انتشار این مقاله


آنچه باید در مورد تزریق چربی بدانید ؟

کم شدن حجم چربی در پوست یکی از نشانه‌های افزایش سن در افراد است.

کم شدن حجم چربی در پوست یکی از نشانه‌های افزایش سن در افراد است. چرا که با افزایش سن فرد، فرآیند کلاژن سازی به شدت کاهش پیدا می‌کند و دیگر پوست زیبایی آن‌چنانی ندارد. اگر شما هم با چنین مشکلی روبه‌رو شوید، مسلما به دنبال بهترین راه برای بهبود وضعیت پوست‌تان خواهید بود و دل‌تان می‌خواهد همانند دوران جوانی‌تان صورت توپُری داشته باشید و زیبایی چهره خود را چند برابر کنید. برای اینکه شاهد این همه تغییر در چهره‌تان باشید، نیاز دارید که برای تزریق چربی به صورت اطلاعات کاملی کسب کنید. همراه ما باشید تا درباره مراحل تزریق چربی و هزینه تزریق چربی اطلاعات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

درباره تزریق چربی چه می‌دانید؟

به احتمال زیاد شما هم فیلم‌های مرتبط با جوانسازی پوست با تزریق چربی را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دیده اید. در این روش، متخصص نواحی بدن را که برای برداشت بافت و سلول‌های چربی مناسب هستند، تشخیص می‌دهد. البته این نواحی در تمامی افراد یکسان نیست. برای مثال، یکی از نواحی شکم، باسن یا ران در بعضی افراد برای برداشتن سلول یا بافت چربی مناسب هستند. سپس این سلول‌ها و بافت‌های چربی به نواحی که قرار است حجیم شود، منتقل می‌شود. به بیانی ساده، تزریق چربی همان انتقال پیوند چربی است.

چرا در تزریق چربی به صورت از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود؟

به طور خلاصه، برجسته کردن گونه‌های فرد با تزریق چربی‌های برداشته شده از نواحی شکم یا ران به صورت انجام می‌شود. با توجه به اینکه تزریق چربی به صورت را معرفی کردیم، اما ممکن است این سوال برای‌تان پیش بیاید که چرا از چربی‌های بدن خود فرد برای تزریق چربی استفاده می‌شود. در پاسخ باید بگوییم که حساسیت تزریق چربی به صورت همانند حساسیت عمل‌های پیوند کلیه و قلب است. دقیقا همان‌طور که در عمل پیوند قلب یا کلیه، بدن فرد گیرنده ممکن است عضو پیوند زده شده را پس بزند، در تزریق چربی هم این احتمال می‌رود تا چربی تزریق شده پس زده شود. لذا، برای تزریق چربی به صورت از چربی بدن همان فرد استفاده می‌شود تا خطر پس زده شدن بافت جدید چربی راکاهش دهد.

تزریق چربی چند مرحله دارد؟

عمل تزریق چربی در چندین مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله اول، پس از اینکه اندام فرد برای خارج کردن چربی مشخص شد، مقدار چربی مورد نیاز با یک سوزن کوچک زیر پوستی برداشته می‌شود. توجه داشته باشید که این مرحله با دقت به تمام جزئیات و شرایط فرد انجام می‌شود. برای همین، متخصص باید به هنگام استفاده از سر سوزن، مراقبت‌های کافی داشته باشد تا بافت چربی پوست آسیب نبیند. با این حال ممکن است فکر کنید که مقدار چربی برداشت شده از بدن فرد زیاد است و پس از تزریق چربی، فرد لاغر می‌شود. اما لازم است این نکته را بگوییم که مقدار چربی برداشته شده بسیار اندک است و در پایان تزریق چربی، احساس لاغر بودن یا کاهش وزن نخواهید داشت.

در مرحله دوم تزریق چربی، متخصص باید مایعات و موادی که با چربی از بدن خارج شده اند، از هم جدا کند. چرا که برای تزریق چربی به صورت تنها بافت چربی مورد نیاز است و به سایر مایعات برای انجام این تزریق نیاز ندارید. لذا، برای جدا کردن چربی خارج شده از سایر مواد، از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می‌شود. دلیل استفاده از دستگاه سانتریفیوژ، سرعت بالای آن‌ در خالص سازی چربی خارج شده از اندام می‌باشد.

می‌توان این‌طور برداشت کرد که تزریق چربی به صورت از مرحله سوم آغاز می‌شود. اکنون که هم اندام هدف برای تزریق چربی مشخص و هم چربی‌های خارج شده از اندام دیگر خالص سازی شده است، نوبت به تزریق چربی می‌رسد. اگر اندام هدف شما پوست صورت باشد، در این مرحله با یک نوع سرنگ مخصوص و کاملا بهداشتی، تزریق چربی به صورت انجام می‌شود.

مزایای استفاده از تزریق چربی چیست؟

برخی از عمل‌های زیبایی نظیر تزریق چربی به صورت انقلاب جدیدی در دنیای پزشکی و متخصصان زیبایی پوست ایجاد کرد. مزیت‌های بسیاری برای استفاده از تزریق چربی وجود دارد. بنابراین، با لیست کردن این مزایا، به این نکته پی خواهید برد که با تزریق چربی به صورت تحول عظیمی در زیبایی شما بوجود خواهد آمد.

  • چربی برداشت شده از بدن خود فرد، ایمن ترین و بهترین جایگزین برای پُر کردن فرورفتگی‌ها و نواحی کم حجم پوست است. پس ایمن ترین راه برای جوانسازی پوست، تزریق چربی می‌باشد.
  • بدشکلی‌هایی که ممکن است پس از تزریق چربی به پوست به نظر برسند، به طور کامل اصلاح می‌شوند.
  • چربی اضافه قسمتی از بدن شما به ناحیه‌ای منتقل می‌شود که نیاز به برجستگی دارد.
  • به جای استفاده از جراحی‌های گران قیمت و با هزینه بسیار بالا، با هزینه‌ای مقرون به صرفه می‌توانید زیبایی چهره خود را دو چندان کنید.
  • با تزریق چربی به صورت به ماده خارجی دیگری برای انطباق با پوست خود نیاز ندارید.
  • با تزریق چربی به لایه‌های زیرین پوست، بافت پوست شما بتدریج بهبود می‌یابد.
  • با تزریق چربی می‌توانید لایه‌های کم حجم پوست خود را با کمترین درد، به حالت اول بازگردانید.
  • چین و چروک‌ها، خطوط پیشانی و ناحیه چروک شده اطراف چشم، با تزریق چربی امکان بهبود سریع خواهند داشت.
  • خطوط پوستی که در اثر زخم و یا هر گونه حوادث ایجاد شده اند، به راحتی ترمیم می‌شوند.
  • برای پر کردن بخش‌های خالی گونه‌های افراد، طبیعی ترین راه درمان، تزریق چربی به صورت است.

چه فاکتورهایی در هزینه تزریق چربی تاثیر گذار است؟

تخمین هزینه تزریق چربی در افراد کار دشواری است. چرا که هزینه تزریق چربی به فاکتورهای متفاوتی وابسته است. برای همین، بهترین راه برای پیدا کردن قیمت تزریق چربی در افراد، پیدا کردن عوامل دخیل در هزینه‌های این عمل می‌باشد.

عامل اول تاثیر گذار در هزینه تزریق چربی صورت، دلیل انتقال و تزریق چربی است. برای مثال، هزینه تقویت لب با هزینه بهبود ناحیه آسیب دیده در بدن، تفاوت چشمگیری دارد. علاوه براین، وسعت منطقه مد نظر برای حجیم سازی با تزریق چربی یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت تزریق چربی است. البته این دو تنها معیارهای مشخص کردن هزینه تزریق چربی نیست.

تعداد تزریقات لازم برای یک تزریق چربی ماندگار و میزان نگه داری محل گیرنده چربی هم در تعیین هزینه‌های تزریق چربی تاثیر گذار هستند. برای مثال، برای تزریق چربی به صورت بعضی از افراد در بیمارستان بستری می‌شوند و بعضی دیگر نیز بصورت سرپایی درمان می‌شوند و شاهد نتایج خوبی خواهند بود. ممکن است این سوال برای‌تان پیش بیاید که بیمه پاسخگوی هزینه تزریق چربی است یا خیر. پاسخ این سوال کاملا نسبی خواهد بود. برای مثال، درمورد افرادی که تصمیم دارند برای یک جراحی ضروری از انتقال چربی استفاده کنند، بیمه تا حدی پاسخگوی هزینه‌ها خواهد بود.

برای تزریق چربی به کدام کلینیک مراجعه کنم؟

همان‌طور که در بخش قبلی گفتیم، حساسیت تزریق چربی به صورت همانند حساسیت عمل‌های کلیه و قلب است. از همین رو، انتخاب تخصصی ترین و به روز ترین مرکز درمانی برای تزریق چربی به نواحی مختلف بدن در روند بهبود شما و هزینه‌های تزریق چربی بسیار موثر می‌باشد. خوشبختانه کلینیک تخصصی خانه سفید برترین و کامل ترین تجهیزات برای انتقال بافت پیوندی چربی به صورت را در مجموعه خود دارد. همچنین کادر پزشکی مجرب و کارآمد کلینیک خانه سفید خدمات بسیار مناسبی در زمینه تزریق چربی به صورت و تزریق چربی به لب ارائه می‌دهند. بطوری که با مراجعه به این کلینیک، زیبایی ایده آل و سازگار با چهره خود را بدست می‌آورید. خوب است بدانید که این کلینیک، پیش از انجام مراحل تزریق چربی، زمانی را برای مشاوره با پزشک متخصص پوست در نظر می‌گیرد تا همه ابهامات شما رفع شود. در واقع، اگر چهره زیبا می‌خواهید، کلینیک خانه سفید را انتخاب کنید!

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید