انتشار این مقاله


استخدام بیمارستان چشم پزشکی نور (راهنمای ارسال فرم استخدام)

معرفی بیمارستان چشم پزشکی نور+ شرایط استخدام بیمارستان چشم پزشکی نور، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تخصصی چشم پزشکی در ایران، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در این حوزه، نقش به‌سزایی در ارتقاء سطح سلامت چشم و بینایی جامعه ایفا کرده است. این بیمارستان از سال ۱۳۸۶با هدف ارائه […]

معرفی بیمارستان چشم پزشکی نور+ شرایط استخدام

بیمارستان چشم پزشکی نور، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تخصصی چشم پزشکی در ایران، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در این حوزه، نقش به‌سزایی در ارتقاء سطح سلامت چشم و بینایی جامعه ایفا کرده است. این بیمارستان از سال ۱۳۸۶با هدف ارائه خدمات تخصصی به جامعه آغاز به کار کرد و هم اکنون به یکی از مراکز پیشرو در عرصه چشم پزشکی تبدیل شده است. بیمارستان چشم پزشکی نور در زمینه‌هایی نظیر درمان بیماری‌های شبکیه، کنترل و مدیریت گلوکوم، جراحی‌های کاتاراکت و اصلاح انکساری چشم و… برخوردار از تخصص‌های فراوانی است. استفاده از تکنیک‌های پیشرفته جراحی و امکانات پس از جراحی مدرن، این بیمارستان را به یکی از مراکز برتر در حوزه چشم‌پزشکی تبدیل کرده است.

شعبات و سایر مراکز بیمارستان چشم پزشکی نور

بیمارستان نور دارای چندین زیرمجموعه که شامل بیمارستان نور البرز، بیمارستان نور فردیس، بیمارستان نور شهرری، کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور مطهری و کلینیک فوق‌تخصصی ایرانیان در شهر مسقط عمان می‌باشد. این شعبات به منظور تسهیل دسترسی مراجعه‌کنندگان به خدمات چشم‌پزشکی مدرن و کامل تأسیس شده‌اند.

آدرس بیمارستان چشم پزشکی نور و شعبات آن

۱- آدرس بیمارستان چشم پزشکی نور اصلی: تهران- خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از ظفر،ابتدای بلوار اسفندیار، پلاک۹۶ و پلاک۸۲

۲- آدرس بیمارستان چشم پزشکی نور البرز:  جهانشهر میدان هلال احمر، بیمارستان چشم پزشکی نور

۳- آدرس کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور مطهری: مطهری ، بعد از چهار راه سهروردی ، خیابان شهید یوسفیان ، شماره ۱۲۱

۴- آدرس کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور فردیس: فردیس بین فلکه سوم و چهارم ابتدای خیابان ۳۹

۵- آدرس کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور ری: شهرری- خیابان فدائیان اسلام جنوب-بین سه راه پل سیمان و بلوار شهید کریمی پلاک ۴۲۵

اسامی چشم پزشکان کلینیک نور

کادر پزشکی بیمارستان نور شامل چهره‌های شناخته‌شده و برجسته در حوزه چشم‌پزشکی است که با دانش علمی و تجربه بالینی برجسته، خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می‌دهند. از جمله پزشکان متخصص این بیمارستان میتوان به دکتر سید حسن هاشمی (فوق تخصص قرنیه)، دکتر هوشنگ فقیهی (فوق تخصص شبکیه، ویتره و رتین)، دکتر منصور طاهرزاده (متخصص و جراح)، دکتر شکیبا عباداللهی (فوق تخصص قرنیه) و… اشاره کرد.

لیست پرتقاضا ترین مشاغل در بیمارستان چشم پزشکی نور

بیمارستان نور همواره برای تکمیل تیم پزشکی خود، به متخصصین در زمینه چشم‌پزشکی و اپتومتریست ها نیازمند است. باتوجه به آگهی های استخدام بیمارستان چشم پزشکی نور در سایت ایران استخدام، میتوان گفت مشاغلی همچون کارشناس ترخیص بیمار، کارشناس پاسخگویی (کال سنتر) نیروی پذیرش و منشی، کارگر خدمات، انتظامات و… از پرتقاضا ترین مشاغل این بیمارستان محسوب می‌شوند.

نحوه اطلاع از آگهی‌های استخدام بیمارستان چشم پزشکی نور

بیمارستان چشم پزشکی نور به طور مستمر با سایت کاریابی ایران استخدام همکاری دارد و آگهی‌های استخدام نیروهای خود را در این سایت منتشر می‌کند. کارجویان محترم می‌توانند همه روزه با جستجوی عبارت “استخدام بیمارستان چشم پزشکی نور ایران استخدام” در گوگل و کلیک بر روی اولین لینک ظاهر شده، به جدیدترین آگهی‌های استخدام بیمارستان چشم پزشکی نور دسترسی پیدا کرده و از آخرین فرصت‌های شغلی موجود مطلع شوند.

نحوه دسترسی به جدیدترین آگهی های استخدام بیمارستان های سراسرکشور

سایت ایران استخدام بعنوان پلتفرم کاریابی محبوب میان کارجویان و کارفرمایان سراسر کشور افتخار همکاری با مراکز درمانی و بیمارستان های معروف ایران، همچون بیمارستان نیکان، بیمارستان چشم پزشکی نور، بیمارستان گاندی و… را دارد. شما علاقمندان و متقاضیان کار در بیمارستان می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین لیست از آگهی های استخدامی بیمارستان های سراسر کشور، با جست‌وجوی کلمه “استخدام بیمارستان ایران استخدام” در گوگل و سپس با کلیک بر روی اولین لینکی که در نتایج جستجو ظاهر می‌شود، وارد صفحه‌ی اختصاصی آگهی های استخدام بیمارستان‌ در سایت ایران استخدام شوید. در این صفحه، شما به راحتی می‌توانید به لیست جامعی از فرصت‌های شغلی در بیمارستان‌ های سراسر کشور دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، ابزارها و امکانات فراوانی در بالای صفحه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا آگهی‌ها را بر اساس استان، جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی، ساعت کاری، نوع همکاری، میزان حقوق و سایر معیارهای مدنظر خود، تنظیم کنید و به فرصت‌های شغلی مطابق با تنظیمات خود را دسترسی داشته باشید. در نهایت شما می‌توانید با بررسی آگهی ها، فرصت‌شغلی مدنظر خود را پیدا کرده و رزومه فوری ارسال نمایید.

سخن پایانی

بیمارستان چشم پزشکی نور با تکیه بر دانش و تخصص پزشکان برجسته خود و امکانات پیشرفته، همواره در تلاش است تا خدماتی درخور و شایسته به جامعه ارائه دهد. اگر به دنبال فرصت‌های شغلی در این حوزه هستید، بیمارستان نور می‌تواند مکانی برای رشد و ارتقاء مهارت‌های شما باشد. در پایان، امیدواریم که این توضیحات برای شما راهنما و مفید بوده و توانسته باشد اطلاعات کافی درباره فرصت‌های شغلی در بیمارستان چشم پزشکی نور را ارائه دهد.