انتشار این مقاله


قیمت پایه کابینت آشپرخانه

همانطور که میدانید قیمت پایه کابیت به عوامل متعددی چون جنس، رنگ، ارتفاع، کیفیت مواد اولیه، برند و… وابسته است که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این عوامل بپردازیم و قیمت پایه کابینت مناسب و باصرفه را به شما معرفی کنیم. چرا استفاده از پایه کابینت اهمیت دارد؟ قبل از بررسی قیمت […]

همانطور که میدانید قیمت پایه کابیت به عوامل متعددی چون جنس، رنگ، ارتفاع، کیفیت مواد اولیه، برند و… وابسته است که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این عوامل بپردازیم و قیمت پایه کابینت مناسب و باصرفه را به شما معرفی کنیم.

چرا استفاده از پایه کابینت اهمیت دارد؟

قبل از بررسی قیمت پایه کابینت ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید کابینت های ما پایه داشته باشند؟ استفاده از پایه کابینت در فضای آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا این عنصر به طور مستقیم بر تمیزی و نظم فضا تأثیر می‌گذارد و امکاناتی را برای بهبود و کارایی آشپزخانه فراهم می‌کند. پایه کابینت با ایجاد فاصله زیر کابینت، به تهویه بهتر این فضا کمک می‌کند و از ایجاد بخار و بوهای ناخوشایند جلوگیری می‌نماید.

همچنین، با حفظ نظم در زیر کابینت، امکان دسترسی آسان به اشیاء و لوازم کوچک فراهم شده و به این ترتیب نظم در فضا حفظ می‌شود. از طرف دیگر، وجود پایه کابینت به عنوان یک محافظ، از آسیب و خرابی به کابینت جلوگیری می‌کند.از آنجا که پایه کابینت ها امکان تنظیم ارتفاع کابینت‌ها را نیز دارند، می توانید ارتفاع کابینت های خود را به میزان دلخواه تنظیم کرده و علاوه بر آن در مواقع ضروری، در صورتی که نیاز به تخلیه آب از زیر کابینت ها وجود داشت، اقدام به تغییر ارتفاع و تخلیه ضروری کنید.

به طور کلی، استفاده از پایه کابینت یک جزء ضروری در طراحی آشپزخانه است که علاوه بر جنبه های زیبایی شناختی به دوام و عمر کابینت های شما را افزایش می دهد.

انواع مدل های پایه کابینت الکا را اینجا ببیند.

قیمت پایه کابینت آشپزخانه

قیمت پایه کابینت به عوامل متعددی بستگی دارد و می‌تواند متغیر باشد. در زیر به برخی از عوامل مهم که بر قیمت پایه کابینت تاثیر دارند، اشاره می‌کنم

جنس مواد اولیه : نوع مواد استفاده شده در پایه کابینت ( پلاستیک یا فلز…) در قیمت این پایه ها موثر است.

نوع و پوشش فرآیند ساخت: اگر پایه کابینت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته شده باشد، ممکن است قیمت آن بالاتر باشد.

طراحی و ابعاد : طراحی‌های خاص و ابعاد سفارشی می‌توانند به قیمت پایه کابینت بیفزاید.

برند: شناخته شدگی و محبوبیت برند تاثیر مستقیمی بر قیمت دارد.

تکنولوژی و نوآوری: استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ساخت پایه کابینت ممکن است به افزایش قیمت منجر شود. به طور کلی، ترکیب این عوامل می‌تواند تعیین‌کننده نهایی برای قیمت پایه کابینت باشد.

پایه کابینت الکا

قیمت پایه کابینت الکا

شرکت تولیدی الکا تولید کننده ی تخصصی پایه کابینت آشپزخانه است که با بهره گیری از دانش روز اقدام به تولید پایه کابینت های متنوع متناسب با نیاز مصرف کنندگان عزیز می کند. این شرکت انواع مختلفی پایه کابینت پلاستیک، استیل و فلزی را تولید می کند که متناسب با نیاز مشتریان دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می شود و از آنجاییکه با رنگ بندی های متنوع تولید می شوند، پاسخگوی نیاز افراد با سلیقه های متفاوت نیز  هستند.

پایه کابینت پلاستیکی

پایه های پلاستیکی از جنس پلاستیک با دوام با پیچ تنظیم ارتفاع تولید می شوند. این نوع پایه ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت نصب آسان و سریع داشته باشند.

برای آگاهی از قیمت پایه کابینت پلاستیکی اینجا کلیک کنید.

نکات کاربردی برای تمیزکاری پایه پلاستیکی

برای شستشوی پایه پلاستیکی از یک شوینده ملایم و یک پارچه نرم تمیز  استفاده کنید.
از استفاده از پاک کننده های ساینده یا مواد شیمیایی خشن که ممکن است به سطح پلاستیک آسیب برسانند، خودداری کنید.
برای حفظ پایداری، پیچ های شل را به طور مرتب بررسی و سفت کنید.

پایه کابینت فلزی

پایه ی کابینت فلزی به دو گروه استیل و آلومینیوم تقسیم بندی می شود.

یکی از بهترین پایه کابینت آلومینیومی شرکت الکا، پایه‌های کابینت دلتا می‌باشد. پایه‌های دلتا که از ترکیب لوله آلومینیومی و سه قطعه پلاستیکی شامل پیچ و بوش و درپوش تشکیل شده است قابلیت جدیدی به کارکرد پایه‌های کابینت الکا اضافه کرده است.

بنابراین پایه‌های آلومینیومی دلتا ترکیبی از بدنه آلومینیوم و پلاستیک هستند و یکی از پرمصرف‌ترین پایه‌های نیمه فلزی می‌باشد. پایه‌های آلومینیوم دلتا در دو نوع بدنه شیاردار و بدنه براق و اندازه‌های ۶ سانتیمتری تا ۱۴ سانتیمتری تولید و عرضه می‌گردد و متناسب با سفارش مشتری تا اندازه ۴۰ سانتیمتری هم قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

برای آگاهی از قیمت پایه کابینت فلزی و استیل می توانید اینجا کلیک کنید.

نقش کلیدی پایه کابینت

سخن آخر

از آنجا که پایه های کابینت باید دارای استحکام بالا برای تحمل وزن کابینت و محتویات داخل آن باشند، بهتر از پایه کابینت با کیفیت مطلوب و مرغوب استفاده کنید. استفاده از پایه های کابینت مرغوب می تواند به افزایش عمر کابینت شما و سالم ماندن آن در گذر زمان کمک کند.