انتشار این مقاله


افزایش قدرت باروری با گانودرما

آیا می دانید قارچ های دارویی نظیر قارچ گانودرما جدا از خواص بی نظیری که برای سلامتی شما دارند ، راه حل موثر و طبیعی برای طیف وسیعی از مسائل و مشکلات باروری نیز می باشند؟ این قارچ بی نظیر علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، مدیریت استرس و بهبود عملکرد جنسی ، دارای خواص دارویی بی نظیری […]

آیا می دانید قارچ های دارویی نظیر قارچ گانودرما جدا از خواص بی نظیری که برای سلامتی شما دارند ، راه حل موثر و طبیعی برای طیف وسیعی از مسائل و مشکلات باروری نیز می باشند؟ این قارچ بی نظیر علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، مدیریت استرس و بهبود عملکرد جنسی ، دارای خواص دارویی بی نظیری برای حمایت از باروری در زنان و مردان است. اما تاثیر گانودرما بر افزایش قدرت باروری چیست؟

آیا ناباروری در زنان و مردان ، درمان طبیعی دارد؟

ناباروری مشکل بزرگی است که همواره گریبان بسیاری از زنان و مردان را در سراسر جهان گرفته است. این مسئله همیشه وجود داشته و افراد از نژادها و فرهنگ های مختلف را آزار می دهد. در چین ، گیاهان برای مدت طولانی به عنوان درمانی برای بهبود مشکلات باروری مورد استفاده قرار می گرفتند. این گیاهان اغلب همراه با طب سوزنی بیشترین فواید را برای بیماران به همراه داشته اند. بسیاری از گیاهان چینی و قارچ های دارویی مانند گانودرما به طور سنتی به منظور تقویت میل جنسی برای صدها سال مورد استفاده قرار گرفته اند. برای مثال نوشیدن قهوه گانودرما سوپریوم به افزایش قدرت باروری کمک می کند. در این مقاله قصد داریم به تاثیر گانودرما بر افزایش قدرت باروری و مصرف قهوه گانودرما سوپریوم بپردازیم. با ما همراه باشید.

یک مزیت عمده استفاده از گیاهان چینی و قارچ های دارویی برای درمان ناباروری نسبت به داروهای مصنوعی این است که قرص های شیمیایی که معمولا برای ناباروری مصرف می شوند حاوی مواد غیر طبیعی هستند و می توانند عوارض جانبی مضری برای فرد ایجاد کنند. مطمئناً این محصولات میل جنسی را افزایش می دهند اما میل جنسی به طور طبیعی افزایش نمی یابد و در نتیجه در طولانی مدت می تواند مضراتی به همراه داشته باشد.

بسیاری از قارچ های چینی به منظور افزایش میل جنسی و کمک به بارداری برای صدها سال مورد اعتماد و استفاده سنتی قرار گرفته اند. قارچ ها و گیاهان چینی همچون قارچ گانودرما لوسیدم یک روش طبیعی برای تقویت باروری هستند که عوارض جانبی ندارند.

تاثیر گانودرما بر افزایش قدرت باروری

قارچ گانودرما به طور قابل توجهی در ارتقاء سلامت و همینطور بهبود سیستم ایمنی بدن شما نقش دارد. معمولاً از ما سوال می شود “آیا گانودرما می تواند به تقویت باروری کمک کند؟” که ما اعتقاد داریم که پاسخ این سوال قطعا”بله” است. البته برای این منظور شما نمی توانید گانودرما را به تنهایی مصرف کنید. چرا که این قارچ سفت است و طعم تلخی دارد. در واقع این محصول به صورت پودر شده در انواع قهوه گانودرما نظیر قهوه گانودرما سوپریوم موجود است.

گانودرما همچنین می تواند میل جنسی را در زنان و مردان افزایش دهد و همینطور می تواند تعداد اسپرم را در مردان افزایش دهد. اگر می خواهید باردار شوید ، می توانید این قارچ دارویی را زیر نظر پزشک متخصص مصرف نمایید.

برای بهره مند شدن از خواص قارچ گانودرما برای افزایش قدرت باروری پیشنهاد می کنیم قهوه گانودرما سوپریوم را سفارش دهید. قهوه گانودرما سوپریوم یکی از محصولات دکتر بیز می باشد. این محصول برای درمان مشکلات ناباروری در مردان و همچنین زنان مفید است. هم اکنون قهوه گانودرما سوپریوم را از فروشگاه اینترنتی اریگانوم سفارش دهید.

گانودرما چگونه به تقویت باروری کمک می کند؟

قارچ ریشی یا گانودرما معمولاً برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می شود. این قارچ همچنین ضد التهاب است و نشان داده شده است که در هنگام استرس از بدن پشتیبانی می کند. مطالعات نشان می دهد قارچ گانودرما از کبد نیز به خوبی محافظت می کند و در سم زدایی از کبد نقش موثری دارد.

گانودرما ، ضد استرس

گانودرما لوسیدم همچنین یک آداپتوژن شناخته شده است. تحقیقات نشان می دهد که ترکبیات آن باعث بهبود عملکرد قشر آدرنال می شود ، به همین دلیل توانایی پشتیبانی از بدن را در هنگام استرس دارد. مشکلات مربوط به باروری و عملکرد جنسی ممکن است سطح استرس فرد را افزایش دهد. برای کسانی که مدیریت سطح استرس خود را دشوار می دانند ، مصرف محصولات گانودرما مثل قهوه گانودرما سوپریوم  می تواند یک گزینه مناسب باشد.

تأثیر منفی استرس بر باروری یک ارتباط شناخته شده در دنیای ما است ، بنابراین با استفاده از گیاهان ضد استرس همچون قارچ ریشی ، قبل از بارداری ، می توان ترشح کورتیزول را در بدن و همینطور التهاب را کاهش داد.  قارچ گانودرما همچنین می تواند به تقویت غدد فوق کلیه و کاهش استرس در زنانی که قصد بارداری دارند کمک کند و تأثیر منفی استرس بر باروری را کاهش دهد. مصرف ریشی همچنین برای بی خوابی ، چرخه های نامنظم خواب ، تنگی نفس ، تحریک پذیری ، عصبی بودن و اضطراب مفید است.

گانودرما و سلامت کبد

سلامت کبد برای تعادل هورمونی و افزایش قدرت باروری حیاتی است. توانایی قارچ گانودرما در حمایت و محافظت از سلامت کبد می تواند برای کسانی که چندین دوره استفاده از IUI ، IVF و یا استفاده طولانی مدت از کنترل کننده های بارداری را تجربه کرده اند و بر کبد آنها تأثیر گذاشته است، مفید باشد.

گانودرما و کاهش التهاب لگن

تحقیقات نشان می دهد که مصرف قارچ گانودرما ، التهاب لگن را کاهش می دهد. توانایی گانودرما در کاهش التهاب لگن ، آن را به عنوان یک داروی طبیعی مناسب برای مدیریت و کنترل ناراحتی های آندومتریوز ، فیبروم رحم ، دیسمنوره و PID تبدیل کرده است. همین ویژگی برای تقویت قدرت باروری در زنان بسیار موثر است.

گانودرما و تقویت سیستم ایمنی بدن

قارچ گانودرما به ویژه برای تقویت سیستم ایمنی بدن در کل بسیار مفید است و مادرانی که به مقدار مناسب از محصولات گانودرما استفاده می کنند ، زایمان کم عارضه تری را تجربه کرده اند. البته تا تکمیل شدن تحقیقات توصیه می شود همیشه در مورد مصرف گانودرما با متخصص خود مشورت کنید. [۲]

نکته ایمنی در خصوص مصرف محصولات گانودرما: برای افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند ، بهتر است قبل از مصرف حتما از پزشک خود در مورد مصرف مکمل های گانودرما سوال کنند.

این مطلب به عنوان آگهی تبلیغاتی منتشر است. تحریریه دکتر مجازی در تهیه‌ی این مطلب نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن بر عهده نمی‌گیرد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید