انتشار این مقاله


جراحی بینی در کاشان

چکیده : عمل زیبایی بینی یکی از جراحی‌های پیشرفته در صنعت پزشکی است. در این جراحی پزشک می‌تواند مشکلات تنفسی و ظاهری را برای بیمار رفع نماید. در صورتی که در استان اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید برای جراحی زیبایی بینی به دکتر سخی مراجعه نمایید. مطب دکتر سخی در شهر کاشان است و از تمام شهرستان‌ها […]

چکیده : عمل زیبایی بینی یکی از جراحی‌های پیشرفته در صنعت پزشکی است. در این جراحی پزشک می‌تواند مشکلات تنفسی و ظاهری را برای بیمار رفع نماید. در صورتی که در استان اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید برای جراحی زیبایی بینی به دکتر سخی مراجعه نمایید. مطب دکتر سخی در شهر کاشان است و از تمام شهرستان‌ها برای جراحی بینی به دکتر سخی مراجعه می‌نمایند. ایشان متخصص جراحی سر و گردن و همچنین متخصص گوش، گلو و بینی هستند.

عمل بینی در کاشان

جراحی بینی در کاشان، بینی به دلیل آن که در مرکز صورت قرار دارد در چهره تاثیر زیادی دارد. یک بینی زیبا باعث می‌شود تا علاوه بر زیبایی در زندگی نیز موفق‌تر باشیم. بسیاری از افراد به دلیل زیبا نبودن بینی دارای اعتماد به نفس پایینی هستند. در شهر کاشان پزشکان زیادی هستند که جراحی بینی را انجام می‌دهند. اما مهارت و تجربه در جراحی بینی باعث می‌شود تا نتیجه نهایی عالی باشد. یکی از پزشکان متخصص و حاذق در کاشان دکتر ندا سخی هستند. تجربه و مهارت دکتر سخی باعث شده تا ایشون یکی از پزشکان مطرح در کاشان باشند. شما می‌توانید نظرات زیباجویان و بیماران دکتر سخی را در پیج ایشان و همچنین سامانه پذیرش ۲۴ مشاهده نمایید.

عمل زیبایی بینی در کاشان

دکتر ندا سخی متخصص گوش، گلو و بینی هستند. ایشان جراح زیبایی سر و صورت، جراح سر و گردن، تیروئید، پاروتید، جراح گوش هستند. همچنین ایشان آندوسکوپی سینوس، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، کاشت مو و کاشت ابرو در کاشان انجام می‌دهند. برای دیدن نمونه کارهای دکتر سخی می‌توانید به پیج اینستاگرام دکتر سخی (dr.nedasakhi@) و یا سایت ایشان (Www.drnedasakhi.com) مراجعه نمایید. مطب دکتر سخی به آدرس: کاشان، میدان جهاد، ساختمان ستاره کرمانی (داروخانه دکتر سقازاده). طبقه دوم واحد ۲۰۱ – تلفن دریافت نوبت: ۰۹۰۳۵۶۶۹۱۲۶ و ۰۳۱۵۵۵۷۰۶۶۴ است.

هزینه جراحی بینی در کاشان

بسیاری از افراد ابتدا به دنبال اطلاع از هزینه عمل بینی هستند. اما این نکته را باید بدانید که عمل بینی بسته به نوع بینی هر فرد و نوع جراحی متفاوت است. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه و قیمت عمل بینی در کاشان از طریق دایرکت اینستاگرام دکتر سخی (dr.nedasakhi@) عکس بینی خود را ارسال نمایید. بعد از ارسال عکس دکتر سخی هزینه حدودی جراحی زیبایی بینی را به شما اعلام می‌نماید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به مطب دکتر سخی مراجعه نمایید. آدرس مطب: کاشان، میدان جهاد، ساختمان ستاره کرمانی (داروخانه دکتر سقازاده). طبقه دوم واحد ۲۰۱ – تلفن دریافت نوبت: ۰۹۰۳۵۶۶۹۱۲۶ است.

بهترین پزشک جراحی بینی در کاشان

به دنبال بهترین پزشک برای عمل بینی در کاشان هستید؟ پزشکان زیادی در ایران و در استان اصفهان هستند که جراحی زیبایی بینی را انجام می‌دهند. تخصص و مهارت هر یک از این پزشکان با دیگر افراد متفاوت است. برخی از پزشکان دارای سابقه کمتر و برخی دارای سابقه طولانی هستند. قطعا پزشکی که دارای مهارت و تجربه بالایی باشد نتیجه بهتری را به شما ارائه خواهد داد. اما در شهر کاشان برای جراحی زیبایی بینی به کدام پزشک مراجعه نماییم. توصیه ما به شما مقایسه نمونه کارها و همچنین سوابق و نظرات بیماران این پزشکان است.

بهترین جراح بینی در کاشان

جراحی بینی استخوانی در کاشان

در بینی‌های استخوانی غضروف محکم است و طول و ارتفاع بینی زیاد و عرض آن کم است. اغلب بینی‌های استخوانی دارای یک قوز روی تیغه بینی هستند که باعث می‌شوند چهره فرد زیبا نباشد. در این نوع بینی‌ها پوست روی بینی نازک است و می‌توان از روش جراحی باز استفاده کرد. در صورتی که بینی شما به صورت استخوانی است می‌توانید برای عمل بینی استخوانی به دکتر سخی مراجعه نمایید. شما می‌توانید نمونه کارهای دکتر سخی را در پیج dr.nedasakhi@ و سایت دکتر سخی (Www.drnedasakhi.com) مشاهده نمایید.

جراحی بینی گوشتی در کاشان

بینی‌های گوشتی غضروف و استخوان نرمی دارند و دارای ظاهری پهن و کوتاه هستند. جراحی بینی گوشتی نسبت به جراحی بینی استخوانی کمی پیچیده‌تر است. در این عمل جراح برای رفع ضعف غضروف‌ها و استخوان‌ها گرافت گذاری می‌کند. با این کار غضروف‌های نرم بینی فرم می‌گیرند. برای اطلاع از هزینه جراحی بینی گوشتی در کاشان می‌توانید با شماره 09035669126 تماس بگیرید. یا از طریق پیج اینستاگرام دکتر سخی dr.nedasakhi@ و ارسال دایرکت مطلع شوید.

جراحی بینی طبیعی در کاشان

طبیعی بودن بینی یکی از روش‌های پر طرفدار در بین آقایان است. البته هستند بانوانی که دوست ندارند زیاد جلب توجه کنند. اما به صورت کلی این روش یک روش خوب برای زیبایی چهره و حفظ ظاهر طبیعی چهره است. مشکلاتی که در روش فانتزی مانند: (مشکلات تنفسی و…) وجود دارد در روش طبیعی وجود ندارد. برای انجام عمل بینی طبیعی می‌توانید با دکتر سخی مشاوره داشته باشید. در صورت تمایل می‌توانید از طریق ارسال دایرکت در اینستاگرام و یا مراجعه حضوری به مطب دکتر با ایشان مشورت نمایید.

جراحی بینی فانتزی در کاشان

در روش‌های جراحی بینی روشی با نام فانتزی و یا عروسکی وجود دارد. کسانی که به این روش علاقه دارند اکثرا بانوان جوان هستند که به دنبال زیبایی خاص هستند. هدف از جراحی بینی فانتزی کوچک کردن سایز و اندازه بینی است. همچنین بالا رفتن نوک بینی از مواردی هست که در جراحی بینی عروسکی یا فانتزی وجود دارد. البته این کوچک شدن می‌تواند باعث مشکلات تنفسی در فرد شود. داشتن مهارت و تخصص در عمل بینی فانتزی باعث می‌شود تا نتیجه نهایی خوب باشد. برای جراحی بینی عروسکی یا فانتزی می‌توانید به دکتر ندا سخی مراجعه نمایید.

نوع دیگری از جراحی بینی، فرم نیمه فانتزی است. سبک نیمه فانتزی در واقع تلفیقی از بینی طبیعی و فانتزی است. در این روش علاوه بر طبیعی بودن بینی، کمی قوس به سمت نوک بینی وجود دارد که نشان دهنده انجام عمل بینی است. روش نیمه فانتزی در بین زیباجویان خانم پرطرفدار است و به دلیل طبیعی بودن فرم بینی مشکلات تنفسی خاصی ایجاد نمی‌کند. اگر در کاشان یا اطراف کاشان زندگی می‌کنید می‌توانید برای جراحی بینی نیمه فانتزی به دکتر سخی مراجعه نمایید. در انتها لازم است بگوییم که می‌توانید برای جراحی گوش به دکتر سخی مراجعه نمایید.

دکتر ندا سخی

جراحی انحراف بینی در کاشان

سپتوپلاستی یا انحراف بینی از عمل‌های درمانی بینی است که برای بهبود تنفس انجام می‌شود. سپتوم در افراد بزرگ سال حدود ۷ سانتی متر است و جنس آن غضروف و استخوان است. این عضو بینی را به دو سوراخ تقسیم می‌نماید و نقش مهمی در جریان هوا دارد. در صورتی که سپتوم بینی کج و یا منحرف شده باشد باعث ایجاد اختلال در تنفس خواهد شد. مسدود شدن بینی نیز از دلایل کج بودن سپتوم است. با انجام عمل دماغ که سپتوپلاستی نام دارد این انحراف درمان می‌شود. در ضمن برای جراحی لوزه می‌توانید به دکتر سخی مراجعه نمایید.

برای تشخیص انحراف بینی از آندوسکوپی بینی کمک می‌گیرند. در واقع دستگاه آندوسکوپ یک دوربین ریز دارد که درون یک لوله است. برخی از افراد به دلیل انجراف بینی، ظاهر بینی‌شان هم تحت تاثیر قرار گرفته است. کج دیده شدن بینی یکی از تاثیرات انحراف بینی بر ظاهر بینی است. شما می‌توانید در روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهار شنبه به مطب دکتر سخی به آدرس کاشان میدان جهاد، ساختمان ستاره کرمانی مراجعه نمایید. برای تزریق بوتاکس در کاشان کلیک کنید.

جراحی پولیپ بینی در کاشان

پولیپ بینی چیست؟ به توده‌های غیر سرطانی و نرم پولیپ گفته می‌شود که در مسیر سینوس‌های بینی قرار می‌گیرند. البته پولیپ به دو صورت است، پولیپ خوش خیم که توسط افراد قابل تشخیص نیست و پولیپ. بدخیم که علائمی مانند مشکل در تنفس، سر درد و… را برای افراد ایجاد می‌کند. در ضمن نباید پولیپ را با سرما خوردگی اشتباه گرفت. برای درمان و یا تشخیص پولیپ بینی می‌توانید به مطب دکتر سخی در کاشان مراجعه نمایید.

تیم دکتر مجازی