انتشار این مقاله


اثربخشی روغن خراطین اصل

این اخیر روغن خراطین با بسیاری از عناوین نظیر روغن زالو، کرم ایزینیا فتدیا، روغن کرم خاکی هندی و… نزد ایرانیان محبوب گشته است. اصلی‌ترین خواص روغن خراطین به خاصیت حجم دهندگی برخی اندام‌ها بازمی‌گردد. با این حال، مهم است که شما به عنوان مصرف کننده نوع اصل آن را خریداری نمائید تا شاهد اثربخشی آن در دراز مدت باشید.

خرید روغن خراطین اصل

روغن خراطین (با نام انگلیسی: Oil Khratyn) که تحت عناوین روغن زالو و کرم ایزینیا فتیدا نیز شناخته شده، یکی از محصولات حجم دهنده محبوب نزد ایرانیان می‌باشد. استعمال روغن خراطین محدود به جنسیت نبوده و آقایان و بانوان قادرند از آن به عنوان حجم دهنده در برخی اندام‌های خود استفاده نمایند. 

روغن زالو اصل با ترکیبات ارگانیگ اعم از آلانتوئین، پروتئین و انواع امگا (۳، ۶ و ۱۲) عملکردی مشابه بوتاکس دارد. این روغن با تمرکز بر روی گردش خون می‌تواند باعث حجم دهندگی، چاق کنندگی و از بین بردن چین و چروک‌های صورت نیز شود. 

به همین خاطر، امروز بسیاری بانوان از  خرید روغن خراطین اصل به منزله حجم دهنده لب‌ها، گونه‌ها، اندام‌های جنسی (نواحی سینه و باسن) و به علاوه از بین بردن چین و چروک دور چشم و خط خنده استفاده می‌کنند. در مقابل، آقایان قادرند از این محصول به منزله حجم دهنده آلت تناسلی خود بهره ببرند. و شاهد معجزه اثربخشی این محصول کاملا ارگانیک باشند. 

چرا روغن خراطین اصل بخریم؟

طبیعی است که با ورود یک محصول کم نظیر برخی از سودجویان اقدام به فروش محصولات تقلبی خود می‌نمایند تا سود حاصل از فروش بیشتری کسب کنند.  فروش روغن خراطین، یکی از محصولات حجم دهنده نوین است که نوع اصل آن قربانی سودجویان می‌شود.

در این میان، روغن خراطین اصل با ترکیبات ارگانیک موثر از اثربخشی بهتری برخوردار می‌باشد. اصل این محصول قادر است با تمرکز بر روی گردش خون آنی اندام مد نظر را تا حدود ۱.۷۵ برابر بزرگ‌تر و حجیم‌تر جلوه بدهد. علاوه بر این، روغن خراطین اصل از خواص ماندگاری بالا برخوردار می‌باشد و آثار مثبت آن در دراز مدت قابل مشاهده است. 

ضمن تفاسیر فوق می‌توان گفت، یکی دیگر از عوامل مهم در خرید کرم ایزینیا فتیدا اصل به نداشتن عوارض جانبی بازمی‌گردد. بنابراین، شما قادر خواهید بود با اطمینان کامل و بدون هیچگونه ترس و یا محدودیت از روغن خراطین استفاده نمائید.

قیمت روغن خراطین

سلب‌ مسئولیت: دکتر مجازی در نگارش محتوای این رپورتاژ نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید