انتشار این مقاله


راهنمای خرید شامپوی سگ [ بهترین شامپو سگ ]

مقاله راهنمای خرید شامپوی سگ از پت شاپ حامی پت، به معرفی شامپوی سگ و انواع آن؛ همچنین انتخاب و خرید بهترین شامپوی سگ برای استحمام سگ می‌پردازیم. در ادامه نیز چند شامپوی سگ از پت شاپ حامی پت معرفی خواهد شد. این شامپوهای سگ جزء بهترین شامپو سگ پت شاپ حامی پت هستند.

راهنمای خرید شامپوی سگ [ بهترین شامپو سگ ] - پت شاپ حامی پت

مقاله راهنمای خرید شامپوی سگ از پت شاپ حامی پت، به معرفی شامپوی سگ و انواع آن؛ همچنین انتخاب و خرید بهترین شامپوی سگ برای استحمام سگ می‌پردازیم. در ادامه نیز چند شامپوی سگ از پت شاپ حامی پت معرفی خواهد شد. این شامپوهای سگ جزء بهترین شامپو سگ پت شاپ حامی پت هستند.

حتی سگ‌هایی که در نظرشان استحمام‌کردن، مجازاتی مشقت‌بار و غیرمعمول ‌است، باید هرزگاهی شست‌وشو شوند. در حالی که برخی از سگ‌ها با موهای کوتاه می‌توانند تنها با استفاده از آب‌کشی از آن قسر در بروند، بیشتر سگ‌ها به شامپو نیاز دارند.

چرا سگ‌ها به شامپوی مخصوص خودشان نیاز دارند؟ چرا آن‌ها نباید از همان شامپوی شما یا کودکتان استفاده کنند؟ در این مقاله راهنمای خرید شامپوی سگ از پت شاپ آنلاین حامی به بررسی شامپوی سگ، انواع آن و راهنمای انتخاب بهترین شامپوی سگ می پردازیم.

درواقع، شامپوهای انسان می‌توانند به موی سگ آسیب برسانند.تولید‌کنندگان شامپو سگ می‌گویند که محصولات آنها به میزانی ملایم‌اند که، از پاک شدن چربی‌های طبیعی موی سگ جلوگیری نموده، اما به اندازه کافی برای زدودن کثیفی‌ها مناسب‌اند.

و در اینجا موردی وجود دارد که ممکن است در مورد روش‌های روتین زیبایی‌تان احساس خوبی در شما ایجاد نکند: برخی از شامپوهای مختص موهای انسان، ممکن است پوست سگ شما را تحریک کنند و ممکن است حاوی پاک‌کننده‌های قوی‌تری باشند.

بنابراین از شامپوهایی با برچسب مخصوص سگ‌ها یا شامپوهای ملایم کودک انسان به توصیه دامپزشک‌تان استفاده کنید. در این مقاله راهنمای خرید شامپو سگ از پت شاپ حامی پت نکته‌ای است که باید در مورد شامپوی سگ بدانید.

بهترین شامپو، شامپویی است که متناسب با نیاز شما طراحی شده باشد

بهترین شامپو سگ - پت شاپ حامی پت

به همان نسبت تنوع شامپوهای انسانی، انواع مختلفی از شامپوهای سگ موجود است. بهترین روش برای تشخیص این‌که سگ شما به کدام یک نیاز دارد، مشورت‌نمودن با دامپزشک یا پیرایشگر حرفه‌ای حیوان‌تان است.

برخی از شامپوهای سگ برای انواع خاصی از موها طراحی شده‌اند و برخی به طور خاص برای توله سگ‌ها مناسب‌اند. نکات بسیاری را باید در نظر گرفت!

در اینجا تعدادی از انواع شامپوی سگ که ممکن است در جستجوی آن‌ها باشید ذکر شده‌است:

  • ضد سوزش چشم : همانند شامپو بچه، شامپوهای بسیار ملایمی برای توله سگ هم موجود است.
  • براق‌کننده/سفید‌کننده : این مدل‌ها مناسب سگ‌هایی است که قرار است بعد از حمام روشن ‌و ‌درخشان شوند، بر خلاف حالت آشفته بژی که قبلا داشتند.
  • بدون نیاز به آب یا بدون شستشو : استفاده از شامپو یا پودر‌خشک، حداقل میزان آلودگی را می‌زداید، اما آنها فقط به عنوان راهکار سطحی در نظر گرفته شده‌اند. سگ شما به میزان‌کافی از آلاینده‌ها پاک نشده، و چند روز بعد، موی بدنش ممکن ‌است حتی کثیف‌تر یا چسبنده‌تر از قبل از استفاده از محصول به نظر برسد.
  • خوشبو کننده : این شامپوها ایده بسیار خوبی برای سگی است که به تازگی در لاشه جانوری یا مدفوع‌تازه غلتیده است. یا اگر می خواهید سگتان را به میهمانی ببرید، استفاده از خوشبو کننده سگ باعث جذابیت بیش از حد سگتان خواهد شد.

شامپوهای دارویی برای موارد خاص

شامپوهای دارویی می‌توانند به شما در مقابله با مشکلات خاصی کمک کنند – مانند ضد کک بودن، کاهش خارش و التیام کچلی. اما به دلیل این واقعیت ساده که، برای اینکه کاملاً مؤثر باشند، بیشتر آنها باید ۱۰ دقیقه قبل از شستشو روی سگ شما بمانند، استفاده از آنها مشکل‌تر است.

این ۱۰ دقیقه ثابت برای سگ خیسانده‌شده مرطوب، بدبو و موجب آزردگی‌ست؛ چرا که در نظرش ۳۰ ثانیه هم حتی زمان زیادی است. بنابراین قبل از شروع کار، کف حمام را با حوله های فراوان بپوشانید.

در اینجا چند نوع شامپو دارویی برای سگ ذکر شده ‌است :

  • کک و کنه : این شامپوها به دور نگه داشتن انگل‌ها کمک می‌کنند. برخی از آنها ضد شپش نیز هستند.
  • ضد آلرژی : اگر سگ‌هایی با آلرژی یا حساسیت به عطرها یا سایر مواد موجود در شامپوهای معمولی دارید، یکی از این شامپوها را تهیه کنید.
  • ضد خارش : این شامپوها حاوی خواص ضد خارش و ضد التهابی مانند هیدروکورتیزون یا لیدوکائین هستند. شما می توانید اکثر آنها را بدون نسخه خریداری کنید.
  • نسخه ای : برای برخی از شرایط، مانند جرب، دامپزشک شما ممکن است شامپوی دارویی را به عنوان پروسه‌ای از درمان تجویز کند.

پیشنهاد پت شاپ حامی پت برای خرید شامپو ضد کک و کنه سگ

شامپو سگ ضد کک و کنه Red Spring مدل S5؛ شامپو تخصصی مخصوص سگ ضد کک و کنه. شامپو سگ ضد کک و کنه Red Spring با بهره گیری از بهترین مواد اولیه جهت بهبود سلامت و بهداشت پوست و موی سگ های نژادهای مختلف تهیه شده است که با توجه به مواد ضد کک و کنه موجود در فرمول شامپو سگ ضد کک و کنه باعث دفع کک، کنه، جرب و سایر انگل های خارجی از حیوان می شود.

خرید شامپو ضد کک و کنه سگ رداسپرینگ از پت شاپ حامی پت

خرید شامپو ضد کک و کنه سگ رداسپرینگ از پت شاپ حامی پت

اکنون با خیال راحت می توانید شامپو سگ ضد کک و کنه Red Spring مدل S5 از پت شاپ آنلاین حامی پت به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید. اگر نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید، حتما با مشاورین پت شاپ حامی پت در تماس باشید. ما برای از بین بردن کک و کنه از پوست و موی سگ شما بهترین شامپوی ضد کک و کنه از برند رداسپرینگ را در پت شاپ حامی پت عرضه می کنیم. پس با خرید این محصول با اطمینان و خیالی آسوده به جنگ کک و کنه در پوست و موی سگ بروید.

خرید بهترین شامپو سگ از پت شاپ حامی پت

بهترین شامپو سگ در پت شاپ حامی پت

بهترین شامپو سگ در پت شاپ حامی پت

در پت شاپ حامی پت به دلیل اهمیت بالای بهداشت سگ، ما شامپو سگ موجود در پت شاپ حامی پت را از برترین برند بازار تامین و عرضه می کنیم. در جدول زیر لیستی از بهترین شامپوی سگ از برند رد اسپرینگ آورده شده. این محصولات با بهترین قیمت در حامی پت به مشتریان عزیز عرضه می شود.

نام شامپو سگحجم
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره سیب ترش مدل U5۸۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره آدامس مدل U9۸۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره کارامل مدل U8۸۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره سیب ترش مدل U5 ۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره آدامس مدل U9۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره کارامل مدل U8۲۵۰ml
شامپو کراتینه مخصوص سگ با موهای فر و مجعد با رایحه اوشن مدل S9۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره بلوبری مدل U6۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با رایحه اوشن مدل U7۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با رایحه اوشن مدل U7۸۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره بلوبری مدل U6۸۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره لاوندر مدل U1۸۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره نارگیل مدل U4۸۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره فندق مدل U3۸۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره انبه مدل U2۸۵۰ml
شامپو تخصصی مخصوص توله سگ مدل S8۲۵۰ml
شامپو تخصصی مخصوص سگ با موهای حساس با عصاره آلوئه ورا مدل S7۲۵۰ml
شامپو تخصصی مخصوص سگ با خاصیت ضد عفونی کننده با عصاره کاج مدل S6۲۵۰ml
شامپو تخصصی مخصوص سگ ضد کک و کنه مدل S5۲۵۰ml
شامپو تخصصی مخصوص سگ ۲ در ۱ با عصاره فندق مدل S4۲۵۰ml
شامپو تخصصی مخصوص سگ مناسب موهای سفید و روشن مدل S3۲۵۰ml
شامپو تخصصی مخصوص سگ مناسب موهای قهوه ای و طلایی مدل S2۲۵۰ml
شامپو تخصصی مخصوص سگ مناسب موهای مشکی و تیره مدل S1۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره خیار مدل U5۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره انبه مدل U2۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره فندق مدل U3۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره نارگیل مدل U4۲۵۰ml
شامپو روزانه مخصوص سگ مناسب انواع مو با عصاره لاوندر مدل U1۲۵۰ml

بهترین محصولات لوسیون سگ در پت شاپ حامی پت

علاوه بر محصولات شامپو سگ، پت شاپ حامی پت محصولات لوسیون سگ از برند رداسپرینگ را نیز عرضه می کند.

محصولات لوسیون رد اسپرینگ شامل لوسیون سگ و گربه می باشد. با خرید هر یک از محصولات لوسیون بدن سگ و گربه از پت شاپ حامی پت؛ در واقع می توانید این محصولات لوسیون را هم برای بدن گربه و هم برای بدن سگ استفاده کنید.

خرید لوسیون سگ از پت شاپ حامی پت

محصولات لوسیون بدن سگ و گربه از برند رد اسپرینگ موجود در پت شاپ حامی پت با فرمولاسیونی منحصر به فرد و با بهره گیری از مرغوب ترین مواد اولیه جهت تقویت سلامت پوست و موی سگ و گربه طراحی و تولید شده اند. که موجب درخشندگی، نرمی، لطافت و مقاومت بیشتر پوست و موی حیوانات خانگی شما می شوند.

در جدول زیرمحصولات با مشخصات مربوط به لوسیون مخصوص سگ و گربه در پت شاپ حامی پت درج شده است:

نام لوسیون مخصوص سگ و گربه رد اسپرینگحجم
لوسیون بدن گابریل برای سگ و گربه های جنتلمن حاوی روغن جوجوبا۲۵۰ml
لوسیون بدن برناردو برای سگ و گربه های جنتلمن حاوی روغن آرگان۲۵۰ml
لوسیون بدن ژوزفین برای سگ و گربه های لیدی حاوی روغن آرگان۲۵۰ml
لوسیون بدن کاترینا برای سگ و گربه های لیدی حاوی روغن جوجوبا۲۵۰ml
لوسیون بدن آنجلا برای سگ و گربه های لیدی حاوی روغن آرگان۲۵۰ml
لوسیون بدن لیون برای سگ و گربه های لیدی حاوی روغن آرگان۲۵۰ml

چگونه سگ را به درستی حمام کنیم

در مجله پت شاپ حامی پت به موضوع چگونه سگ را حمام کنیم پرداخته ایم. در اینجا تکنیک های شستشوی سگ را به نقل از حامی پت می آوریم. پیشنهاد می کنیم برای مطالعه کامل این مقاله در پت شاپ حامی پت به چگونه سگ را حمام کنیم مراجعه کنید. اما در ادامه تکنیک های حمام کردن سگ :

چگونه سگ را به درستی حمام کنیم - آموزش حمام کردن سگ - پت شاپ حامی پت

وقتی مکان مناسب را انتخاب کردید و محصولات مناسب را آماده کردید، سپس خوش‌گذرانی واقعی شروع می‌شود. ترتیب حمامی که حرفه‌ای‌های ما توصیه می‌کنند به این شکل است:

سگ خود را در وان قرار دهید

سگتان را با گول زدن داخل وان ببرید یا مستقیماً سگ را داخل وان بگذارید. برای اینکار از تشویقی سگ استفاده کنید، تشویقی‌ها بهترین راه برای یک شروع عالی هستند!

شامپو را رقیق کنید

شامپو را با آب رقیق کنید. سعی کنید کمی شامپو را به یک‌ کاسه پر از آب اضافه کنید یا شامپو را در یک محفظه که حاوی آب است بریزید. افزودن آب به شامپو باعث ایجاد حباب و پخش بهتر آن می‌شود.

بیشتر شامپوها غلیظ هستند و اضافه کردن آب می‌تواند استفاده از آن‌ها را آسان‌تر کند.

سگ خود را خیس کنید

سگ خود را کاملاً با آب گرم خیس کنید.

شامپو دو بار

شامپو کردن سگ را دو بار انجام دهید. در بار اول، شامپو باعث می‌شود گردوغبارها پاک شوند. در بار دوم، شما واقعاً پوست را می‌شویید و همه آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه از سطح پوست و مو پاک می‌شوند. از اسفنج لوفا برای بهتر پخش کردن شامپو استفاده کنید.

حواستان به‌جاهایی مانند پنجه‌های پاها، زیر بغل‌ها و شکم جمع باشد و از آن‌ها غافل نشوید. به‌ویژه، این تجربه را لذت‌بخش کنید. «می‌توانید از دستان خود برای ماساژ دادن کل بدن سگ استفاده کنید. و اگر این کار را انجام دهید و از آب گرم استفاده کنید و سگ جایی باشد که گرم است، برای سگ تجربه‌ای شاد و لذت‌بخش خواهد بود.»

وضعیت

از نرم کننده استفاده کنید. بگذارید چند دقیقه روی پوست بماند و سپس بشویید.

آبکشی درست

آبکشی صحیح سگ بعد از حمام کردن سگ

تا زمانی که هیچ محصولی در مو باقی نماند، خوب شستشو دهید. «شما باید واقعاً آن‌ها را خوب بشورید، اما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تمام صابون و شامپو شسته شده است. این احتمالاً مهم‌ترین چیز است».

زیرا اگر تمام صابون از سطح پوست پاک نشود، صابون باقی‌مانده باعث تحریک می‌شود. این از حمام نکردن بدتر است.

نحوه شستن سر و صورت سگ

شستشوی سر سگ یکی از مشکل‌ترین بخش‌های حمام سگ است. نباید صابون یا آب به مناطق حساس مانند گوش‌ها، بینی و چشمان سگ شما برسد.

این بخش را برای آخرین مرحله حمام نگه‌دارید و از یک دستمال تمیز برای تمیز کردن صورت حیوان خانگیتان استفاده کنید.

دستمال را در آب‌صابونی خیس کرده، به‌دقت سر و صورت سگ خود را بشویید، سپس دستمال تمیزی را در آب تمیز فرو کنید و از آن برای شستشو استفاده کنید.

«شما باید مطمئن شوید که تمام صابون از این مناطق پاک‌شده است»

حتی اگر از یک شامپوی مخصوص توله‌سگ استفاده کنید که برای چشمان سوزش ندارد، شامپو همچنان ممکن است آن‌ها را آزار دهد، بنابراین بهتر است تا حد ممکن از برخورد شامپو با چشم‌ها پرهیز کنید. اگر شامپو وارد چشم سگ شما شد، بهتر است یک مایع شستشو چشم در دسترس داشته باشید که بتوانید از آن استفاده کنید. اگر چشم سگ شما کثیف است و نیاز به شستشو دارد، آن‌ها را مرطوب کنید و سپس از یک مسواک نرم برای پاک کردن اطراف چشم‌ها استفاده کنید.

بعد از حمام چه باید کرد

ابتدا، سعی کنید سگ خود را به بهترین شکل با حوله خشک‌ کنید. سپس از یک سشوار مخصوص سگ یا یک سشوار انسانی با تنظیمات باد متوسط یا سرد استفاده کنید.

بعد از حمام سگ چه باید کرد - آموزش حمام کردن سگ - پت شاپ حامی پت

در مقاله آموزش حمام کردن سگ در پت شاپ حامی پت به نکات بیشتری اشاره شده که حتما پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه کنید.

چگونه سگ را به درستی حمام کنیم [با راهنمایی یک آرایشگر حرفه ای]

خرید ملزومات سگ خانگی از پت شاپ سگ حامی پت

علاوه بر خرید شامپو سگ، سایر ملزومات سگ خانگی را می‌توانید از پت شاپ سگ حامی پت سفارش دهید.

در پت شاپ سگ حامی پت محصولات زیر عرضه می‌شود:

  • باکس حمل و نگهداری سگ
  • ظرف آب و غذا مخصوص سگ
  • غذای سگ
  • تشک جای خواب سگ
  • تشویقی سگ
  • محصولات ضد کک و کنه سگ
  • پرزگیر سگ
  • کلیکر سگ
  • قمقمه آب مخصوص سگ
  • مت زیر انداز ظرف آب و غذای سگ
  • انواع اسباب بازی مخصوص سگ
  • پارک سگ
  • پد آموزش ادرار سگ
  • آرایشی و بهداشتی سگ (شامپوی سگ، لوسیون مخصوص سگ، اسپری بدن سگ، برس سگ، ناخن گیر سگ، مسواک و خمیر دندان)
  • قلاده سگ و پلاک هویتی مخصوص سگ

محصولات پت شاپ سگ حامی پت در آدرس زیر می‌توانید مشاهده و ثبت سفارش کنید:

https://haamipet.ir/product-category/dog/

بهترین پت شاپ تهران پت شاپ حامی پت

بهترین پت شاپ تهران پت شاپ حامی پت

پت شاپ حامی پت به عنوان بهترین پت شاپ تهران با تضمین کیفیت و بهترین قیمت دلائل دیگری که باعث می شود حامی پت را بهترین پت شاپ تهران باشد:

  • تنوع محصولات : پت شاپ حامی پت با ارائه گسترده‌ترین مجموعه محصولات از جمله غذای باکیفیت، اسباب بازی، لوازم بهداشتی، پوشاک و … برای انواع حیوانات خانگی، تمامی نیازهای شما را در یک مکان برآورده می‌کند.
  • کیفیت برتر : حامی پت به ارائه محصولات با کیفیت و از برندهای معتبر اهتمام دارد. سلامت و امنیت حیوان خانگی شما برای ما در اولویت است و به همین دلیل تمامی محصولات قبل از عرضه به دقت بررسی و از نظر کیفیت تایید می‌شوند.
  • قیمت مناسب : حامی پت می‌داند که هزینه‌های نگهداری از حیوان خانگی می‌تواند بالا باشد. به همین دلیل همواره تلاش می‌کند تا محصولات خود را با قیمت‌های مناسب و منصفانه به مشتریان ارائه دهد.
  • مشتری مداری : در حامی پت مشتری در اولویت است. ما همواره تلاش می‌کنیم تا بهترین تجربه را برای مشتریان خود فراهم کنیم. پرسنل مجرب و خوش‌برخورد ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در زمینه انتخاب بهترین محصولات برای حیوان خانگی شما هستند.
  • خدمات آنلاین : شما می‌توانید به راحتی و از طریق وب سایت حامی پت محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل سکونت خود تحویل بگیرید. همچنین امکان پیگیری سفارش و مطالعه نظرات مشتریان دیگر نیز در محیط آنلاین فراهم است.
  • مسئولیت اجتماعی : حامی پت متعهد به حمایت از حیوانات بی‌سرپناه است. ما درصد قابل توجهی از سود خود را به پناهگاه‌های حیوانات اهدا می‌کنیم و همواره در تلاش هستیم تا به بهبود شرایط زندگی حیوانات بی‌سرپناه کمک کنیم.

علاوه بر موارد ذکر شده، برخی دیگر از مزایای پت شاپ حامی پت به عنوان فروشگاه لوازم حیوانات خانگی عبارتند از:

  • فضای دلنشین : فروشگاه حامی پت محیطی آرام و مناسب برای شما و حیوان خانگی‌تان فراهم کرده‌ است.
  • امکان بازدید حیوانات : در پت شاپ حامی پت امکان بازدید و بازی با حیوانات خانگی در فروشگاه فراهم شده است.

با پت شاپ حامی پت؛ بهترین پت شاپ تهران می‌توانید مطمئن باشید که بهترین محصولات و خدمات را برای حیوان خانگی خود دریافت می‌کنید.

بخش اعظمی از درآمد این مجموعه صرف حمایت از حیوانات بی سرپرست (درمان ، عقیم سازی،غذارسانی)می گردد، پس با خرید و معرفی مجموعه حامی پت به دوستانت تو هم در این کار خیر شریک خواهی بود.

  • آدرس وبسایت پت شاپ آنلاین حامی پت  https://haamipet.ir
  • آدرس پیج حامی پت در اینستاگرام  https://www.instagram.com/haami.pet/
  • پشتیبانی حامی پت در تلگرام  https://t.me/Haamipet_support
  • پشتیبانی حامی پت در واتساپ  https://wa.me/989210468117
  • حامی پت در شبکه اجتماعی توییتر ( ایکس )  https://twitter.com/HaamiPet
  • شماره تماس پشتیبانی حامی پت  09210468117
  • آدرس پت شاپ حیوانات خانگی در تهران – پت شاپ حضوری حامی پت : تهران ،هنگام ، چهارراه استقلال بطرف شهرک امید ، بین خیابان سروش و مظفری نیا ، پلاک۱۹۶،طبقه روی همکف