انتشار این مقاله


استفاده از سیستم رزرو نوبت دهی چه کمکی به شیوه ارائه خدمات پزشکی و بیمارستان ها می کند؟

اگر خانه دار هستید و می خواهید بدون خارج شدن از منزل و در حالیکه به کارهای خانه می پردازید از مشاورات پزشکی استفاده نمایید، یا اگر در محل کار خود هستید و نیاز به ویزیت پزشک دارید یا علائم بیماری خاصی را می خواهید با کسی در میان بگذارید، با ما همراه باشید تا […]

اگر خانه دار هستید و می خواهید بدون خارج شدن از منزل و در حالیکه به کارهای خانه می پردازید از مشاورات پزشکی استفاده نمایید، یا اگر در محل کار خود هستید و نیاز به ویزیت پزشک دارید یا علائم بیماری خاصی را می خواهید با کسی در میان بگذارید، با ما همراه باشید تا با راه های جایگزین و مدرن به جای مراجعه حضوری به مطب دکتر آشنا شوید.

پرسش و پاسخ آنلاین به جای مراجعه حضوری جهت ویزیت پزشک یا مشاوره پزشکی

برای بسیاری از ما این اتفاق رخ داده است که با درد خاصی در ناحیه ای از بدن یا سرفه های متوالی و یا هر علامت دیگر، به دنبال بیماری هایی باشیم که ممکن است این علائم بروز کرده در بدنمان با علائم آن مشترک باشد. در بسیاری از موارد به دلیل سختی و هزینه بر و زمان بر بودن مراجعه حضوری به جستجو در اینترنت و یافتن بیماری های دارای علائم مشابه کفایت می کنیم. این روش بسیار خطرناک است و می تواند باعث خود درمانی های اشتباه گردد و عوارض آن تا سال ها و یا حتی تا پایان عمر با ما همراه باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و راحت تر شدن مسائل روزمره زندگی انسان ها این مورد می تواند به راحتی برطرف گردد. در حال حاضر سایت هایی با بستر مشاوره پزشکی در زمینه های مختلف وجود دارند و به راحتی و به وسیله ی تلفن همراه یا رایانه شخصی خود می توانید تنها با یک کلیک و رزرو نوبت دهی در این سایت ها، با بهترین مشاوران و متخصصان در زمینه مورد نظر خود ارتباط پیدا کنید.

این کار می تواند تا مقدار بسیار زیادی در کاهش هزینه های جانبی و زمان شما صرفه جویی کند. تصور کنید که به جای مراجعه به پزشک مورد نظر و اتلاف وقت زیاد در ترافیک راه رفت و برگشت و انتظار های بلند مدت در مطب دکتر، در منزل بنشینید و به صورت آنلاین از این خدمات استفاده کنید و یا در صورت نیاز به مراجعه حضوری، نوبت خود را در هر بیمارستان و مطب هر پزشکی که مد نظرتان است به صورت اینترنتی رزرو کنید.

مخصوصا با توجه به شیوع کرونا در سال اخیر و خطر خروج از منزل، باید توجه داشته باشید که طبق تحقیقات انجام شده خطر انتقال کرونا در محیط های بیمارستانی تا سه برابر بیشتر از محیط های دیگر است. پس بسیار اهمیت دارد که تا جای ممکن و در صورت نیاز اضطراری به محیط های بیمارستانی مراجعه کنیم. پس می توانیم با رزرو اینترنتی نوبت بیمارستان، تا جای ممکن از مدت زمان انتظار در محیط های بیمارستانی کم کنیم.

امکان نوبت دهی در کدام بیمارستان ها وجود دارد؟

تقریبا برای تمامی بیمارستان ها در تمامی شهر های کشور عزیزمان امکان نوبت دهی آنلاین وجود دارد و می توانید به وسیله ی رزرو نوبت آنلاین پیش از مراجعه به بیمارستان از مدت زمان انتظار خود در محیط بیمارستان بکاهید که این امر می تواند باعث صرفه جویی در وقت و عدم ابتلا به بیماری های مسری مانند کرونا شود.

امکان نوبت دهی برای کدام مریضی ها و چه نوع متخصصانی وجود دارد؟

امکان نوبت دهی برای طیف زیادی از بیماری ها در این نوع سایت ها مورد پوشش قرار می گیرند که بسته به نیاز خود می توانید از یک راهنمایی و مشاوره ساده که معمولا رایگان هستند تا ویزیت توسط بهترین متخصصان و مشاوران استفاده کنید. اگر از بستر مناسبی جهت دریافت این خدمات استفاده کنید باید بگوییم که هیچ نوع محدودیتی در نوع بیماری و متخصصانی که می توانید انتخاب کنید وجود ندارد. یکی از سایت هایی که به عنوان پیشگام و پرمخاطب ترین سایت ها در این زمینه فعالیت می کند و عملا تکنولوژی را با مراحل مختلف نوبت دهی و پذیرش بیمار ادغام کرده است سایت paziresh24.com می باشد.

 بخش هایی که می توانید در این سایت از مشاوره پزشکی با پزشکان متخصص و مشاوران استفاده نمایید، شامل بخش های کرونا ویروس، بیهوشی و مراقبت های ویژه، جراحی، قلب و عروق، آزمایشگاه و تصویربرداری، دهان و دندان، مغز و اعصاب، آلرژی، اختلالات تنفسی و ریه، طب سنتی، کلیه و مجاری ادراری، استخوان و ارتوپدی، چشم پزشکی، بیماری های اطفال، کودکان و نوزادان، مشکلات خونی، سرطان و انکولوژی، مشکلات و بیماری های معده و گوارش، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، توانبخشی، پزشک عمومی، مشاوره دارویی، متخصص داخلی، تغذیه، عفونی، مشکلات و بیماری های پوست، مو و زیبایی، غدد و دیابت می باشند.

به عنوان مثال شما به دنبال متخصص ارتوپد در کرج هستید! در این صورت باید:

راهنمای دریافت نوبت از بهترین پزشکان استخوان و ارتوپدی کرج

با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.

بهترین دکتر استخوان و ارتوپدی در کرج کیست ؟

با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می‌توانید بهترین متخصص استخوان و ارتوپدی کرج را انتخاب کنید.

چه خدماتی توسط سایت پذیرش ۲۴ ارائه می شود؟

خدمات پذیرشی که توسط این سایت در اختیار کاربران قرار می گیرد به شرح زیر هستند:

  1. نوبت دهی بیمارستان و پزشکان
  2. مشاوره پزشکی
  3. مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی
  4. سلامت روان (خدمات مرتبط با روانشناسی)
  5. مشاوره خارجی (امکان مراجعه به پزشک مورد نظر از خارج از کشور)
  6. رژیم سلامت (ارائه بهترین رژیم ها با بهره گیری از به روز ترین متدهای روز دنیا)
  7. مجله سلامتی و دارویی
  8. پرسش و پاسخ رایگان پزشکی
مهاجرت ۳هزار پزشک از ایران در دوران کرونا! +عکس

مزایای استفاده از خدمات پذیرش رزرو آنلاین و نوبت دهی

  • مهمترین مزیت استفاده از شیوه رزرو نوبت به صورت اینترنتی، کاهش تجمعات در بیمارستان ها و مطب ها می باشد. به این صورت که شما قبل از مراجعه به مطب به صورت آنلاین زمان مراجعه خود را تعیین می کنید و حداکثر ۵ دقیقه قبل از نوبت خود وارد بیمارستان یا مطب پزشک خود می شوید. این امر باعث کمتر شدن مدت زمان انتظار در محیط بیمارستانی می شود که خود باعث کمتر مواجه شدن بیماران و عدم انتقال بیماری های مسری و واگیردار می شود.
  • به دلیل تجمع مراکز بیمارستانی و مطب پزشکان متخصص در مراکز استان ها و بعضا پایتخت، برخی از بیماران که از مراکز استان ها دور هستند حتی جهت نوبت گیری نیز می بایست سختی مسافرت و راه های طولانی را به جان بخرند تا بتوانند به درمان خود بپردازند. در این حالت ممکن است نوبتی که به آنها تعلق می گیرد نیز خود مربوط به چند روز آینده باشد و ماندن در شهری دور از خانه را برای آنان بسیار مشکل می کند و مجبور می شوند این راه طولانی را به صورت مداوم در رفت و آمد باشند.
تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید