انتشار این مقاله


طراحی سایت پزشکی و ارائه برخی خدمات آنلاین سلامت

امروزه با توسعه کسب و کار های مجازی و گسترش استفاده از اینترنت در دنیا، بسیاری از صنایع در جهان از جمله خدمات سلامت به سمت آنلاین شدن می روند.

امروزه با توسعه کسب و کار های مجازی و گسترش استفاده از اینترنت در دنیا، بسیاری از صنایع در جهان از جمله خدمات سلامت به سمت آنلاین شدن می روند. اکثر مراکز درمانی دارای وبسایت هستند و حتی برخی برای مجازی کردن بخشی از خدمات خود از جمله نتایج آزمایش ها، تله مدیسن یا پزشکی از راه دور، معرفی خدمات، نوبت دهی، آموزش و مشاوره پزشکی و سلامت از راه دور – برنامه دارند. حال به این می پردازیم که مجازی کردن برخی از خدمات و طراحی وبسایت چقدر هزینه دارد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس و راه اندازی کسب و کار اینترنتی

قیمت ارزان، قابلیت ها و راه اندازی سریع از نکات جذاب راه انداری سایت و کسب و کار اینترنتی با وردپرس WordPress  از نگاه برخی است. بی تردید یکی از گزینه های مهم مد نظر اکثریت ما، بحث مالی طراحی یک سایت می باشد. قیمت طراحی سایت با وردپرس تحت تاثیر عوامل مختلفی است. نوع سایت وردپرس (فروشگاهی، شرکتی، شخصی و…)، قالب سایت وردپرس، میزان تغییرات و امکانات ویژه خاص، کدنویسی، و تیم برنامه نویسی، قیمت دامنه های مختلف، قیمت هاست یا میزبان وب، قیمت قالب آماده وردپرس و یا هزینه اختصاصی نوشته شدن وب سایت، افزونه ها، واکنش گرا و داینامیک بودن ، سئو، تعداد محتوا، چند زبانه بودن، بروز رسانی، پشتیبانی فنی بعد از تحویل برخی از عواملی هستند که در تعیین تعرفه و قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر دارند.

عوامل موثر قیمت طراحی سایت با وردپرس

همانطور که مستحضر هستید امروزه بسیاری از افراد به دنبال اطلاعاتی در رابطه با قیمت طراحی سایت با وردپرس می باشند تا با مقرون به صرفه ترین هزینه وب سایت خود را راه اندازی نمایند، اما همیشه نمی توان صرفا به هزینه های نگاه کرد، اگر برای کار خود ارزش قائل هستید به دنبال قابلیت های بیشتر و بهتر برای وب سایت خود می باشید که تمام این موارد می تواند برای شما شامل هزینه شود، به طور مثال فرد متخصص یا شرکتی که برای شما خدماتی همچون طراحی سایت را ارائه می دهد در صورت توافق و قرارداد، شما پلانی را از جانب آن شرکت می پذیرید که بسته به میزان نیاز و پلانی که انتخاب کردید یک رقمی را بابت حق الزحمه متحمل می شوید. لازم به ذکر است که قیمت طراحی سایت بسته به سیاست هر شرکتی متفاوت خواهد بود، فرضا ممکن است خدمات ارائه داده شده شرکت X کم تر و محدود تر از شرکت Y باشد به همین دلیل قیمت کم تری را بابت طراحی وب سایت دریافت می نمایند، این موضوع می تواند یکی از عوامل موثر قیمت طراحی سایت با وردپرس باشد، اما همیشه موضوع به آنچه که خدمت شما عرض کردیم ختم نمی شود، بلکه این امکان وجود دارد که مشتری علاوه بر درخواست و انتخاب پلن ها قابلیت های بیشتری از وب مستر بخواهد. این موضوع یکی از دلایل نوسان قیمت طراحی سایت هستند که معمولا با درخواست قابلیت بیشتر قیمت های آن نیز بیشتر خواهد شد.

چرا سایت وردپرس؟

زیرا وردپرس می تواند در عین سادگی، قابلیت های گسترده و بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار قرار دهد و در عین حال هزینه ساخت و تکمیل سایت با ورد پرس نیز مناسب تر است. و همین مناسب بودن قیمت طراحی یکی از عواملی است که کاربران زیادی را ترغیب به استفاده از آن می کند. هزینه طراحی سایت با وردپرس به نسبت ارزان است.

هزینه راه اندازی سایت وردپرس در ابتدا

برای هزینه راه اندازی سایت وردپرس میزان بودجه و سرمایه را در نظر بگیرید و طبق هدف وب سایت برنامه ریزی کنید. برای وب سایت های روزمره که از بازدید کنندگان با تعداد کم برخوردارند لازم به هزینه زیاد نیست. اما برای یک سایت فروش آنلاین از پایه باید به طور جدی هزینه کرد. پس در ابتدا باید استراتژی وب سایت را تنظیم کنید. در صورت اهداف خرید و فروش از طریق وب سایت باید در نظر بگیرید طبق قوانین دیجیتال مارکتینگ عمل کنید و نقشه خود را به کمک بوم کسب و کار مشخص کنید. به این صورت با کل اهداف آشنا میشوید و با توجه به سرمایه موجود می توانید برنامه ریزی کنید.

مشورت و تحقیق کنید

اگر می خواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید، فقط قیمت معیار انتخاب نیست، خدمات دریافتی بسیار مهم تر می تواند باشد. پیشنهاد می کنیم حتما با یک فرد متخصص یا یک  شرکت مشاور مدیریت کسب و کار مشورت نمایید. چون هدف نهایی از داشتن یک وب سایت احتمالا کسب درآمد و برند سازی و معرفی کسب و کار در فضای مجازی است که یک شرکت مشاور مدیریت کسب و کار و متخصص کسب و کار های مجازی و برندسازی دیجیتال می تواند به شما کمک کند. حتما قبل از سفارش طراحی سایت که ممکن است بدون داشتن برنامه دقیق انجام شود، برنامه ریزی و هدف گذاری کسب و کارتان مشخص باشد و حتی طرح توجیهی کسب و کار یا بیزینس پلن داشته باشید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید