انتشار این مقاله


راهنمای تنظیمات تلفن پاناسونیک

تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک از بهترین تلفن‌های بی‌سیم در بازار جهانی هستند.

تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک از بهترین تلفن‌های بی‌سیم در بازار جهانی هستند. پاناسونیک یکی از مشهورترین برندهای الکترونیک در جهان است، زیرا همیشه محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد.

شرکت ایده آل گستر، مدل‌های مختلف تلفن‌های  بی‌سیم پاناسونیک را مطابق انتظارات بالای مشتریان به فروش می‌رساند. برای خرید تلفن پاناسونیک ایده آل گستر از  https://www.idehal.org/products/category-cordless-phones اقدام نمایید.

آنچه مشتریان در تلفن‌های بی‌سیم به دنبال آن هستند:

  • کیفیت صدا

کیفیت عالی صدا ویژگی هر تلفن بی‌سیم پاناسونیک است.

  • دامنه

محدوده دامنه تلفن بی‌سیم یک عامل بسیار مهم است.

  • قابلیت استفاده

یک تلفن بی‌سیم خوب، باید بصری و کاربرپسند باشد.

عملکرد بهتر تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک

تلفن‌های بی‌سیم از امواج رادیویی برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. بنابراین دستگاه‌های بی‌سیم یا تلفن‌های دیگر را به دور از وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون، رادیو، کامپیوتر، فرستنده‌ها، مانند آنتن‌های خارجی، ایستگاه‌های تلفن همراه و هر فرکانس رادیویی دیگر قرار دهید. زیرا امواج رادیویی روی کیفیت صدا تأثیر می‌گذارند.

دو نوع تلفن بی‌سیم وجود دارد: آن‌هایی که دارای دستگاه‌های پاسخ‌دهی داخلی هستند و آ‌نهایی که ندارند. هر دو نوع از فناوری DECT (Digital Enhanced Cordless Telecommunication) استفاده می‌کنند. باند فرکانس ۱.۹ گیگاهرتزی، تداخل را به حداقل می‌رساند. تلفن‌های بی‌سیم امروزی DECT، زمان مکالمه نسبتاً طولانی دارند و در مقایسه با تلفن‌های آنالوگ، برد بیشتری نسبت به پایه خود دارند.  تلفن‌های دکت به علت ویژگی‌های خود: کاهش سیم‌کشی، عملکرد بالا، وضوح صدا، برد بالای مکالمه مورد توجه شرکت‌ها هستند.

نحوه انتخاب بهترین تلفن  بی‌سیم

برای انتخاب بهترین تلفن بی‌سیم باید چند مورد را در نظر داشته باشیم. البته با توجه به نیازهای مختلفی که کاربران دارند، هر مدل تلفن بی‌سیم پاناسونیک برای یک کاربر خاص مناسب خواهد بود.

به طور کلی هنگام انتخاب تلفن بی‌سیم باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

تعداد کاربران – آیا به چندین گوشی نیاز دارید؟ برخی از تلفن‌های بی‌سیم می‌توانند بین گوشی‌های تلفن ارتباط داخلی برقرار کنند که این ویژگی، برای خانه‌های بزرگ یا شرکت‌های کوچک مفید است. اگر تعداد افراد زیادی به صورت مشترک از گوشی استفاده می‌کنند، مکان‌یاب گوشی لازم است.

باتری – این امر در مواقع اضطراری بسیار مهم است، به ویژه اگر برق قطع شود و بخواهید از گوشی استفاده کنید.

صفحه نمایش – نمایشگر چقدر روشن است؟ صفحه‌های LCD به اندازه کافی بزرگ و خوانا بسیار حائز اهمیت هستند. برخی از تلفن‌های بی‌سیم همچنین برای تماس‌های دریافتی دارای کالرآید یا شناسه تماس‌گیرنده هستند.

ادغام – برخی از تلفن‌های بی‌سیم top-of-the-line می‌توانند از اپلیکیشن‌های دستگاه‌هایی مانند تلفن هوشمند، تلویزیون یا دستگاه‌های خانگی هوشمند استفاده کنند. همچنین می‌توانید تلفن‌هایی با قابلیت اتصال بلوتوث پیدا کنید.

ویژگی‌های پیشرفته – می‌توانید علاوه بر زنگ‌ها و آهنگ‌های بیشتر، از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حالت انتظار، کنفرانس سه طرفه، بلاک کردن تماس، پیام صوتی، تماس خصوصی، فیلتر اسپم و موارد دیگر بهره‌مند باشید.

قیمت – با توجه به امکانات مورد نیاز خود در تلفن بی‌‎سیم، محصولاتی با قیمت‌های متفاوت در نظر داشته باشید.

تلفن بیسیم KX-TGF340

راهنمای راه‌اندازی تلفن پاناسونیک KX-TGF340

این سیستم تلفن اداری و خانگی پاناسونیک نه تنها تماس روزانه را آسان‌تر می‌کند، بلکه یک دکمه اختصاصی Call Block باعث می‌شود تا ۲۵۰ شماره تماس ناخواسته را با یک لمس ساده بلاک کنید. تلفن پاناسونیک KX-TGF340 قابل ارتقاء به ۶ گوشی است. این سیستم مدیریت تماس، شامل قابلیت مانیتورینگ کودک، ال سی دی ۲.۵ اینچی برای حداکثر خوانایی، دفترچه تلفن ۱۰۰ شماره، ۱۷ دقیقه پیام صوتی، کاهش نویز، پشتیبان‌گیری برق است.

ال سی دی‌های بزرگ و روشن به طور واضح شماره، هشدارها و اطلاعات تماس را در هر شرایط نوری بر روی LCD بزرگ، با کنتراست بالا نشان می‌دهد.

با استفاده از قابلیت مانیتور کودک، همیشه می‌دانید که کودک شما در گهواره یا اتاق در امنیت کامل است. هنگامی که کودک از خواب بیدار می‌شود یا شروع به گریه می‌کند، مانیتورینگ در اتاق کودک یک هشدار سریع را به واحد پایه سیستم و به هر شماره تلفن خانگی یا شماره تلفن همراهی که در گوشی ذخیره کرده‌اید، ارسال می‌کند.

  • مسدود کردن حداکثر ۲۵۰ شماره تماس با یک تماس لمسی در واحد پایه و گوشی
  • پیام‌ها، تماس‌های برگشتی و موارد دیگر را با یک دکمه Smart Funksion Key بررسی کنید.
  • وضوح تماس‌ها را در مکان‌های پر سروصدا داشته باشید.
  • هنگام گریه کودک توسط مانیتورینگ کودک، هشدار دریافت کنید.
  • توسط قابلیت پشتیبان‌گیری برق، هنگام قطع برق از تلفن استفاده کنید. به مدت ۷ ساعت می‌توانید گوشی را شارژ کامل کنید.

رنج یا دامنه برقراری تماس، نشان‌دهنده مسافتی است که یک تلفن می‌تواند مکالمه برقرار کند. رنج و دامنه تماس می‌تواند به دلیل متغیرهایی از قبیل محل قرارگیری تلفن، اندازه منزل، پیکربندی اتاق، مصالح ساختمانی، سیم‌کشی و سایر مداخلات الکتریکی و فیزیک متفاوت باشد. یک تلفن با دامنه کم احتمالاً در مسافت‌های کوتاهی مانند فاصله بین طبقه‌های مختلف یک خانه یا هنگام بیرون رفتن از ساختمان، برخی از مشکلات اتصال را در پی دارد، در حالی که یک تلفن با امتیاز بالا به طور معمول می‌تواند یک سیگنال واضح را ارائه دهد.

آیکون‌های نمایشگر

آیکون های نمایشگر تلفن بیسیم

اتصالات واحد پایه

آداپتور برق را به واحد متصل کنید.

پلاگین را محکم فشار دهید.

سیم را با قلاب آن ببندید.

آداپتور برق را به پریز برق متصل کنید.

سیم تلفن را به آن وصل کنید

یک فیلتر DSL / ADSL در صورت داشتن خدمات DSL / ADSL مورد نیاز است.

تنظیمات زبان

برای تنظیم زبان روی تلفن پاناسونیک KX-TGF340 می‌توانید زبان “انگلیسی” یا “Español” را انتخاب کنید. زبان پیش‌فرض “انگلیسی” است. برای تغییر زبان مراحل زیر را دنبال کنید.

】 【Menu

【⇅】تنظیمات مورد نظر را انتخاب کنید.

【OFF】گوشی

【Exit】واحد پایه

ثبت پیام سلام و خوش آمد

در گوشی پاناسونیک مدل KX-TGF340  به منو بروید. 【⇅】 را فشار دهید و yes را انتخاب کنید. پیام را ضبط کنید. سپس 【Stop】و 【OFF】را انتخاب کنید.

کاهش نویز گوشی

این ویژگی به شما امکان می‌دهد با کاهش صدای محیط اطراف، صدای شخصی که با او صحبت می‌کنید واضح‌تر بشنوید.

هنگام برقراری تماس و صحبت کردن به 【Menu】بروید سپس به کمک 【⇅】 صدای نویز را کاهش دهید.

بسته به محیطی که از این گوشی استفاده می‌شود، ممکن است این ویژگی مؤثر نباشد. این ویژگی هنگام استفاده از بلندگو در دسترس نیست.

برقرار تماس داخلی

به قسمت منو سپس 【⇅】بروید. “Intercom” را انتخاب کنید. واحدی که استفاده می‌کنید انتخاب کنید. پس از اتمام تماس دکمه Off را فشار دهید. از کلید “Intercom” نیز می‌توانید برای تماس داخلی استفاده کنید.

پاسخ به تماس داخلی

گوشی

برای پاسخگویی  【 】 را فشار دهید. بعد از اتمام گفتگو OFF را فشار دهید.

واحد پایه

برای پاسخگویی  را فشار دهید. پس از اتمام گفتگو نیز همین آیکون را فشار دهید.

انتقال تماس، تماس کنفرانسی

تماس‌های بیرونی می‌توانند منتقل شوند یا تماس کنفرانسی با طرف دیگر ایجاد شود:

– بین ۲ گوشی

– بین یک گوشی و واحد پایه

گوشی

در طی تماس بیرونی وارد منو شوید. “Intercom”، سپس desired unit را انتخاب کنید. منتظر جواب باشید. اگر طرف پاسخ نمی‌دهد، دکمه BACK را فشار دهید.

برای کامل کردن انتقال تماس

OFF را فشار دهید.

شاما میتوانید با مطالعه این مطلب پاناسونیک را از مراکز معتبر تهیه نمایید

برای انتشار تماس کنفرانسی:

در بخش منو گزینه “Conference” را انتخاب کنید. برای ترک کنفرانس OFF را فشار دهید. دو طرف دیگر می‌توانند کنفرانس را ادامه دهند. برای قرار دادن تماس بیرونی روی حالت هولد، در قسمت منو “Hold” را انتخاب کنید. برای از سرگیری کنفرانس، در منو  “Conference” را انتخاب کنید. برای کنسل کردن کنفرانس، درمنو “Stop conference” را انتخاب کنید. می‌توانید گفتگو را با تماس بیرونی ادامه دهید.

تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک، بهترین کیفیت صدا را حتی بهتر از تلفن‌های همراه ارائه می‌دهند. بنابراین با توجه به نیاز خود اگر کم شنوایی هستید، خانواده پر سر و صدایی دارید، یا زمان زیادی را صرف گفتگوی تلفنی می ‌کنید یا در شرکت بسیار جا به جای می‌شوید از بین محصولات پاناسونیک ایده آل گستر گزینه مناسب خود را پیدا کنید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید