انتشار این مقاله


مشاوره برندگان لاتاری گرین کارت امریکا

اگر در لاتاری ثبت‌نام کرده‌اید و هنگام اعلام نتایج جزو برنده‌شدگان بودید، باید برای مراحل بعد از قبولی آماده شوید. به برندگان لاتاری یک سال زمان داده شده تا بتوانند مدارک خود را آماده کنند؛ اما بهتر است از همان روزهای اول شروع به آماده‌سازی مدارک کنید. ازآنجایی‌که روند آماده‌سازی مدارک و آماده‌شدن برای لاتاری […]

اگر در لاتاری ثبت‌نام کرده‌اید و هنگام اعلام نتایج جزو برنده‌شدگان بودید، باید برای مراحل بعد از قبولی آماده شوید. به برندگان لاتاری یک سال زمان داده شده تا بتوانند مدارک خود را آماده کنند؛ اما بهتر است از همان روزهای اول شروع به آماده‌سازی مدارک کنید. ازآنجایی‌که روند آماده‌سازی مدارک و آماده‌شدن برای لاتاری برای افراد پر از سوال و چالش است، در این مطلب قصد داریم راجع‌به این روند بیشتر صحبت کنیم و راهنمایی‌هایی کاربردی برای مشاوره برندگان لاتاری گرین کارت امریکا ارائه دهیم.

اقداماتی برای بعد از برنده‌شدن در لاتاری

بعد از برنده‌شدن باید یک‌سری مراحل را تا اخذ ویزا طی کنید. فراموش نکنید که برای اخذ ویزا باید اقدامات مربوطه را دقیق و صحیح اجرا کنید. هرچه این اقدامات اصولی‌‌تر پیش بروند، احتمال اخذ ویزای شما بالاتر خواهد رفت. برای دریافت ویزا باید مراحلی که در ادامه می‌آوریم را به‌ترتیب انجام دهید.

پرکردن فرم ds 260

در گام اول شما باید فرم ds 260 را پر کنید. فرم باید حتما به زبان انگلیسی پر شود و تمامی اطلاعات خواسته‌شده کامل و جامع ارائه شود. وضعیت تاهل، سوابق کیفری، محل کار و تحصیل، ازجمله مهم‌ترین سوالاتی هستند که در این فرم باید به آن‌ها پاسخ دهید. پرکردن این فرم بسیار حساس است و نباید هیچگونه اشتباهی در روند آن انجام دهید؛ درغیر این‌صورت شانس دریافت ویزای شما کم خواهد شد؛ به‌همین دلیل در مشاوره برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا، از افراد خواسته می‌شود پرکردن فرم را به دست کارشناسان باتجربه در این زمینه بسپارند.

توجه کنید که برای هرکدام از اعضای خانواده باید به‌شکل جداگانه یک فرم پر کنید. کارشناسان مجموعه کارت سبز آماده خدمات‌رسانی در این مرحله هستند. کارشناسان این مجموعه سال‌ها سابقه در حوزه اخذ ویزای آمریکا با روش‌های مختلف دارند؛ به‌همین دلیل با چالش‌ها و مراحل اخذ ویزا به تمامی روش‌ها مسلط هستند.

تهیه و ترجمه مدارک

گام بعدی مربوط‌به مدارک شماست. قبل از تاریخ مصاحبه باید مدارک مربوطه که شامل پاسپورت، شناسنامه، سابقه‌ کار، مدارک ازدواج یا طلاق، کارت پایان خدمت یا معافیت، تمکن مالی و اسپانسر هستند را آماده کنید.

گواهی تمکن مالی و اسپانسر

یکی دیگر از مدارک مهم، گواهی تمکن مالی است. با ارائه گواهی تمکن، شما این موضوع را ثابت می‌کنید که واجد شرایط زندگی در کشور آمریکا هستید. در روند مشاوره برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا، باتوجه‌به شرایط زندگی شما، بهترین گواهی تمکن مالی جهت ارائه در سفارت انتخاب می‌شود. گواهی تمکن می‌تواند سند ملک، حساب بانکی، گرفتن اسپانسر و … باشد.

واکسیناسیون و اقدامات پزشکی

قبل از مصاحبه باید واکسیناسیون انجام شود. توجه کنید که برای واکسیناسیون فقط باید به برخی مراکز خاص مراجعه کنید. بعد از پایان واکسیناسیون، برگه زرد تزریق واکسن به شما داده می‌شود که باید آن را به پزشک معتمد سفارت تحویل دهید. برای اطلاع از لیست واکسن‌های ضروری برای لاتاری می‌توانید با کارشناسان مجموعه کارت سبز تماس بگیرید.

معاینه پزشکی از دیگر اقداماتی است که باید آن را در مراکز خاص انجام دهید. این معاینات باید توسط پزشک معتمد سفارت انجام شود. در طی معاینات پزشکی و با نظر کمیسیون باید تعیین شود که شما و خانواده‌تان بیماری خاصی که مانع ورود به آمریکا می‌شود را ندارید. در مشاوره برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا تمامی مدارک و شرایط شما از قبل بررسی می‌شود تا برای اخذ ویزا ریسک خاصی نداشته باشید.

مصاحبه سفارت

بعد از آن‌که مراحل قبلی را پشت‌سر گذاشتید، باید به سراغ مرحله مصاحبه بروید. در زمان مصاحبه باید اصل مدارک مربوط‌به لاتاری، دعوت‌نامه و نتایج کمیسیون پزشکی را ارائه دهید. هزینه ویزا برای هر نفر ۳۳۰ دلار در نظر گرفته شده‌است که باید آن را در سفارتخانه پرداخت کنید؛ البته پرداخت این هزینه به معنی قطعی‌شدن دریافت ویزا نیست. برای مرحله مصاحبه یکسری سوالات مشخص و استانداردی از افراد پرسیده می‌شود؛ برای مثال ممکن است از یک زوج سوالات روتینی پرسیده شود تا مشخص شود رابطه بین آن‌ها صوری نیست. به بیان ساده‌‌تر در مصاحبه ویزا قصد مصاحبه‌کننده این است که اطلاعات ثبت‌شده را با واقعیت زندگی شما تطبیق دهد. مشاوره برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا قبل از اقدام برای هرکاری کمک می‌کند تا این مسیر را آسان‌‌تر طی کنید.

برای مصاحبه لاتاری کدام سفارت بهتر است؟

معمولا مصاحبه ایرانیان برای لاتاری در ابوظبی، ارمنستان و آنکارا انجام می‌شود. برای آن‌که بهترین سفارت را انتخاب کنید، بهتر است با کارشناسان خبره در این زمینه مشورت انجام دهید. کارشناسان باتوجه‌به شرایط زندگی شما و همچنین تجارت قبلی که دارند، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنند.

استفاده از خدمات مشاوره برای اخذ ویزا ضرورت دارد؟

برای اخذ ویزای مهاجرتی باید مراحل مختلفی را پشت‌سر بگذارید. درصورتی‌که هرکدام از این مراحل را به شیوه‌ای غلط یا ناقص انجام دهید، در روند اخذ ویزای لاتاری دچار مشکل می‌شوید. ازآنجایی‌که افراد اغلب در این زمینه تجربه کافی را ندارند، توصیه می‌شود از خدمات یک موسسه مهاجرتی معتبر استفاده کنید. در صورت استفاده از خدمات مشاوره برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا، مسیر برای شما آسان‌‌تر خواهد شد؛ زیرا کارشناسان برای هر مرحله و آماده‌سازی مدارک به شما نکات مهمی را گوشزد می‌کنند.

موسسه مهاجرتی کارت سبز یکی از معتبرترین مراکز مهاجرتی در ایران است که می‌توانید برای اخذ ویزای لاتاری و سایر انواع ویزای آمریکا به آن مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه به تمامی مراحل برای اخذ ویزای آمریکا مسلط هستند؛ به‌همین دلیل ریسک ریجکت شدن ویزا را از پرونده شما حذف می‌کنند. فرصت مهاجرت با لاتاری، یک شانس فوق‌العاده است که شاید به دفعات زیادی در زندگی فرد رخ ندهد؛ بنابراین، نباید با سهل‌انگاری این شانس طلایی را از بین برد.

کلام آخر

بعد از آن‌که افراد در لاتاری برنده شدند، باید اقدامات مختلفی را انجام دهند. در این مقاله راجع‌به مراحل بعد از برنده‌شدن در لاتاری صحبت کردیم. درصورتی‌که برنده خوش‌شانس لاتاری بودید، حتما تمامی مراحل را بادقت انجام دهید. با استفاده از خدمات مشاوره برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا در مجموعه کارت سبز می‌توانید روند اخذ ویزای لاتاری را به بهترین شکل‌ممکن طی کنید. کارشناسان این مجموعه آماده ارائه خدمات مختلف برای اخذ آسان‌تر ویزای لاتاری برای مشتریان هستند.

برچسب ها : مشاوره برندگان لاتاری