انتشار این مقاله


همه چیز درباره ی پودر دکلره

پودر دکلره الی نایس یک ماده شیمیایی است که در کارهای زیبایی و تغییر رنگ مو از آن استفاده می شود. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که قصد تغییر رنگ موهای خود را داشته باشید و سعی در روشن تر کردن آن نمایید. در صورتی که رنگ موهای شما با رنگ مویی که در نظر دارید تفاوت رنگی زیادی داشته باشد، باید از پودر دکلره الی نایس استفاده نمایید.

پودر دکلره الی نایس یک ماده شیمیایی است که در کارهای زیبایی و تغییر رنگ مو از آن استفاده می شود. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که قصد تغییر رنگ موهای خود را داشته باشید و سعی در روشن تر کردن آن نمایید. در صورتی که رنگ موهای شما با رنگ مویی که در نظر دارید تفاوت رنگی زیادی داشته باشد، باید از پودر دکلره الی نایس استفاده نمایید. به طور مثال کسی که دارای موهای تیره و مشکی است و می خواهد موهایی بلوند و طلایی داشته باشد باید از پودر دکلره الی نایس استفاده نماید. 

در واقع پودر دکلره الی نایس موهای شما را بی رنگ می کند و رنگدانه های طبیعی مو را از بین می برد تا بتوان با رنگ جدید و مورد نظر به موها رنگ بخشید. به احتمال زیاد رنگ موهای افرادی را که از پودر دکلره الی نایس استفاده نموده اند را دیده اید. موهای سفید و بی رنگ نتیجه کار با این ماده شیمیایی می باشد. با بی رنگ شدن موها می توان هر رنگی را فرد می خواهد بر روی موها به اجرا گذاشت. 

دیگر محصولات : روغن آرگان ، موس مو

انواع پودر دکلره

پودر دکلره الی نایس در بازار بر دو نوع است. پودر سفید رنگ و پودر آبی رنگ، هر یک از این پودرها دارای کاربردهای مختلفی هستند. فرق بین این دو پودر میزان قدرت آن ها است. پودر آبی رنگ قوی تر از پودر سفید رنگ می باشد. در صورتی که فرد دارای موهای روشن و نزدیک به رنگ مورد نظر داشته باشد از پودر دکلره الی نایس سفید رنگ برای روشن تر نمودن موها استفاده می گردد. اگر فرد دارای موهای بسیار تیره و مشکی بوده و میخواهد موهای بلوندی داشته باشد باید از پودر آبی رنگ استفاده نمود. مشتریان محترم می توانند بهترین نوع این پودر را از شرکت الی نایس تهیه نمایند.

شکل ۱ پودر دکلره الی نایس الی نایس

طرز استفاده صحیح از پودر دکلره

قبل از هر چیز باید بدانید که این پودر را باید با اکسیدان فعال نمایید. به طور قطعی اکسیدان مایع که با پودر دکلره الی نایس مخلوط می شود را دیده اید. ترکیب این دو ماده با هم سبب فعال شدن پودر می شود و می توان آن را بر روی مو استفاده نمود. در صورتی که قصد دارید رنگ کل موهای خود را تغییر دهید باید ترکیب خمیری را همه جای مو به طور یکسان پخش نمایید تا همه جا بی رنگ گردد. این ماده ممکن است برای بعضی از افراد ایجاد حساسیت نماید. حتما قبل از استفاده به این موضوع توجه داشته باشید.

در صورتی که تخصص لازم در زمینه رنگ مو و استفاده از پودر دکلره الی نایس ندارید هرگز خودتان این کار را انجام ندهید. این ماده شیمیایی ممکن است در صورت ندانستن نکات لازم باعث مشکلات پوستی، سوختن موها و آسیب جدی به ریشه مو گردد. حتما این کار را به دست یک فرد متخصص بسپارید و از او بخواهید با کمترین آسیب ممکن این کار را روی موهای شما انجام دهد. مدت زمان ماندن این ماده بر روی مو بسیار مهم است و اگر مرتب چک نشود، ممکن است موها دچار سوختگی شدید شود.

نکات مراقبت از مو بعد استفاده از پودر دکلره

استفاده از شانه مناسب برای موهایتان یکی از موارد بسیار مهم  در رابطه با مراقبت مو بعد از دکلره کردن می باشد. معمولا توصیه می شود از شانه هایی استفاده شود که دارای دندانه های بزرگ و با فاصله می باشند، این نوع شانه ها به ساقه و ریشه مو آسیب کمتری را وارد می نمایند. همچنین دقت داشته باشید که باید شانه زدن را به آرامی انجام دهید. خیس بودن موها در زمان شانه زدن نیز می تواند سبب تشدید ریزش مو گردد. بهتر است بعد از خشک شدن اقدام به شانه کردن کنید. بهتر است از وسایلی مانند سشوار و اتوی مو نیز کمتر استفاده کنید تا آسیب مو بیشتر نگردد. حتما باید از محصولاتی مناسب برای رسیدگی به موهای خود استفاده نمایید. موهای رنگ شده و یا آسیب دیده نیاز بیشتری به رسیدگی دارند. بهتر است از شامپوهایی که خاصیت ترمیم کنندگی دارند استفاده کنید. روغن آرگان نیز یکی دیگر از محصولاتی است که می تواند طراوت و شادابی موها را بیشتر نماید. این روغن همچنین می تواند سبب ترمیم موها گردد. انواع روغن های طبیعی می تواند خاصیت ترمیم کنندگی بسیار قوی را داشته باشند. ماساژ دادن ریشه موها توسط این روغن ها می تواند سبب افزایش گردش خون و توقف ریزش مو گردد.

این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و دکتر مجازی هیچگونه دخالتی در نگارش و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید