انتشار این مقاله


با خواص روغن خراطین بیشتر آشنا شوید

حتما تا حالا اسم روغن خراطین را شنیده اید. شاید در ظاهر ترکیبات و مواد اصلی تشکیل دهنده این روغن کمی نامتعارف باشد. با این وجود خواص بی نظیر روغن خراطین موجب شده است تا امروزه این محصول ارگانیک جایگزین بسیاری از مواد شیمیایی موجود شود که عوارض و اثرات ناخواسته ای را بر استفاده کنندگان تحمیل می کنند.

حتما تا حالا اسم روغن خراطین را شنیده اید. شاید در ظاهر ترکیبات و مواد اصلی تشکیل دهنده این روغن کمی نامتعارف باشد. با این وجود خواص بی نظیر روغن خراطین موجب شده است تا امروزه این محصول ارگانیک جایگزین بسیاری از مواد شیمیایی موجود شود که عوارض و اثرات ناخواسته ای را بر استفاده کنندگان تحمیل می کنند. در ادامه این مطلب با این محصول بی نظیر و خواص آن بیشتر آشنا می‌شوید.

ویژگی های روغن خراطین 

از روغن خراطین به عنوان یک روغن حجم دهنده در اعضای مختلف بدن از قبیل لب، گونه و سایر اعضا در بانوان و نیز افزایش حجم اندام مردانه نام می برند. این محصول در اصل از روغن یک کرم خاکی منحصر به فرد به نام کرم ایزینینا فتیدا تشکیل می شود که  یک کرم سرخ رنگ بوده و در زمین های باتلاقی و مرداب مانند دیده می شود. در پایه آن گاهی روغن زالو یا کنجد نیز ترکیب می شود. این روغن به دلیل خواص بی نظیری که دارد توانسته است از هر نظر در جلب توجه و رضایت مشتریان و استفاده کنندگان از آن موثر واقع شود.  همچنین قیمت روغن خراطین در مقایسه با محصولات شیمیایی و خارجی از هر نظر بسیار مناسب بوده و قطعا  قیمت این محصول در کنار کیفیت بی نظیر آن می تواند رضایت شما را از هر نظر  تامین کند. مهمترین ویژگیهای روغن خراطینعبارتند از:

  • جایگزین مناسبی برای انواع بوتاکس و داروهای شیمیایی مضر برای پوست 
  • حجم دهنده گونه ها ، باسن و سینه در بانوان 
  • رفع مشکلات ناشی از زود انزالی و نعوظ در آقایان 
  • گردش خون بهتر و پیشگیری از رگ به رگ شدن 
  • رفع هر گونه افتادگی عضلات به خصوص در ناحیه پایین تنه و باسن 
  • ترمیم و بازسازی عروق و نسوج آسیب دیده بدن 


ویژگی های روغن خراطین 

نکته: بهتر است به منظور استفاده بهتر و اثر بخشی بیشتر روغن خراطین قبل از استفاده موضع کاملا تمیز بوده و قبل از آن گرم شده و ماساژ داده شود. توصیه می کنیم این محصول را از نمایندگی های معتبر یا مراکز درمانی معتبر خریداری نمایید. 

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید