انتشار این مقاله


اَپ‌نامه (۴): یک گام تا تناسب اندام

“اَپ‌نامه” به بررسی برترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزۀ پزشکی و سلامت می‌پردازد. اَپ‌نامه را چهارشنبۀ هر هفته در “دکترمجازی” بخوانید. کاربردی‌ترین اپلیکیشن کاهش وزن دنیا این‌جاست تا دیگر نگران اضافه‌وزن خود نباشد! با Lose It به لیست کاملی از غذاهای مختلف به همراه میزان کالری آنها دسترسی داشته‌باشید و تمرین‌های ورزشی مناسب جهت کاهش وزن را به […]

اَپ‌نامه” به بررسی برترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزۀ پزشکی و سلامت می‌پردازد. اَپ‌نامه را چهارشنبۀ هر هفته در “دکترمجازی” بخوانید.


کاربردی‌ترین اپلیکیشن کاهش وزن دنیا این‌جاست تا دیگر نگران اضافه‌وزن خود نباشد! با Lose It به لیست کاملی از غذاهای مختلف به همراه میزان کالری آنها دسترسی داشته‌باشید و تمرین‌های ورزشی مناسب جهت کاهش وزن را به درستی فرا بگیرید. با قابلیت آزمایشی جدید Snap It Beta از غذای خود عکس بگیرید تا اپلیکیشن میزان کالری آن را تخمین بزند! این اپلیکیشن را می‌توان ساده‌ترین اپلیکیشن لاغری دانست.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های اپلیکیشن:

  • قابلیت تعیین اهداف و برنامۀ مشخص روزانه
  • قابلیت همگام‌سازی با گجت‌های تناسب اندام
  • پشتیبانی آنلاین و قابلیت اشتراک‌گذاری
  • دیتابیس کاملی از غذاهای مختلف و میزان کالری آن‌ها
  • قابلیت رقابت با دوستان و آشنایان در قالب گروه‌های مختلف
loseit
امتیاز در پلی‌استور گوگل : ۴.۴/۵

لینک‌های دانلود:

app_store_iconGooglePlay-Iconmyket_icon


تحلیل هوشمند آزمایش خون یک برنامه جامع برای تحلیل، تفسیر و مدیریت آزمایش‌های خون، ادرار و مدفوع است؛ تحلیل هوشمند فاکتورها شامل نکته، توضیحات، تغذیه، فعالیت جسمانی، داروی شیمیایی و داروی گیاهی است.

تحلیل های ارائه شده در این برنامه صرفاً یک تشخیص ابتدایی بوده و به دلیل ماهیت علم پزشکی، برای تشخیص دقیق‌­تر و احیاناً تجویز دارو لازم است به پزشک مراجعه نمایید.

ویژگی های این برنامه عبارتند از:

  • تحلیل هوشمند فاکتورهای آزمایش های خون، ادرار و مدفوع بر حسب مقدار وارد شده
  • قابلیت ایجاد پرونده آزمایش ها برای هر بیمار
  • قابلیت مشاهده نمودار فاکتورهای مختلف آزمایش خون
tahlil
امتیاز در اندرویدمارکت مایکت: ۴.۲/۵

لینک‌ دانلود:

myket_icon

محمد‌سالار حسینی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید