انتشار این مقاله


هزینه های کاشت مو در تهران

ریزش مو یکی از عوامل اصلی استرس بوده و ممکن است هر کسی را درگیر کند اما مشکلات مربوط به ریزش مو تنها به ایجاد استرس محدود نمی‌شود

ریزش مو یکی از عوامل اصلی استرس بوده و ممکن است هر کسی را درگیر کند اما مشکلات مربوط به ریزش مو تنها به ایجاد استرس محدود نمی‌شود، بلکه ممکن است موقعیت شغلی افراد را به خطر انداخته، موجب بیماری های روانی و جسمانی شده و یا هزاران مشکل دیگر به بار آورد. همین امر باعث شده کاشت مو تهران یا در هر شهرستانی یکی از پرکاربردترین عمل های زیبایی محسوب شود. زمانی که می‌خواهید برای درمان ریزش مو و طاسی سر خود اقدام کنید راهکارهای مختلفی همچون قرص ها، روش های خانگی، محلول ها، شامپوها و کاشت مو وجود دارد.

 

کاشت مو، درمان دائمی ریزش و طاسی

انتخاب یک شیوه درست درمانی مشکل است.  شاید شما هم تاکنون روش های درمانی زیادی را برای درمان طاسی و ریزش موی خود امتحان کرده باشید، و همه آنها شما را امیدوار کردند که ریزش موی تان قطع خواهد شد. اما در این بین اکثر افراد به این نتیجه می‌رسند که کاشت مو تنها درمان دائمی ریزش مو و طاسی سر است.

آشنایی با مفهوم کاشت مو:

کاشت مو به یک عمل جراحی گفته می شود که در آن موهایتان را از ناحیه پشت سر یا بانک مو به قسمتی از سر که در حال ریزش یا خالی بوده و به اصطلاح تاس بوده است می برند.

کاشت مو، در حقیقت بازی با موهای سر است!

منظور از کاشت مو اضافه کردن مو نمی باشد بلکه بازی با موهای سر است و در بیشتر مواقع نتیجه کار کاشت مو، بستگی به میزان موهای پشت سر شما دارد. عمل کاشت مو روش های مختلفی دارد که متخصصان با توجه به وضعیت موهای متقاضی بهترین روش را انتخاب می کنند.

تاریخچه کاشت مو

در دهه ۵۰ یک متخصص پوست نیویورکی به نام نرمن انریش آزمایشی را بر روی مردان طاس با استفاده از گرافت های آزاد دهنده آغاز کرد. در نتیجه این آزمایش مشخص شد موهای جدید به همان اندازه که در محل اولیه خود دوام و رشد داشته اند در منطقه گیرنده نیز رشد می کنند. و این شروع فعالیت در زمینه کاشت مو بود.

بهترین مرکز کاشت مو تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

در شهرهای کشورمان از جمله تهران مراکز کاشت موی زیادی در حال فعالیت هستند. بنابراین انتخاب بهترین روش کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو تهران ، بسیار دشوار است. زیرا کاشت مو، یک کار علمی است که، در کنار تخصص به تجربه نیز نیاز دارد.  بنابراین به مرکزی برای کاشت مو مراجعه کرده که سابقه قابل قبول در انجام این کار داشته باشد و همه مراحل را طبق دانش روز کاشت مو انجام دهد.

البته اگر به دنبال بهترین مرکز کاشت مو تهران هستید، می توانید سری به مرکز کاشت مو ایران بیوتی بزنید!

هزینه کاشت مو چگونه محاسبه می شود؟

پس از انتخاب بهترین مرکز کاشت مو تهران یا البته هر شهرستان دیگر، هزینه کاشت مو یکی دیگر از فاکتورهای مهم تصمیم‌گیری محسوب می شود که  باید اطلاعات کافی در مورد آن به دست آورید.

از جمله عوامل مهم در تعیین هزینه کاشت مو می توان به:

  • روش کاشت مو
  • تعداد جلسات کاشت مو
  • تعداد تار موی کاشته شده
  • ناحیه کاشت مو
  • تراکم مو
  • تجربه و تخصص پزشک
  • شرایط خاص هر بیمار

بنابراین هزینه های کاشت مو در تهران یا سایر نقاط کشور از شخصی به شخص دیگر کاملا متفاوت بوده و بهتر است در این مورد با مراکز معتبر کاشت مو مشورت کنید.

روش های مختلف کاشت مو تهران

  1. کاشت مو به روش SUT

کاشت مو SUT جزو بهترین روش های کاشت مو به حساب می آید. عمل پیوند مو بدون هیچ گونه عمل جراحی و به وسیله ی دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می گیرد و جای هیچ گونه بخیه و زخمی وجود ندارد و معمولاً در یک جلسه به اتمام می رسد.

  1. کاشت مو به روش FUT

در این روش نیازی به تراشیدن موی سر نیست.

به این روش روش جراحی نیز گفته می شود. زیرا یک نوار باریک از ناحیه پشت سر برداشته می شود، و گرفت های مو در قسمت جلو سر کاشته شده و خط رویش بسیار طبیعی به نظر می رسد. جای اسکار پشت سر بیمار توسط متخصص جراحی شده تا اثری از آن باقی نماند.

  1. کاشت مو به روش ترکیبی

همانگونه که از نامش مشخص است، ابتدا در مرحله ی FUT برای جلو سر وسپس با روشSUT  ناحیه ورتکس سر عمل پیوند مو را انجام می دهند. این روش برای افرادی مناسب است که طاسی سر شان بیشتر بوده و بانک مویشان زیادتراست. کاشت مو ترکیبی در یک روز انجام می شود.

  1. روش کاشت مو فوق ترکیبی

این کاشت مو مناسب افرادی است که طاسی سر شان زیاد و بانک موی ضعیف دارند.  در این روش مرحله FUT و SUT انجام شده یک روش کاشت مو هم به روش BHT نیز صورت می گیرد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید