انتشار این مقاله


ریسک من، مدیریت اختصاصی کرونا با هوش مصنوعی

با شروع دوباره همه گیری های گسترده انواع واریانت های ویروس کرونا در جهان، طیف وسیع تری از مردم درگیر این بیماری شده اند. پس از ابتلا افراد با سوابق پزشکی گوناگون مسیر متفاوتی را در پروسه بیماری طی می کنند. مسلما برنامه ریزی متناسب با میزان ریسک هر فرد، روشی بهینه برای کنترل این […]

با شروع دوباره همه گیری های گسترده انواع واریانت های ویروس کرونا در جهان، طیف وسیع تری از مردم درگیر این بیماری شده اند. پس از ابتلا افراد با سوابق پزشکی گوناگون مسیر متفاوتی را در پروسه بیماری طی می کنند. مسلما برنامه ریزی متناسب با میزان ریسک هر فرد، روشی بهینه برای کنترل این بیماری می باشد. برای این هدف، وجود سامانه ای به منظور پیش بینی و تخمین میزان ریسک حاد شدن بیماری افراد بر اساس سوابق پزشکی انها مورد نیاز است.

اپلیکشین ریسک من (www.riskeman.com) با نظارت و تایید ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران و به همت جمعی از محققین هوش مصنوعی و پزشکی دانشگاه های تهران برای این منظور توسعه یافته است.

چرا ريسك من ؟

  • ريسك من پیش بینی دقیق و اختصاصی از علائم بیماری و پتانسیل شدت بیماری را قبل از ابتلا به كرونا ارائه می دهد. 
  • شما در ريسك من مي توانيد به درصد دقيقي از آسيب پذيري و احتمال حاد شدن وضعیت خود در صورت ابتلا به کرونا پی ببرید. 
  • با علائم احتمالی خود در صورت ابتلا به کرونا آشنا می شوید. این آگاهی قبلی می تواند زنگ هشداری برای شما در صورت احتمالی ابتلا باشد.
  • ريسك من بر اساس ميزان آسيب پذيري شما، محتواي اختصاصی مطابق با شرايط شما در اختیارتان قرار ميدهد.
  • در ريسك من، گپ و گفتگوی امن و ناشناسی طراحی شده است كه بتوانید تجربیات مختلف راجع به ابعاد این بیماری را به اشتراک بگذارید.
  • مجموعه پیش بینی های ریسک من،  باعث عدم مراجعه ي غير ضروري به بيمارستان و يا مراجعه ي فوري برای گروه های پر ریسک به بيمارستان مي شود.
  • با پيش بيني دقيق و ارائه ي توصيه هاي متناسب، منجر به افزايش آگاهي و در نهايت حفظ سلامت شما می شویم.

مراحل آنالیز ریسک من

۱.         دریافت سوابق پزشكي شما

۲.         تحلیل و آنالیز توسط هوش مصنوعي

در نهايت:

●          تعيين ميزان ريسك حاد شدن بیماری شما (كم ريسك – متوسط – پرريسك)

●          علائم احتمالي شما در آينده

●          ارائه محتوای متناسب با ریسک شما

●          بررسي نياز به مراجعه به بیمارستان

اما ریسک من علاوه بر مزایای بالا چه ویژگی متمایز کننده دیگری دارد؟

●          دقت بالا. ريسك من از دقت بسيار بالايي برخوردار است؛ سيستم هوش مصنوعي ریسک من از داده هاي واقعي بيش از ۱۰۰ هزار بيمار مبتلا به كرونا تشكيل شده است، بنابراين اطلاعات و پيش بيني ها با كمترين ميزان خطا به شما ارائه ميشود.

●          رايگان. این اپلیکیشن براي شما هيچ هزينه ي اضافي ندارد و شما مي توانيد بدون انجام هزينه هاي اضافي به نتايج دقيقي از وضعيت سلامتي خود دست یابید. 

●          در دسترس و قابل استفاده. ريسك من براي تمام افراد جامعه قابل دسترس است و استفاده از آن به دور از پيچيدگي هاي نرم افزاري است.

همین حالا با مراجعه به www.riskeman.com اپلیکیشن ریسک من را نصب نموده و با آگاهی از نتیجه این پیش بینی ها  عزیزانتان را در برابر این بیماری بیمه کنید.

ریسک من (www.riskeman.com)

مدیریت اختصاصی کرونا با هوش مصنوعی

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید