انتشار این مقاله


مرکز سلامت ایرانیان؛ امکانی برای اشتغالزایی و تربیت نیروهای ماهر

چند سالی میشود دور و برمان صحبت این را میشنویم که به جای ماهی دادن، بهتر است ماهیگیری را یاد آدمها بدهیم. این موضوع خصوصا در شرایط اقتصادی کنونی که همه داریم تجربه میکنیم، مسئله بسیار مهمی است. جان کلام این است که چه بهتر میشد اگر در اطرافمان موسسات و شرکت های مختلفی بودند […]

چند سالی میشود دور و برمان صحبت این را میشنویم که به جای ماهی دادن، بهتر است ماهیگیری را یاد آدمها بدهیم. این موضوع خصوصا در شرایط اقتصادی کنونی که همه داریم تجربه میکنیم، مسئله بسیار مهمی است. جان کلام این است که چه بهتر میشد اگر در اطرافمان موسسات و شرکت های مختلفی بودند که هدفشان اشتغالزایی و تربیت نیروهای ماهر بود به جای این که صرفا آموزه هایی بدهند و بدون در نظر گرفتن بازار کار، افراد را در جامعه رها کنند. چند جا را میتوانید اسم ببرید که چنین هدفی را دنبال میکند و در آن موفق است؟ احتمالا تعدادش کم است. یکی از این مراکز، مرکز سلامت ایرانیان است که هدفش اشتغالزایی و همچنین تربیت نیروهای ماهر برای بازار کار حوزه پزشکی است. 

ثبت نام در مرکز سلامت ایرانیان، سرمایه گذاری موفقی است! 

یک وقت است شما برای چند برابر کردن پولتان، تصمیم میگیرید آن را روی ملکی، ارز دیجیتالی یا سهام بورسی سرمایه گذاری کنید. اگر این سرمایه گذاری با فکر و اندیشه همراه باشد، احتمالش زیاد است که پولتان چند برابر شود و به آن چیزی که میخواهید، برسید. حالا پیشنهاد بهتری برایتان داریم. پیشنهادی که به جز وقتتان، قرار نیست از چیز دیگری بگذرید و درنهایت به نتیجه ای مطلوب خواهید رسید. پیشنهاد ما ثبت نام در دوره های مختلف مرکز سلامت ایرانیان است. فرض کنید این مرکز، همان بازار بورس یا بازار املاکی است که قرار است در آن سرمایه گذاری کنید و امکان باارزشی که دارید، وقتتان است. سرمایه گذاری در این مرکز از این جهت، موفق است و جواب میدهد که اگر خوب از این وقتی که میگذارید، استفاده کنید، بازار کاری که دنبالش هستید وجود دارد و درنهایت در آن جایی که دوست دارید، مشغول به کار خواهید شد و درآمد قابل توجهی نیز به جیب خواهید زد. چه چیزی از این بهتر؟

چرا مرکز سلامت ایرانیان؟

تا دلتان بخواهد، دور و برمان پر شده از موسساتی که دنبال آموزش و اعتلای دانشجویان خود هستند اما وقتی سراغشان بروید، میبینید یا دوره های باکیفیتی ندارند یا دوره هایشان، چیزی نیست که بازار کاری برایش وجود داشته باشد. برخی شان که اصلا گواهینامه باارزشی به شما نمیدهند که جایی سندیت داشته و کسی آن را قبول داشته باشد. ما به شما مرکز سلامت ایرانیان را معرفی میکنیم که جدای از ارائه گواهینامه های حرفه ای بعد از اتمام دوره ها، دوره هایی را برگزار میکند که بازار کارش در حال حاضر بسیار داغ است و راحت بعد از اتمام دوره شما امکان مشغول به کار شدن در کاری که دوستش دارید را خواهید داشت.

با ثبت نام در دوره های مرکز سلامت ایرانیان، میتوانید روی مهارتتان حساب کنید!

این که آیا میشود این جمله را با چنین اطمینانی گفت یا نه، برمیگردد به این که خودتان چقدر مصر هستید که چیزی بیاموزید. احتمالا وقتی تصمیم گرفته اید دوره های آموزشی مرکز سلامت ایرانیان را بیایید، آن حوزه برایتان متمایز و جذاب بوده و دلتان میخواهد مسیر شغلی تان را به سمت آن حوزه به خصوص کج کنید و حسابی در آن موفق شوید. برای موفقیت، ضمن این که خودتان بخواهید و تلاش کنید، اتفاقی نمی افتد، مگر این که ابزارهای لازم و همچنین چراغی روشن برای دیدن مسیر تاریک و تازه را داشته باشید. این ابزار و چراغ، همان مرکز سلامت ایرانیان است که با اساتید مجرب و حرفه ای خود در این حوزه و همچنین برنامه درسی کاملا برنامه ریزی شده سعی در آموزش هرچه بهتر شما دارد. 

فراموش نکنید بازار کاری که قرار است وارد آن شوید، حوزه پزشکی است و نیاز به دقت و وسواس بسیار زیادی است. پس تمرین های پیشرفته، امتحانات عالی و همچنین تمرکز بر جزئیات میتواند تا حد زیادی در مسیری که قرار است طی کنید، موثر باشد. 

همین حالا اقدام کنید!

زمان هرگز منتظر نمیماند که شما فکرهایتان را بکنید و بعد از مدت ها تصمیمتان را بگیرید. هم سن شماست که میگذرد و هم دوره های مرکز سلامت ایرانیان که تمام میشوند. پس اگر قصدتان برای تربیت و آموزش خودتان در حوزه پزشکی جدی است، یک لحظه هم تردید نکنید و همین حالا برای ورود به این بازار کار جدید و جدی، اقدام کنید. برای اقدام کردن هم کار ساده ای در پیش دارید، تنها کافی است وارد وبسایت مرکز سلامت ایرانیان شوید و با مطالعه و بررسی دوره های مختلف، دوره مورد نظرتان را پیدا و انتخاب کنید. شغلی که دوستش دارید، منتظر شماست. وقت را تلف نکنید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید