انتشار این مقاله


بهترین تاخیری ایران

بهترین تاخیری همان محصولی است که شما بعد از استفاده نتیجه مطلوب را از آن بگیرید.

زود انزالی یک اختلال برای آقایان در رابطه جنسی است. یکی از شایع ترین مشکلات مردان در روابط جنسی است. که بیشتر از ۴۰درصد افراد با آن سروکار دارند.

زودانزالی مردان بیشتر بر اثر استرس و اضطراب آنهاست. ولی با روش های گوناگون و محصولات تاخیری تا حد زیادی از پیشرفت این مشکل جلوگیری کنید.

همانطور که گفته شد محصولات تاخیری بسیاری در بازار وجود دارد که برطرف کردن مشکل زودانزالی، به افزایش مدت زمان رابطه و افزایش کیفیت آن کمک بسیاری میکنند. در این مقاله به بهترین تاخیری ایران نگاهی می اندازیم، پس با سایت حس خوب تا آخر همراه باشید.

تاخیری چیست؟

زودانزالی یکی از شایع ترین مشکلات جنسی در آقایان است. که باعث اجتناب از برقراری رابطه جنسی و کاهش اعتماد به نفس در مردان میشود. تعاریف زیادی از انزال زودرس وجود دارد اما واضح ترین نشانه این است که ۶۰ تا ۹۰ ثانیه پس از دخول مرد ارضا میشود.

دلایلی که باعث میشود انزال زودتر از آن چیزی که پیش بینی شده اتفاق بیفتد بسیار متنوع است.

انواع تاخیری ها

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری های تاخیری حساسیت و بی حسی را از نقاط حساس آلت تناسلی کاهش میدهد و به همین دلیل انزال به تاخیر می افتد. ترکیبات اسپری های تاخیری لیدوکائین و بنزوکائین است، که این ترکیبات باعث ایجاد بی حسی شده و مقاربت جنسی را طولانی تر و با کیفیت تر میکنند.

اسپری های تاخیری در برخی از سایت ها و فروشگاه ها و داروخانه ها به نام اسپری لیدوکائین شناخته میشود، مزیت کاربردی که اسپری ها دارند این است که بدون نیاز به نسخه پزشک میتوانید برای خرید اسپری تاخیری به صورت آنلاین از حس خوب اقدام کنید. اسپری های تاخیری قیمت بسیار مناسبی دارند که کلیه افراد میتوانند به راحتی تهیه و استفاده کنند.

قیمت اسپری تاخیری

اسپری تاخیری برندهای بسیار زیادی دارد که قیمت شان در بین برندها متفاوت است. علاوه بر آن خرید اسپری تاخیری از فروشگاه های غیر معتبر ممکن است علاوه بر تقلبی بودن محصول قیمت آن هم گران تر باشد، از این رو بهتر است برای خرید اسپری تاخیری از فروشگاه ها و داروخانه های آنلاین معتبر خریداری کنید.

در بین تمامی فروشگاه ها و داروخانه های آنلاین فروشگاه حس خوب ارائه حضوری و آنلاین محصولات این امکان را به شما میدهد که علاوه بر مقایسه قیمت اسپری تاخیری برندهای متفاوت و همچنین از تخفیفات و کمپین های عالی برخوردار شوید.

قرص تاخیری یا اسپری تاخیری

زود انزالی یکی از اختلالات شایع بین مردان است که متاسفانه اکثرا از روی ناآگاهی به سمت قرص های تاخیری می روند که برخی از این قرص ها اعتیاد آور است که عوارض زیان باری به دنبال دارد.

در نظر داشته باشید که قرص های تاخیری اگر تحت نظر پزشک متخصص در یک دوره زمانی مشخص استفاده کنید .( یعنی استفاده خودسرانه قرص را نداشته باشیم.) و تحت درمان و کنترل باشیدو با خرید کاندوم تاخیری میتوانید به زود انزالی خود کمک کنید.

سالم ترین راه برای داشتن رابطه جنسی طولانی و با کیفیت، محصولات بهداشتی و موضعی است. شاید برای شما سوال باشد که قرص تاخیری یا اسپری تاخیری برای درمان مناسب است. هم قرص و هم اسپری عوارض و مزایایی دارد.

Tablets delay

هنگامی که اقایان تحریک جنسی را تجربه میکنند قرص تاخیری باعث افزایش جریان خون در اعضای تناسلی می شود و این باعث بهبود وضعیت جنسی اش میشود.

اما اسپری های تاخیری با کمترین عوارض ممکن برای کنترل و تاخیر در انزال یه ربع قبل از رابطه استفاده میشود، اسپری ها بر سطح پوست قرار میگیرند و نقاط حساس آلت تناسلی را کمی بی حس میکنند و این عمل باعث کنترل انزال بدون ایجاد مشکل ناتوانی جسمی، عمل جنسی را انجام دهند.

در پاسخ به اینکه قرص تاخیری بهتر است یا اسپری تاخیری بهترین راه حل بستگی به شرایط جسمی و روحی و روانی افراد دارد که از مشکل زودانزالی خود رنج میبرند. اگر به دنبال درمان مشکل ناتوانی جنسی خود هستید اسپری تاخیری یک کمک کننده فوق العاده برای کنترل انزال زودرس است.

اسپری تاخیری به عنوان یک محصول بدون نسخه و با عوارض جانبی کم در بین آقایان محبوبیت بیشتری دارد. اما این محبوبیت دلیل بر بهتر بودن اسپری تاخیری نیست.

زیرا قرص های تاخیری را هم برخی از افراد ترجیح میدهند و ممکن است برایشان موثر تر از دیگر محصولات باشد، پس انتخاب بهترین گزینه مشاوره با یک سکستراپیست است.

اسپری تاخیری کجا بزنیم؟

  • نکته اول( بعد از خرید اسپری تاخیری یا ژل تاخیری ) در هنگام استفاده از اسپری تاخیری یا ژل تاخیری شست و شوی کامل آلت تناسلی مردانه با آب و صابون است.
  • . بعد از شستشو منافذ پوستی شما بهتر باز شده، و باعث جذب بیشتر اسپری تاخیری می شود.
  • اسپری تاخیری را از فاصله ۴ الی ۱۰ سانتی متری برروی آلت تناسلی اسپری کنید.
  • توجه داشته باشید که آلت تناسلی باید در حالت نعوظ و محلول باید به قسمت کلاهک و زیر آلت اسپری شود.
  • همچنین اسپری کردن روی بدنه آلت کاملا بی فایده است.
  • اسپری کردن روی بیضه ها ممنوع است!
  • همچنین باید مواظب باشید؛ اسپری وارد مجاری ادراری نشود.
  • محلول را به ناحیه مجاز اسپری کرده و صبر کرده تا خشک شود و عمل کند.
  • اگر کافی نبود یک بار دیگر اسپری کنید. امّا به هیچ وجه میزان زیادی را به یک باره اسپری نکنید!
  • به خاطر داشته باشید که اسپری کردن را باید ۱۵ دقیقه قبل از عمل دخول انجام دهید در غیر این صورت ترشحات واژنی، مواد را از روی آلت پاک خواهند کرد. همچنین انتقال مواد به واژن بانوان توصیه نمی شود.
  • توصیه حس خوب این است که حتما در صورت بروز حساسیت و سوزش و خارش، حتما با پزشک مشورت کنید.

کرم تاخیری پلونکس

کرم تاخیری پولونکس یک محصول که به طور اختصاصی برای کاهش حساسیت و تأخیر در انزال طراحی شده است.

  1. تاخیر در انزال بدون احساس بی حسی و کرختی
  2. کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
  3. افزایش مدت زمان رابطه
  4. تحت لیسانس آلمان
  5. افزایش فرمان قدرتمند برای کنترل انزال
  6. کمک به کاهش حساسیت در ناحیه قلع و زیر برجستگی ها
  7. باعث افزایش تحریک در ناحیه تناسلی مردانه می شود
  8. تأخیر در انزال
  9. کمک به افزایش مقاومت جنسی
  10. افزایش زمان ماندگاری برای لذت بردن از رابطه جنسی
  11. کمک به بهبود عملکرد جنسی
  12. کاهش حساسیت و احساس سرخی و خارش در ناحیه تناسلی
  13. استفاده آسان و بدون عوارض جانبی
  14. قابل استفاده برای افرادی که با مشکلاتی مانند انزال زودرس و یا حساسیت ناحیه تناسلی مواجه هستند.
plonex

کلام آخر

بهترین تاخیری همان محصولی است که شما بعد از استفاده نتیجه مطلوب را از آن گرفته ایید است. محصولات تاخیری تضمینی نیستند شما باید استفاده کنید ببینید که چه محصولی روی بدن شما بهتر جواب  میدهد، هر محصول برای بدن هرکسی تاثیری متفاوت دارد.

تیم دکتر مجازی