقدامات پرطرفدار در میان خانم هاست که در سال های اخیر با استقبال چشمگیر آنها روبرو بوده است. این جراحی علاوه بر زیبایی ظاهری، باعث افزایش اعتماد بنفس خانم ها نیز خواهد شد. برخی خانم ها به دلیل وجود مشکلات ظاهری واژن، در زمان رابطه جنسی معذب هستند، به کمک […]

 جراحی زیبایی واژن یکی از اقدامات پرطرفدار در میان خانم هاست که در سال های اخیر با استقبال چشمگیر آنها روبرو بوده است. این جراحی علاوه بر زیبایی ظاهری، باعث افزایش اعتماد بنفس خانم ها نیز خواهد شد. برخی خانم ها به دلیل وجود مشکلات ظاهری واژن، در زمان رابطه جنسی معذب هستند، به کمک روش های زیباسازی واژن می توانند کلیه محدودیت و معذوریت ها را از بین ببرند.

با توجه به حساسیت بالای ناحیه واژن، برای انجام هر یک از عمل های زیبایی حتما باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید، دکتر یحیوی یکی از بهترین پزشکان باتجربه و ماهر هستند که پس از انجام معاینه بهترین روش زیباسازی واژن را انجام می دهد.

انواع جراحی زیبایی واژن

دلیل انجام جراحی های زیبایی واژن در زنان

زیباسازی واژن اعتماد به نفس خانم ها را افزایش می دهد و شاید همین امر بزرگترین دلیل انجام جراحی های زیبایی به شمار آید. لابیا بخش های مهمی از واژن هستند که در دوران نوجوانی به دلیل بافت سفت و منسجم زیبا به نظر می رسند. این بافت به مرور با افزایش سن، ازدواج، باردار و زایمان حالت شل شدگی به خود گرفته و ظاهر ناپسند برای ناحیه تناسلی ایجاد می کند.

نامتقارن بودن لابیا، ایجاد چروک در ناحیه لابیا و قسمت مثلثی بالای لابیا، تغییرات ظاهری به دلیل زایمان و … از مشکلاتی است که تاثیر منفی در فرم و ظاهر واژن خواهند داشت. موارد مذکور از مهم ترین دلایل کاهش اعتماد بنفس خانم ها در زمان برقراری رابطه جنسی است. در برخی موارد بزرگ بودن لابیا باعث بروز مشکل در فعالیت های روزمره، ورزش، پیاده روی و حتی انتخاب لباس مناسب دارد.

انواع روش های جراحی زیبایی

اگر ظاهر ناخوشایند ناحیه تناسلی یا مشکلات کانال ورودی آن باعث آزار شما میشود، پیشنهاد می کنیم یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

لابیاپلاستی

یکی از رایج ترین نوع جراحی زیبایی واژن مربوط به لابیاپلاستی با لیزر و جراحی است که طی آن بافت اضافی اطراف واژن برداشته شده و در نهایت باعث بهبود ظاهر و فرم ناحیه تناسلی خواهد شد. لابیاپلاستی به روش های مختلف اجرا می شود که شامل موارد زیر است:

  • خطی
  • گوه ای
  • و …

برای از بین بردن بافت تیره در ناحیه لابیا از روش خطی و برای داشتن جراحی طبیعی از روش گوه ای استفاده می شود.

هودوپلاستی

حساسیت کلیتوریس در رابطه جنسی سبب شده در عمل های زیبایی مورد توجه خاص قرار بگیرد. هودوپلاستی روشی است که به واسطه آن پوست اضافه ای که روی کلیتوریس را پوشانده، برطرف می شود. این جراحی باعث نمایان شدن کلیتوریس شده که تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت تحریک جنسی بانوان دارد.

واژینوپلاستی (تنگ کردن واژن)

این نوع جراحی زیبایی واژن مربوط به بخش های داخلی است و تاثیر بسزایی در ترمیم و تنگ شدن کانال ورودی واژن خواهد داشت. در این روش قسمت ورودی به اندازه اولیه خود برگشته و حالت گشاد بودن آن به طور کامل برطرف می شود. تنگ کردن واژن با لیزر نیز امکان پذیر است.

انواع جراحی زیبایی واژن

لابیا ماژور پلاستی

به منظور کوچک کردن لابیا ماژور از این روش استفاده می شود و طی آن قسمت هایی که چروکیده یا بزرگتر از حد معمول هستند، اصلاح می شوند. کلیه تغییرات در این روش به صلاحدید پزشک انجام می شود و در صورت نیاز برای برطرف کردن نواقص، بافت چربی که زیر پوست قرار دارد به طور کامل برداشته می شود.

بهتر است بدانید که برای رفع مشکلاتی که به واسطه بیماری هایی مانند هیپرپلازی مادرزادی غده آدرنال یا لنف ادم مادرزادی روی پیش آمده، استفاده از روش لابیا ماژور پلاستی بهترین انتخاب به شمار می آید.

پرینوپلاستی با پرینورافی

این روش به منظور ترمیم و اصلاح در ناحیه کانال ورودی واژن و حد فاصله واژن و دهانه مقعد کاربرد دارد. این نوع جراحی در دسته عمل های مکمل زیبایی قرار می گیرد و به واسطه بالا رفتن پرینه و لمس آن توسط آلت مردانه در حین رابطه جنسی، باعث افزایش رضایت جنسی در خانم ها خواهد شد. این روش کاربرد بسزایی در برطرف کردن اسکار پوستی دارد، زمانی که برش حین زایمان یا اپیزیوتومی بیش از حد استاندارد بوده و حتی پس از ترمیم نیز بهبودی کامل پیدا نکرده است از این روش استفاده می شود.

بزرگ کردن لابیا ماژور

در این روش به کمک تزریق فیلر یا پرکننده هایی  مثل اسید هیالورونیک یا چربی، نواحی خالی یا چروکیده کاملا پر شده و به این ترتیب لابیا فرم جذاب و خاص به خود می گیرند. برای تهیه چربی مورد نیاز از هر مبدا دارای چربی مثل ران یا پهلو استفاده می شود و پزشک متخصص به کمک تکنولوژی های روز دنیا بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می دهد.

انواع جراحی زیبایی واژن

کاندیدای مناسب جراحی زیبایی واژن

داشتن اندام جذاب برای خانم ها تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس آنها دارد و میزان رضایت از برقراری رابطه جنسی را در آن ها افزایش دهد. در این میان زیبایی ناحیه تناسلی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. با افزایش سن بافت بدن انسجام خود را از دست می دهد. این تخریب بافت شامل واژن و ناحیه تناسلی نیز است.

لابیاهای افتاده و چروکیده که به مرور شادابی خود را از دست داده اند، بروز لکه و تیرگی، افتادگی پوست اطراف لابیا بر روی کلیتوریس و لابیایی با پوست اضافه همگی دلایلی هستند که به خاطر افزایش سن و کاهش سطح استروژن و پروژسترون رخ می دهد. گاهی نیز به دلیل مشکلات مادرزادی یا بروز برخ بیماری ها، عوارض مذکور شدت پیدا می کنند. با بروز هر یک از نشانه ها شما کاندید مناسب برای انجام جراحی زیبایی واژن هستید.

آیا آماده انجام جراحی زیبایی واژن هستید؟

با توجه به تعاریف فوق، انجام روش های زیباسازی واژن به بانوان کمک می کند تا اعتماد بنفس بالایی داشته و از برقراری رابطه جنسی معذب نشوند. اگر قصد انجام این این جراحی را دارید، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. نتایج هر یک از روش های عنوان شده به تشخیص درست پزشک بستگی دارد. در واقع متخصص با بررسی مشکلات و عارضه های پیش آمده بهترین روش جراحی زیبایی واژن را انتخاب می کنند.

نتیجه گیری

با افزایش سن سطح هورمون های پروژسترون و استروژن کاهش پیدا می کند، علاوه بر این فرم و شکل لابیا طی زایمان های متعدد تغییر کرده و حالت منسجم خود را از دست میدهد. تغییر شکل لابیا، حالت افتادگی و چروکیدگی آن تاثیر بسزایی زیبایی واژن و در نهایت اعتماد به نفس خانم ها دارد. البته بروز این عارضه به دلیل مشکلات مادرزادی نیز امکان پذیر است. به هر ترتیب می توانید برای برطرف کردن این مشکل به یک پزشک متخصص مراجعه و به کمک انواع روش های جراحی زیبایی واژن آن را برطرف نمایید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید به وب سایت دکتر پوپک یحیوی مراجعه کنید.

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن بر عهده ندارد.

تیم دکتر مجازی