انتشار این مقاله


حقایق و شایعات رابطه جنسی

هر زوج آمریکایی بطور متوسط چندبار در سال رابطه جنسی دارند؟ با توجه به نتایج مرکز تحقیقات ملی هر زوج آمریکایی بطور متوسط سالانه ۶۶ بار رابطه جنسی دارند. این مقدار در افراد متاهل زیر ۳۰ سال ۱۰۹ می‌باشد. مقدار متوسط افراد ۴۰ ساله ۷۰ و افراد ۵۰ساله ۵۲ می‌باشد. روش‌های تحریک جنسی و تمایلات […]

هر زوج آمریکایی بطور متوسط چندبار در سال رابطه جنسی دارند؟

با توجه به نتایج مرکز تحقیقات ملی هر زوج آمریکایی بطور متوسط سالانه ۶۶ بار رابطه جنسی دارند. این مقدار در افراد متاهل زیر ۳۰ سال ۱۰۹ می‌باشد. مقدار متوسط افراد ۴۰ ساله ۷۰ و افراد ۵۰ساله ۵۲ می‌باشد.

روش‌های تحریک جنسی و تمایلات جنسی زنان و مردان چگونه است؟

محققین می‌گویند تمایلات جنسی زنان پیچیده تر از مردان است. مردان در مورد کسی که آن‌ها را تحریک می‌کند بسیار سفت و سخت هستند. زنان بیشتر تمایل دارند تا خود را دوجنسگرا خطاب کنند و تمایلات جنسی آنان سیال تر است و می‌تواند به شدت تحت تأثیر عوامل فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

اندازه‌ی متوسط یک آلت مردانه در حالت راست چقدر است؟

در حالت راست بین ۱۲.۵ تا ۱۵ سنتی‌متر است و درحالت خوابیده ۹ سانتی‌متر می‌باشد.

 کدام جنس تمایل بیشتری برای رسیدن به ارگاسم از طریق رابطه دهانی دارد؟

تنها ۱۰درصد گفته‌اند که رابطه دهانی را برای رسیدن به ارگاسم ترجیح می‌دهند، در حالیکه این مقدار در زنان ۱۸ درصد است. مردان بیشتر ترجیح می‌دهند از طریق رابطه واژینال به ارگاسم بزسند، اما زنان ترجیح می‌دهند رابطه جنسی آنان شامل موارد مختلف از جمله واژینال و دهانی باشد.

چقدر طول می‌کشد تا یک مرد هنگام دخول انزال کند؟

طبق مطالعه‌ای در مجله Sexual Medicine مدت زمان متوسط از شروع دخول در واژن تا انزال ۴ الی ۵ دقیقه می‌باشد.

استرس می‌تواند آلت تناسلی مرد را چروک کند.

یک دلیل بیشتر برای مردان تا از استرس دوری کنند: استرس می‌تواند آلت شما را چروک کند، حتی اگر موقتی باشد. اندازه آلت یک مرد در حالت خوابیده به دلیل عوامل مختلف محیطی و تأثیر آنان بر سیستم عصبی سمپاتیک بطور قابل ملاحظه تغییر می‌کند. آب سرد و هوای سرد شاید شناخته‌ترین عوامل پدیده چروک شدن هستند، اما استرس روانی نیز می‌تواند سبب این پدیده شود.

زنان مسن‌تر بیشتر احتمال دارد تا ارگاسم را هنگام رابطه جنسی که در چارچوب یک رابطه است، تجربه کنند.

زنان بالای ۵۰ سال بیشتر احتمال دارد تا بگویند در رابطه جنسی با افرادی که شریک زندگیشان نیست، به ارگاسم رسیده‌اند. محققان تصور می‌کنند بسیاری از زنان بیوه و تازه مطلقه ممکن است برانگیختگی جدیدی از یک شریک جنسی جدید پیدا می‌کنند.

خودارضایی می‌تواند:

سکسولوژیست‌ها می‌گویند بیشتر خودارضایی‌ها امن و سالم هستند. و این می‌تواند عملکرد جنسی و روابط را از طریق آموزش زنان و مردان درباره پاسخ‌های جنسی خود، بهبود ببخشد. پس آنان بهتر می‌توانند به شریک خود توضیح دهند که چه چیزی برای آنان لذت بخش است. اما اگر کسی به خودارضایی وسواس داشته باشد تا جاییکه سبب تداخل در روابط شخصی‌اش شود، باید بدنبال کمک برای این رفتار وسواسی باشد. خودارضایی می‌تواند سبب آسیب نیز بشود، خودارضایی شدید و بیش از حد می‌تواند سبب آسیب پوست آلت تناسلی شود و مردانی که خودارضایی را رو به پائین انجام می‌دهند می‌تواند به پیشابراه صدمه بزند.

بیشتر زنان زیر ۶۰ سال کمتر از یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می‌کنند.

در حالیکه اکثر مردان زیر ۶۰ سال حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می‌کنند، تنها یک چهارم زنان این مقدار را گزارش کرده‌اند. هرچه زنان و مردان مسن‌تر می‌شوند، خیال بافی آنان کمتر می‌شود، اما مردان دو برابر زنان این خیال بافی را انجام می‌دهند.

چه درصدی از زنان می‌گویند همیشه هنگام رابطه با شریک‌شان ارگاسم می‌شوند؟

میان زنانی که ازدواج کرده‌اند، ۲۹ درصد آنها می‌گویند همیشه در رابطه جنسی ارگاسم می‌شوند.

بیشتر زنان می‌توانند بدون تحریک کلیتوریس(چوچول) به ارگاسم برسند.

بیشتر زنان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک چوچول دارند. زنانی که برای رسیدن به ارگاسم مشکل دارند، تحریک چوچول می‌تواند چیزی باشد که آنان نیاز دارند.

چه درصدی از مردان می‌گویند همیشه هنگام رابطه با شریک‌شان ارگاسم می‌شوند؟

میان مردانی که ازدواج کرده‌اند،۷۵ درصد آنها می‌گویند همیشه در رابطه جنسی ارگاسم می‌شوند.

نقطه جی یک بخش جنسی حساس در زنان است که در دیواره قدامی(جلو) واژن قراردارد.

وجود یا عدم وجود نقطه جی مورد بحث است. نقطه جی ناحیه‌ای است که در پشت استخوان لگن قرار دارد و همانند راه اندازی برای ارگاسم واژن و همچنین یک کاتالیزور برای انزال زنان می‌باشد، این مطلب توسط یک کتاب در سال ۱۹۸۲ عمومی شد. با این حال برخی متخصصین اظهار دارند هیچ ساختار تشریحی منحصر به فرد که نقطه جی در آن قرار داشته باشد وجود ندارد. اگر نقطه جی وجود داشته باشد، بهتر است بعنوان یک ناحیه تحریک جنسی تعریف شود تا یک ناحیه آناتومیکی.

فعالیت جنسی می‌تواند خطر سکته و حمله قلبی را در افراد مسن افزایش دهد.

گرچه افرادی که سابقه سکته یا بیماری قلبی دارند باید با پزشک خود در مورد فعالیت جنسی مشورت کنند، اما بیشتر مواقع، رابطه جنسی نوعی تمرین ورزشی سالم برای افراد مسن می‌باشد. محققین با بررسی ۹۱۴ مرد طی ۲۰ سال دریافتند که داشتن رابطه جنسی دوبار در هفته یا بیشتر خطر حمله قلبی را نسبت به مردانی که کمتر از یک بار در ماه رابطه دارند، ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. آنها همچنین دریافتند دفعات رابطه جنسی نسبتی با سکته ندارد.

سینا پاکی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید